KTM 350 EXC-F Six Days este o motocicleta gata de curse care este prevazuta cu tot ce ii trebuie pentru a gestiona cu success orice tip de teren dur. Coloana sa vertebrala este reprezentata de un cadru usor facut din profile de crom-molybden. Cadrul este imperecheat cu un brat oscilant din aluminiu usor care este legat direct de amortizorul PDS din partea superioara.
Puterea vine din motorul de 350cc in 4 timpi cu injectie electronica de combustibil care este alimentat de un rezervor de 9 litri. Motorul genereaza o putere maxima de 45CP si este imperecheat cu o transmisie cu 6 viteze.
Privind ergonomia, KTM350 EXC-F Six Days vine cu o caroserie zvelta, un scaun confortabil si un ghidon din aliaj de aluminiu de mare putere. Alte caracteristici care merita mentionate sunt discul de frana spate, scutul de protectie, scutul de radiator si un amortizor de sunet pentru evacuare anodizat Six Days, cu logo-ul Six Days.
O motocicleta legendara
KTM 350 EXC-F – “Gata de curse” pentru cea mai mare competitie enduro din lume, “International Six Days Enduro”. Sase zile la rand, peste 1000 kilometri de off-road, 40 de ore in sa – un test dur atat pentru motocicleta cat si pentru rider. Un intreg pachet de optiuni special de inalta calitate fac modelul KTM 350 EXC-F pregatit pentru acest concurs, in care mai mult de jumatate din competitori se bazeaza pe KTM in fiecare an. Niciun alt brand nu este la fel de puternic si cu succes reprezentat in lumea sport off-road ca si KTM. Asta se vede clar in cea mai mare competitie enduro din lume, “International Six Days Enduro” (ISDE), unde peste 500 rideri enduro din peste 30 de tari concureaza pentru World Team Championship. O cursa marathon enduro care solicita la fel de mult riderii cat si motocicletele. De aceea an dupa an peste jumatate din competitori isi pun bazele in aceste motociclete KTM produse in Austria.
Furca telescopica
Modelele KTM Six Days sunt echipate cu o furca de 48mm 4CS closed-cartridge de la WP Suspension. Tehnologia 4-chamber (4CS) patentata de WP nu numai ofera un beneficiu cheie in termeni de responsivitate si amortizare consistenta, este de asemenea mai usoara si service-ul de ulei este mai simplu decat la versiunile conventionale closed-cartridge. Setarea a fost facuta putin mai dura si mai sportiva pentru modelul 2014 pentru a oferi furcii chiar mai multe rezerve pe trasee extreme. Natural, setarea poate fi adaptata usor traseului si rider-ului cu cateva click-uri in varful furcii: amortizarea compresiei pe stanga, amortizare rebound pe dreapta – alt avantaj al tehnologiei 4CS.
Setari individuale ale suspensiei
Fiecare model EXC are propriile setari ale suspensiei, tunate optim pentru greutate si motor. In partea din spate, un amortizor PDS de la WP Suspension functioneaza cu o legatura directa cu partea superioara a bratului oscilant. Gama larga de setari optionale pentru amortizare rebound si amortizare la compresie de inalta si scazuta viteza este standard pe motocicletele KTM.
Cadrul
Conform traditiei KTM, cadrul este facut din profile de crom-molybden de inalta calitate si usor. In conjunctie cu sistemul de amortizare spate PDS, cadrul este proiectat pentru absorbtie optima a socurilor introduse de roata spate. Ca raspuns la trend-ul pentru cadre din aluminiu al rivalilor KTM, compania livreaza un cadru din otel high-tech care cantareste cu aproximativ 0.5 kg mai putin decat cel mai usor competitor. Mai mult, este usor de intretinut, este mai usor de lucrat la el si ofera mai mult spatiu pentru rezervocul de combustibil si alte componente.
Bratul oscilant
Toate modelele KTM EXC sunt proiectate cu un brat oscilant usor din aluminiu direct legat de amortizorul PDS din partea superioara. Procesul aluminium casting permite productia unui brat oscilant dintr-o singura bucata cu posibilitati geometrice nelimitate si reduce inconsistentele cauzate de sudura. Bratul oscilant a fost proiectat sa ofere flexibilitate targetata si duritate torsionala.
Roti de inalta calitate
Rotile de inalta calitate din aliaj de la GIANT confectionate din aluminiu stabil 7050 sunt standard pe toate modelele KTM Six Days. Anvelopele MAXXIS FIM ofera tractiune excelenta, control directional foarte precis si o viata lunga. O alta caracteristica standard Six Days: pinionul spate din 2 piese Supersprox cu inel exterior din otel si stea din aluminiu.
Frane performante
Franele high-tech de la Brembo au fost intotdeauna echipament standard pe motocicletele KTM offroad, impreuna cu discurile wave usoare si sunt masura tuturor lucrurilor in termeni de tehnologie de franare. O noua armatura pentru frana de mana a fost adoptata pentru anul 2014 cu un nou rezervor remote, diametru mai mic al pistonului de frana si un nou levier. Ca rezultat si multumita noilor brake pad-uri Toyo B169, performanta si aplicatia franei fata a fost imbunatatita.
Motor performant
Motorul de 350cc in 4 timpi cu injectie electronica de ultima generatie ofera o gama de turatii larga si se distinge prin caracteristici dinamice si care fac economie de putere. Cu o putere de varf de peste 45CP, KTM 350 EXC-F Six Days este destul de puternica sa invinga fiecare 450 din clasa E2.
Transmisie
Transmisia cu 6 viteze este proiectata special pentru caracteristicile motorului de 350cc si 450cc si pentru fiecare tip de utilizare enduro. Exceleaza la capitolul schimbare de viteze precisa si usoara.
ATVROM - importator motociclete Aprilia, Honda, Kawasaki, KTM, Suzuki, Triumph, Yamaha
motociclete, motocicleta ktm,
© 2024 atvrom.ro Toate drepturile rezervate
Regulament campanie
Regulamentul campaniei promotionale „INNOIESTE-TI PARCUL DE INCHIRIERI … SI NU NUMAI”
Solicitare de participare la campanie
Model propus pentru Solicitarea de participare la campania „INNOIESTE-TI PARCUL DE INCHIRIERI … SI NU NUMAI”