ClickCease

Au mai ramas

0
0
ZILE
0
0
ORE
0
0
MINUTE
0
0
SECUNDE

pana la campania

2011, an bogat pentru Polaris


2011, an bogat pentru Polaris
  28.09.2010

Pentru 2011, in ciuda diversilor factori economici care pe unii i-ar fi descurajat, cei de la Polaris au strans din dinti si au continuat ceea ce au inceput acum cativa ani, astfel ca scot pe piata modele de vehicule side-by-side si ATV imbunatatite din toate punctele de vedere. Nu trebuie decat sa priviti noile vehicule, ca sa nu mai spunem despre zecile de versiuni imbunatatite si cosmetizate pe care Polaris le-a pus in circulatie in 2009 si 2010.

2009
Sportsman XP 850 (+EPS version)
Sportsman XP 550 (+EPS version)
Sportsman Big Boss 6x6 800 (2009)
Ranger RZR S (2009)
Ranger HD (2009)
2010
Sportsman XP 850 Touring
Sportsman XP 550 Touring
Ranger RZR 4
Ranger RZR 170
Ranger 400
Ranger EV

Dupa o scurta socoteala, numaratoarea scoate la iveala 11 modele noi de ATV si 13 de UTV, daca punem la socoteala si versiunile EPS ale modelelor XP 850 si 550. Iar acelasi ritm alert s-a pastrat si pentru 2011, asa cum se vede din lista cu noutati din gamele Ranger si Sportsman.

2011 Ranger Utility

Pentru  2011, familiei Ranger utility i-au fost adaugate trei noi modele; Ranger Diesel, Ranger 500 EFI si Ranger CREW 500 EFI, iar pe langa aceasta, Polaris s-a gandit sa-i creasca puterea venerabilului model Ranger XP 800 (si versiunea EPS) si sa aduca mici imbunatatiri versiunilor Ranger, mai putin modelului Ranger EV.
Ranger Diesel nu se deosebeste cu nimic de Ranger XP800 atunci cand vine vorba despre dimensiunile sasiului, iar puterea ii vine, de asemenea, de la un motor de 904ccf, trei cilindri, diesel, care permite vehiculului sa atinga o viteza maxima de 35mph. Acest model are un motor, potrivit celor de la Polaris, mult mai economicos in ceea ce priveste consumul de combustibil, si, de asemenea cel mai "dolofan" rezervor al clasei din care face parte. Cei interesati de acest model pot sa afle ca Ranger Diesel este dotat cu un alternator de 55amp care ofera posibilitatea de a rula accesorii electrice, cum ar fi lamele de zapada, reflectoarele, sisteme de incalzire pentru cabina sau ventilatoare in acelasi timp.
Datorita marelui succes pe care Ranger 400 l-a inregistrat anul trecut, in 2011, Polaris mizeaza toate cartile pe modelul Ranger 500.

In 2010, Ranger 400 din familia de SxS-uri Polaris cu pronuntat caracter utilitar a fost o adevarata lovitura de piata, deoarece in scurt timp a devenit un produs de succes al seriei Ranger (numarul 3 in vanzari). Acum, Polaris ofera o alternativa fanilor acestei game de vehicule, punand pe piata versiunea Ranger 500EFI, care aduce un pachet mult mai ofertant, mai mult confort, un motor de 498cc, fuel injected, care tine in frau 32cp la o viteza maxima de 44mph. Din aceeasi categorie a avantajelor fac parte din suspensiile solide, protectiile fata/spate si o garda la sol ridicata. Ranger 500 EFI difera de modelul Ranger 400 si in ceea ce priveste display-ul standard care include ledul pentru nivelul combustibilului, speedometrul, etc. Deoarece a vrut sa fie pe gustul cat mai multor clienti, Polaris a venit pe piata si cu versiunea Ranger Crew 500, un vehicul care imparte aceleasi caracteristici tehnice cu fratele sau, 500 EFI, singura diferenta intre ei fiind spatiul mai generos care Ranger Crew 500 dispune. Potrivit celor de la Polaris, Ranger Crew 500 poate trasnporta cu usurinta patru adulti.

2011 Ranger RZR

Intreaga gama 2011 Ranger RZR a fost supusa unor operatii de cosmetizare, astfel ca majoritatea membrilor au primit un nou rezervor, mai incapator si au trecut prin mici interventii nedureroase ale partilor fata/spate. Cand a fost lansat, in 2008, originalul Polaris Ranger RZR a facut senzatie, cu adevarat, aducand aer proaspat in gama side-by-side. A fost primul model cu adevarat sportiv iar consumatorii l-au apreciat imediat. Din familia Ranger RZR fac parte modelele Ranger RZR 800,  Ranger RZR S 800 si Ranger RZR 4 800. In timp ce anul 2011 nu aduce noi modele din aceasta gama, totusi, fiecare RZR a suferit serioase modificari pe care producatorii le considerau necesare. Pentru 2011, toate modelele Ranger RZR beneficiaza de protectii laterale noi, reflectoare HI/Low pentru o mai buna vizibilitate pe timpul noptii si, un rezervor mai consistent care creste perioada intre alimentari cu aproape 30%.

Ranger RZR 800 beneficiaza, in 2011 de mult mai multa putere, motiv pentru care acum se lauda ca tine in frau 55cp, beneficiaza de un suport/spate care le permite celor care au nevoie de mai mult spatiu pentru a tranporta diverse lucruri sa nu mai caute alte solutii. Cu siguranta, vanatorii vor aprecia si designul deosebit, model camuflaj de care se bucura modelul Polaris. Cand a aparut, in 2009, Ranger RZR 800 a provocat multe suspine, dar, din pacate, facea parte din categoria vehiculelor scumpe. In 2011, Polaris vrea sa reduca putin pretul, motiv pentru care a schimbat o serie de componente. Astfel, amortizoarele Fox Podium X au fost inlocuite cu unele Sachs, dar cei care le prefera pe primele, le pot avea, la un alt pret, evident, iar in ceea ce priveste pneurile, s-a trecut la modelul ITP 900XCT. Noile pneuri au fost create pentru a obtine performante ridicate si sunt prevazute cu crampoane agresive pe care Polaris le considera mai bune decat Maxxis Bighorns care au incaltat versiunea 2010. Datorita acestor mici modificari, modelul 2011 RZR a reusit sa piarda 1500 de dolari din pretul pe care l-a avut anul trecut.

Pus pe piata tarziu, in 2010, Ranger RZR 4 800 a fost, de asemenea, un model care a captat imediat interesul clientilor care cautau si spatiul generos si performanta adevarata. In 2011, vine la pachet cu un look deosebit, fiind disoponibil in versiunile rosu/negru si, de asemenea, alb/albastru (doar versiunile EPS)
In cazul in care culoarea masinariei este un criteriu serios de selectie, Polaris mai aduce si cateva Editii Limitate: Ranger RZR 800 EPS Orange Madness, Ranger RZR 800 Indy Red/White, Ranger RZR 800 Sonic Blue/White, Ranger RZR S 800 Gloss Black Carbon Fiber/Orange Madness si Ranger RZR S 800 Gloss Black Carbon/Indy Red.

Tag-uri

sxs polaris, side by side,

© 2024 atvrom.ro Toate drepturile rezervate