Din 2008 incoace, producatorul american de ATV-uri si vehicule side-by-side Polaris a lansat in fiecare an cate un model de SxS, iar trendul continua si in 2011 cu Ranger RZR XP 900, vehiculul visat de fanaticii RZR si amatorii de UTV-uri sportive. Pana anul trecut, Polaris a fosT regele neincoronat al vehiculelor din aceasta categorie, dar in momentul in care Can-Am a lansat modelele Commander 800 si 1000, Polaris a trebuit sa se bazeze pe unele avantaje ale masinariilor sale pentru a-si pastra suprematia: greutate, suspensii performante, manevrabilitate, cai putere. Versiunea Polaris 800 Twin nu facea fata provocarilor, astfel ca a aparut motorul ProStar 900 EFI Twin, cu cilindree 875cc, DOHC, care tine in frau 88 cp. Daca trecem la nivelul urmator, al suspensiilor, acestea s-ar descurca de minune si in desert si in conditii extreme pe care le resimte doar un trophy truck. De fapt de aici s-au inspirat cei de la Polaris cand au creat aceste sisteme care nu se sperie de niciun fel de teren. 2011 Polaris Ranger RZR XP 900: Motor: 875cc DOHC Twin Cylinder 4 timpi Electronic Fuel Injection Transmisie: Automatic PVT P/R/N/L/H; Cardan; AWD/2WD Suspensii fata: Brat dublu Suspensii spate: Trailing arm Fox Podium X 2.0 Fata/Spate Frane 4 discuri hidraulice, etrier cu 2 pistonase Pneuri fata: 27 x 9-12; ITP 900 XCT Pneuri spate: 27 x 11-12; ITP 900 XCT Greutate uscat: 1190 lbs LxWxH: 108.4 x 64 x 73 in. Garda sol: 13 in. Capacitate rezervor combustibil: 7.25 gal Culori: Indy Red, White Lightning pentru LE
sxs, side by side polaris,
© 2024 atvrom.ro Toate drepturile rezervate
Regulament campanie
Regulamentul campaniei promotionale „INNOIESTE-TI PARCUL DE INCHIRIERI … SI NU NUMAI”
Solicitare de participare la campanie
Model propus pentru Solicitarea de participare la campania „INNOIESTE-TI PARCUL DE INCHIRIERI … SI NU NUMAI”