Pe o piata care e din ce in ce mai competitiva pe zi ce trece, "Honda CB1000R" continua sa fie unul din modelele de motociclete de top de pe segmentul sau. Prevazuta cu un motor de 998cc, racit cu lichid, inline four cylinder imperecheat cu o transmisie cu 6 viteze, Honda CB1000R este un concurent serios pentru pozitia de rege al superbike-urilor. Motorul motocicletei este legat de un sistem de evacuare 4-in-1 care, pe langa faptul ca va ofera performante best-in-class, arata la fel de bine cum suna.
Inginerii Honda au proiectat CB1000R cu mintea la confort, prin urmare motocicleta beneficiaza de un sasiu special care pune motorul de 998cc in fata si in centru, oferindu-va o pozitie de conducere dreapta. Merita de asemenea mentionat ca motocicleta cantareste doar 220 kg si consumul de combustibil este de 37 mile per galon.
Putere pura – ganditi-va la un luptator care sta in ring. Acesta este Honda CB1000R, o masinarie care ofera performanta superbike, o pozitie de conducere confortabila si un stil care iese din tipare. Formula e simpla: Honda a construit un sasiu special care pune motorul de 998cc in fata si in centru, permitandu-va sa aveti o pozitie in sa mai dreapta. Rezultatul este una dintre cele mai versatile motociclete open-class vazute vreodata, la fel de confortabila la o calatorie lunga cum este de increzatoare pe bulevard. Atunci cand aveti nevoie de o motocicleta care poate sa faca tot si sa faca foarte bine, CB1000R este alegerea potrivita.
Sufletul unui superbike – Honda CB1000R este construit in jurul unui motor de superbike puternic de 998cc DOHC inline-four care este perfect pentru street riding si care ofera cuplu si putere maxime. De vreme ce are 4 cilindri, este potrivit pentru curse lungi de asemenea.
Puternic si pregatit sa o arate – atunci cand este asa puternic ca si Honda CB1000R, este normal sa vrei sa o arati lumii intregi. Ar fi pacat sa acoperi acest motor grozav, asa ca Honda l-a pus in fata si in centru astfel incat tu si toata lumea sa va puteti bucura de el. Apoi, designerii Honda i-au dat lui CB1000R suficiente tuseuri de stil pentru a-l diferentia de celelalte motociclete de pe piata. Asa ca va trebui sa va obisnuiti cu ideea ca toata lumea va va admira motocicleta.
Sasiu durabil – Honda CB1000R ofera manevrabilitate exceptionala multumita unui sasiu din aluminiu gravity die-cast mono-backbone care este usor si puternic. O furca inversata si o suspensie spate Pro-Link cu un brat oscilant single-sided rafineaza in continuare pachetul de manevrabilitate.
Instrumentatie digitala – instrumentele de bord high-tech ale lui CB1000R ofera caracteristici precum kilometraj, vitezometru, temperatura lichidului de racire, doi indicatori trip, ceas, consum instant si mediu.
Pozitii LED – cu un stil unic, pozitiile LED arata intregii lumi ca nu este doar o motocicleta de rand, este o Honda
Levier frana si ambreiaj ajustabile – iti permit sa tunezi motocicleta pentru mediul de conducere si sa potrivesti controlurile stilului tau de condus
Furca inversata de 43mm ajustabila – o motocicleta asa puternica precum "Honda CB1000R" are nevoie de componente de suspensie best-in-class. De asta Honda a prevazut-o cu o furca inversata de 43mm complet ajustabila. Si este de asemenea unul dintre motivele pentru care CB1000R se manevreaza asa bine.
Etriere radiale pentru frana fata – etrierele radiale monobloc sunt mai rigide pentru un feeling si o performanta mai buna de franare. Fiecare etrier foloseste patru pistoane care strang discurile flotante de 310 mm pentru o franare excelenta.
Injectie de combustibil programata (PGM-FI) – asigura un bun raspuns al acceleratiei si performanta in turatii joase si inalte. In plus, Honda CB1000R ruleaza perfect la toate altitudinile si temperaturile si chiar si in diminetile racoroase.
Evacuare 4-in-1 – arata grozav, suna grozav si creste performantele.
Motor 998cc DOHC – Honda CB1000R foloseste un motor inline-four de 998cc bazat pe generatia trecuta CBR1000RR, dar care este tunat sa ofere mai mult cuplu si cai putere la turatii medii si joase – combinatia perfecta pentru o motocicleta de acest fel.
Cadru din aluminiu gravity die-cast mono-backbone – tehnologia gravity die cast ofera lui Honda CB1000R un sasiu care este puternic si usor. Arhitectura single backbone leaga capul de virare de pivotul bratului oscilant.
Brat oscilant single-sided – dovedit pe racebike-urile endurance Honda, bratul oscilant single-sided al lui CB1000R nu doar arata grozav, dar face mentenanta rotii spate usoara.
motocicleta, motociclete,
© 2024 atvrom.ro Toate drepturile rezervate
Regulament campanie
Regulamentul campaniei promotionale „INNOIESTE-TI PARCUL DE INCHIRIERI … SI NU NUMAI”
Solicitare de participare la campanie
Model propus pentru Solicitarea de participare la campania „INNOIESTE-TI PARCUL DE INCHIRIERI … SI NU NUMAI”