Un munte de atitudine intr-un pachet mic. Asa ar putea fi caracterizat modelul de ATV conceput de niponii de la Yamaha, care combina rezistenta cu manevrabilitatea si care se bucura de dotari precum transmisie Ultramatic, module 2WD/4WD cu diferential blocabil pentru a face fata oricarui traseu, fie el pe circuit sau in jurul casei. Pentru 2012, Kondiak este prevzut cu EPS (Electric Power Steering), care completeaza lista cu detalii performante (sistem franare, suspensiile independente, garda la sol inalta, buton On-Command cu diferential blocabi, transmisie Ultramatic) ce fac din acest vehicul un prieten off-road. 2012 Yamaha Kodiak 450 Auto 4x4 EPS este propulsat de un motor monocilindru de 421cc, racire lichid, SOHC, 4 timpi, mai usor cu aproape 5 kilograme decat varianta anterioara. Odata cu adaugarea EPS, Kodiak ofera un raport perfect putere-greutate. EPS reduce substantial efortul riderului de a manevra vehiculul, mai ales in cazul rularii 4WD. In felul acesta, pilotul nu trebuie sa se ingrijoreze prea mult de dificultatea terenului, ci se poate concentra mai mult pe placerea rularii in sine. Nici oboseala nu-si spune cuvantul, motiv pentru care pilotul poate rula ore in sir. Kodiak 450 este extrem de stabil pe toate tipurile de teren, indiferent de viteza si se descurca de minune cand trebuie sa “atace” obstacolele care vin in contact cu rotile din fata. Switch-ul On-command permite sa se faca trecerea de la rularea 2WD la cea 4WD. Datorita diferentialului blocabil, tractiunea 4WD isi face imediat simtita prezenta. Trebuie sa retineti ca voi decideti cand actionati 4WD, nu vehiculul, asa ca acordati atentie acestui aspect. Cat priveste transmisia, la Kodiak este automata, Ultramatic, cea mai usor de utilizat in momentul de fata. Acest tip de transmisie este in asa fel creat incat sa mentita constanta tensiunea la curea, ceea ce nu face decat sa prelungeasca durata de viata a acesteia. Kodiak 450 este, de asemenea, prevazut cu un mecanism performant pentru parcare, astfel incat nu trebuie sa va faceti mereu griji sa actionati vreo maneta suplimentara ori de cate ori coborati din saua ATV-ului. Ce altceva mai gasiti la noul Kodiak 450? Suspensii independente pentru spate, care ofera stabilitate vehiculului pe orice teren, discuri ventilate pentru franare excelenta, garda la sol inalta, scut central rezistent, bord digital, sursa 12V pentru incarcarea accesoriilor de tipul telefoanelor mobile, a lanternelor si a GPS-ului, cutii din otel cu finisaj de vopsea rezistenta la intemperii. 2012 Yamaha Kodiak 450 Auto 4x4 EPS Motor: 4 timpi, racire lichid, monocilindru Cilindree 421cc Alezaj, cursa 84.5 x 75mm Rata compresie 10:1 Carburatie Mikuni BSR33 Pornire electric Transmisie Ultramatic, comutator On-command 2WD / 4WD / 4WD diferential blocabil, cardan Sasiu Suspensii (Fata) Independent Suspensii (Spate) Independent Frane (Fata) doua discuri hidraulice 180mm,(Spate) multi disc, in baie de ulei Pneuri (Fata) AT25x8-12 , (Spate) AT25x10-12 Dimensiuni Lungime 1,991mm Latime 1,093mm Inaltime 1,120mm Inaltime sa 850mm Greutate la plin 286 kg Capacitate rezervor 15 litri Capacitate tractiune 500 kg
atv, 4x4,
© 2024 atvrom.ro Toate drepturile rezervate
Regulament campanie
Regulamentul campaniei promotionale „INNOIESTE-TI PARCUL DE INCHIRIERI … SI NU NUMAI”
Solicitare de participare la campanie
Model propus pentru Solicitarea de participare la campania „INNOIESTE-TI PARCUL DE INCHIRIERI … SI NU NUMAI”