Dupa ce a fost prezentat in martie si multi se intrebau daca va iesi, vreodata pe strada, iata ca detaliile aparute confirma varianta castigatoare. Wildcat este cat se poate de real si va putea fi cumparat, in curand. 2012 Arctic Cat Wildcat 1000i H.O a fost creat pentru a face fata terenurilor accidentate, deci precizia si controlul sunt armele sale forte. Producatorii spun ca modelul Wildcat este cel mai reusit vehicul off-road pure sport care s-a construit vreodata. In cazul in care ati depasit prima faza in care va minunati de aspectul sau si de motorul puternic, urmatorul atu al acestui model de side-by-side il reprezinta suspensiile care atrag imediat atentia amatorilor hardcore. Arctic Cat l-a dotat cu suspensii performante fata/spate, amortizoare Walter Evans Racing, pe care doar vehiculele buggies race le utilizeaza si care nu lasa pneurile lui Wildcat sa paraseasca terenul. “Incaltarile” Duro Kaden au fost special concepute pentru Wildcat, permitand vehiculului sa fie stabil in viraje, la tractiune si sa ofere performanta maxima in conditii vitrege. Wildcat dispune de un sasiu despre care cei de la Arctic Cat spun ca este “rigid, puternic si rezistent”, si pe care-l gasiti numai la camioanele off-road. Sasiul are un design unic in clasa UTV-urilor. Cat priveste amplasarea ocupantilor, potrivit Arctic Cat, acestia sunt plasati in asa fel incat sa nu afecteze manevrabilitatea masinariei si sa nu fie in acelasi timp deranjati de “dansul” suspensiilor. Motorul 1000 H.O care propulseaza noul Wildcat este cel mai puternic din clasa Pure Sport UTV: 951cc V-Twin, SOHC 4-timpi, Electronic Fuel Injection, toate se regasesc si pe varianta Prowler XTZ. In cazul Wildcat, motorul 1000 H.O a suferit o serie de mici modificari in asa fel incat sa raspunda mult mai prompt cand acceleratia este “piscata”. Nu mai spunem de diferenta de cuplu si forta. Wildcat dispune de transmiei automata, CVT, de un schimbator de viteze care permite trecerea rapida de la o viteza la alta precum si de un switch care activeaza rapid modulele 2x4 sau 4x4 cu diferential blocabil. Cand vine vorba de franare, discurile hidraulice isi fac treaba. Arctic Cat a dotat Wildcat cu Variable Assist Electronic Power Steering pentru ca vehiculul sa fie usor controlat si manevrat. Cat priveste interiorul, Wildcat a fost dotat cu scaune confortabile care pe langa designul deosebit, permit riderilor sa beneficieze de o calatorie deloc obositoare. Pentru siguranta, scaunele sunt prevazute cu centuri cu inchidere in 3 puncte. Totul pare sa fie premium class la Wildcat, iar imaginea sic este completata de bordul digital, de suporturile pentru pahare si alte detalii aparent nesemnificative dar care creeaza un intreg ce merita luat in considerare. Accesorii extra: Wildcat este disponibil in variantele de culoare negru metalic sau Arctic verde metalizat, este dotat cu LED-uri fata/spate, spatii de depozitare incapatoare, accesoriu 12V pentru gadget-uri care necesita incarcare (telefoane), scut central pentru protectie in cazul trecereii peste obstacole. Date tehnice: Cilindree 951 cc Motor V-Twin, SOHC, 4-timpi, 4-valve Fuel System Electronic Fuel Injection Racire Lichid Transmisie/ Final Duramatic CVT P/R/N/L/H; Cardan Drive System Electric 2/4 WD w/ 4WD Lock Suspensie fata Dublu A-Arm Suspensie spate 5-Link Trailing Arm Frane 4 Wheel hidraulic disc Frana parcare da Pneuri 26x9R-14 fata; 26x11R-14 spate Jante Aluminiu Capacitate rezervor 8.8 gal. Dimensiuni Bed Box 35.8 x 21 x 8.4 in. Capacitate Bed Box 300 lbs.
sxs, side by side,
© 2024 atvrom.ro Toate drepturile rezervate
Regulament campanie
Regulamentul campaniei promotionale „INNOIESTE-TI PARCUL DE INCHIRIERI … SI NU NUMAI”
Solicitare de participare la campanie
Model propus pentru Solicitarea de participare la campania „INNOIESTE-TI PARCUL DE INCHIRIERI … SI NU NUMAI”