Dotari de baza ale modelului Rhino 700 FI Side X Side • Interior comfortabil si panou de comanda complet: volan, frana de picior plasata in stanga, pedala de acceleratie plasata in dreapta, consola montata in centru, schimbator montat central, buton de aprindere, lumini indicatoare si priza de 12 V. • Motor in patru timpi de 686cmc. • Transmisie automata Ultramatic® cu trei trepte. Mentinerea constanta a curelei reduce uzura si asigura frana de motor. • Sistemul On-Command® de schimbare a modului de tractiune permite pilotului sa aleaga intre tractiune pe doua roti, tractiune integrala cu diferential blocat partial si optiune cu diferential blocat complet. • Suspensii complet independente: suspensii duble in fata, cu spatiu de miscare de 18cm si 30cm garda la sol si amortizoare complet ajustabile, in functie de sarcina. • Scaune groase care sunt ideale pentru calatoriile lungi, multumita cooperarii bune cu suspensiile de cursa lunga. • acest side-by-side este creat si asamblat in S.U.A.
Rhino 700 FI Side X Side UTV: Motor • Motor de 686cmc cu raport de compresie de 9,2 la 1. • Injectia electronica de combustibil asigura performante maxime indiferent de conditii • Frane pe disc la toate rotile si frana de parcare. • Doua trepte de viteza pentru mers normal (viteze mari/mici) si treapta de marsarier. • Schimbator manual montat convenabil. • Arborele de transmisie inchis nu permite intrarea apei sau a deseurilor. • Sistem de esapament din otel inoxidabil, cu scuturi de caldura din aluminiu si amortizor de scanteie. • Radiator de mare capacitate din aluminiu si sistem de racire pe ulei asistat de ventilator. • Sistem de admisie cu ventilator, care previne supraincalzirea si intrarea apei si noroiului unde nu trebuie.
2009 Yamaha Sport Rhino 700 FI Auto 4x4 UTV
Rhino 700 FI Side X Side UTV: Sasiu/Suspensii • Cadru de otel usor, dar durabil si usor de controlat. • Sistem de directie cu bare si pinioane. • Garda la sol de 30,6cm, eficienta la protejarea componentelor de sub vehicul. • Arborele de transmisie din fata cuprinde o cutie de viteze si un sistem electronic de schimbare intre 2wd/4wd/Diferential Blocat. • Placute de protectie pentru articulatii. • Carlig montat central, ce poate tracta mai mult de 540 kg. • Usile rezistente previn stopirea cu apa sau noroi sau intrarea prafului. • Portbagaj din otel ce poate transporta pana la 180 kg, si care dispune si de un capac. • Anvelope agresive Maxxis®.
Alte dotari • Doua suporturi de pahar • Panou digital de comanda cu monitor LCD care ilustreaza toate informatiile esentiale legate de vehicul. • Contor de combustibil usor de citit, pentru a sti cand trebuie sa alimentati vehiculul. • Scaune incapatoare, moi si fixe, bune si pentru calatorii lungi. • Centuri de siguranta pentru pilot si pasager. • Faruri Krypton multi-reflectoare de 30 watti si lumina de stop de tip LED, in spate. • Rezervor de 29,8 litri • Baterie ce nu necesita intretinere, dar care alimenteaza vehiculul si pe temperaturi scazute. • Filtru de aer usor de accesat, fara a fi nevoie de scule. • Volan comfortabil si manere pentru pasager.
side by side,
© 2024 atvrom.ro Toate drepturile rezervate
Regulament campanie
Regulamentul campaniei promotionale „INNOIESTE-TI PARCUL DE INCHIRIERI … SI NU NUMAI”
Solicitare de participare la campanie
Model propus pentru Solicitarea de participare la campania „INNOIESTE-TI PARCUL DE INCHIRIERI … SI NU NUMAI”