RSV4 Factory APRC ABS este una dintre cele mai ravnite motociclete Aprilia din categoria supersport de pe piata. Si nu este de mirare, fiindca este echipata cu tehnologii de ultima generatie, este de incredere si arata uimitor. Motocicleta este propulsata de un motor 999.6cc, V4 longitudinal la 65 grade, 4 timpi, racit cu lichid, DOHC si cu 4 valve per cilindru. Motorul ofera o putere maxima de 184 CP la 12.500 RPM, este imperecheat cu o cutie de viteze cu 6 trepte si este combinat cu sistemul aPRC (Aprilia Performance Ride Control) care include: aTC – Aprilia Traction Control, aWC – Aprilia Wheelie Control, aLC – Aprilia Launch Control si aQS – Aprilia Quick Shift.
Identitatea unui castigator
Din prima zi, Aprilia RSV4 Factory a setat standardul in categoria motocicletelor supersport. An dupa an a evoluat fara sa piarda din incredibilul echilibru dinamic care i-a adus 5 titluri WSBK si care a nominalizat-o in 2012 la pozitia de castigator in comparatie cu toate celelalte motociclete sport, conform celor mai cunoscute reviste de motociclism din lume.
ABS-ul de pe Aprilia RSV4 Factory este un semnal de evolutie in dinastia motocicletelor castigatoare. Scopul a fost imbunatatirea versiunii anterioare care deja a fost dusa la perfectiune si consolidarea folosirii tehnologiei de ultima ora. Performanta mai buna cu siguranta mai buna. Aprilia RSV4 Factory ABS este nu numai mai puternica dar si mai ergonomica, stabila si mai buna la franare. Este de asemenea mai sigura pe pista si pe traseu datorita adoptarii unui nou sistem de franare exceptional prevazut cu un multi-map ABS care poate fi ajustat sau dezactivat din mers.
Motor incomparabil
Primul motor de inalta performanta narrow V cu 4 cilindri din lume – cel mai revolutionar motor creat vreodata de Aprilia este incomparabil multumita unicului pachet “total electronics”, greutatii sale reduse si a dimensiunii super compacte, toate ducand la un nou stadiu de evolutie. Motorul a fost updatat si imbunatatit cu o atentie deosebita acordata frecarii interne si a ventilatiei. Sistemul de evacuare a fost de asemenea remodelat pentru a oferi performanta maxima in combinatie cu un sistem de management electronic tunat. Cele 3 mapari distincte (Track, Sport si Road) au fost potrivite cu noua putere si noul cuplu pentru a oferii un output deplin al puterii la orice viteza a motorului.
Stabilitate si control
Conform cu traditia Aprilia, cadrul din aluminiu de pe RSV4 R exploateaza puterea si flexibilitatea componentelor, care sunt sudate pentru a forma o singura structura. Acest fapt stabileste noi standarde privind echilibrul si eficienta dinamica. Rigiditatea torsionala si flexionala au fost optimizate pentru a oferi rider-ului control absolut. Asta inseamna ca Aprilia RSV4 R este o motocicleta care are nu numai performante devastatoare, dar si una a carei putere cea mai mare o reprezinta usurinta cu care rider-ul poate accesa intregul potential.
Bratul oscilant foloseste aceeasi tehnologie de constructie ca si cadrul si ofera acelasi echilibru perfect intre rigiditatea flexionala si torsionala pentru a contribui la manevrabilitatea extraordinara a lui Aprilia RSV4 R. Versiunea Factory vine cu suspensie multi-ajustabila Ohlins, jante din aliaj usoare si numeroase finisari in fibra de carbon si magneziu. Gradul pana la care suspensia poate fi setata este infinit. Aprilia RSV4 Factory ABS mai ofera de asemenea standard noi frane fata Brembo M430 si o noua pompa radiala pe ghidon. Etrierul franei spate a fost inlocuit cu un sistem mai evoluat si mai eficient pentru a optimiza performanta impreuna cu frana fata.
ATVROM - importator motociclete Aprilia, Honda, Kawasaki, KTM, Suzuki, Triumph, Yamaha.
motociclete aprilia, aprilia rsv4, aprilia, motociclete, supersport,
© 2024 atvrom.ro Toate drepturile rezervate
Regulament campanie
Regulamentul campaniei promotionale „INNOIESTE-TI PARCUL DE INCHIRIERI … SI NU NUMAI”
Solicitare de participare la campanie
Model propus pentru Solicitarea de participare la campania „INNOIESTE-TI PARCUL DE INCHIRIERI … SI NU NUMAI”