SxS-ul "Kawasaki Teryx 800 2014" aduce un design complet nou care imparte caracteristici similare cu varianta cu 4 locuri "Kawasaki Teryx 4 800". Kawasaki Teryx 800 are multe trasaturi care il fac o masinarie multi-purpose formidabila.
La prima privire, puteti observa ca 2014 Kawasaki Teryx are un nou look. Caroseria are un nou stil agresiv specific liniei "Kawasaki Teryx". Kawasaki a ales sa foloseasca vopsea premium tip automobil pentru a marca modelele limited edition care sunt disponibile in culorile Candy Lime Green si Candy Burnt Orange si care vin cu o culoare asortata pentru arcurile suspensiei, bratele suspensiei si scaune.
Chiar daca 2014 Kawasaki Teryx 800 a primit actualizari de design, acesta nu a fost singurul lucru nou pe care Kawasaki l-a adus UTV-ului. De notat este motorul V-twin cu injectie cu o capacitate cilindrica mai mare de 783cc care aduce mai multa putere ca oricand. Motorul acestui side-by-side Kawasaki ofera un cuplu cu 12% mai mare pe toata raza RPM si o crestere a puterii de 26%.
Odata ce riderul iese cu UTV-ul pe traseu, va simti imediat diferenta de putere intre noul motor al lui Teryx 800 si versiunea de dinainte, "Kawasaki Teryx 750". Puterea se resimte imediat la orice viteza. Chiar si cu motorul mai mare, Kawasaki a reusit in mod surprinzator sa gaseasca o cale sa imbunatateasca economia de combustibil cu 20%, ceea ce este grozav pentru curse mai lungi.
Pentru putere de franare, 2014 Kawasaki "Teryx 800" este dotat cu discuri duble de 200mm cu etriere de 27mm twin-piston. Teryx garanteaza ca nu veti resimti niciodata o putere slaba de franare sau o alunecare a franelor, chiar si atunci cand acestea vor fi ude. Pe versiunea trecuta, Kawasaki "Teryx 750", maneta de eliberare a franei de parcare era localizata sub volan. Aceasta locatie era dificil de accesat pentru riderii asigurati cu centura de siguranta. Pentru 2014, Kawasaki foloseste pentru UTV-ul Teryx 800 un maner de frana in stil automobil localizata langa schimbatorul de viteze. Asta nu doar o face mai usor de actionat, dar Kawasaki a folosit de asemenea un sistem care avertizeaza riderul daca frana de parcare este activa.
Puterea UTV-ului este adusa la sol prin intermediul rotilor din aluminiu cu anvelope 26” Maxxis Bighorn 2.0. Aceste anvelope sunt printre cele mai populare pe piata UTV si vin din stoc pe noul Kawasaki Teryx 800. Design-ul heavy duty 6-ply reduce semnificativ sansele sa faceti pana si aduce tractiune performanta pe orice tip de teren.
UTV-ul mai este dotat cu tractiune pe 4 roti selectabila si este mai previzibil in modul 4x4. Cu 4WD activat, senzatia in curbe la colturi este mai degraba de tragere decat de impingere cum este in cazul altor UTV-uri de pe piata.
Nou pentru 2014, Kawasaki a adaugat electronic power steering (EPS) la toate cele trei configuratii Kawasaki Teryx 800. Sistemul EPS nu numai ca face virajele mai lipsite de efort, dar protejeaza riderul de kickback al directiei. Acest sistem de directie asistata ofera incredere chiar si la viteze mari. Impreuna cu EPS, Kawasaki a ales sa foloseasca amortizoare FOX Podium X tunate sport. FOX a lucrat alaturi de Kawasaki 2 ani pentru a dezvolta amortizoarele pentru Kawasaki Teryx, iar rezultatele sunt foarte bune. Amortizoarele FOX Podium X sunt ajustabile si usor de tunat pentru fiecare tip de traseu. Kawasaki a mai dotat modelul Teryx 800 cu un sasiu nou cu cusca de protectie ROPS integrata.
Kawasaki Teryx 800 2014 este cu doar 2.54 cm mai lung decat predecesorul sau, dar cu toate acestea Kawasaki a reusit sa integreze doua compartimente de stocare mari care sunt localizate in spatele scaunelor din fata. Aceste compartimente rezistente la apa sunt la indemana pentru orice echipamente sau provizii ati dori sa luati cu dumneavoastra pe traseu. Aceste compartimente pot fi deschise fara sa afecteze pozitia patului de transport.
Pentru scaunele UTV-ului Kawasaki a folosit un design cu spatar inalt care este mult mai confortabil. Scaunele au o baza usor detasabila pentru a efectua mai usor operatiunile de mentenanta pentru UTV. Modelul Kawasaki Teryx 800 LE vine standard cu scaune asortate in trei culori care extind look-ul customizat. Scaunele pot fi ajustate inainte sau inapoi prin slabirea a patru suruburi care sunt localizate sub baza scaunelor. De asemenea, scaunele sunt dotate cu centuri de siguranta pentru o conducere confortabila.
Usile stil automobil sunt usor de folosit si va ofera o senzatie de siguranta atunci cand stati in cabina. Patul de transport din metal a fost inlocuit cu unul usor dar durabil de 71.1 cm x 109.2 cm confectionat din polipropilena. Este o schimbare pozitiva, inctrucat in trecut patul de transport era foarte greu. Acest pat de transport inclinabil ofera patru puncte de legare si are sloturi turnate pentru despartitoare. Usa patului de transport este usor detasabila fara sa necesite alte unelte si are sine laterale de 2.54 x 2.54 cm pentru monturi sau accesorii aditionale.
Exista doua prize de 12V pe Kawasaki Teryx 800 2014. Una este localizata in fata si poate fi folosita pentru a incarca un telefon mobil sau GPS si cealalta este localizata in spate si poate fi folosita pentru a alimenta un racitor, un compresor sau alte accesorii. De asemenea, Kawasaki a decis sa incline bordul digital pentru a fi mai usor de citit. Indicatorul de bord multifunctional digital arata viteza, nivelul de combustibil, ora, kilometrajul si este prevazut cu indicator trip si indicator frana de parcare.
Per ansamblu, Kawasaki Teryx 800 2014 este un UTV performant care ofera multe optiuni de accesibilitate.
ATVROM - importator: ATV Arctic Cat, ATV Can-Am Bombardier, ATV CF Moto, ATV Dinli, ATV Goes, ATV Kawasaki, ATV Linhai, ATV Suzuki, ATV TGB, ATV Yamaha.
sxs kawasaki, side by side, kawasaki,
© 2024 atvrom.ro Toate drepturile rezervate
Regulament campanie
Regulamentul campaniei promotionale „INNOIESTE-TI PARCUL DE INCHIRIERI … SI NU NUMAI”
Solicitare de participare la campanie
Model propus pentru Solicitarea de participare la campania „INNOIESTE-TI PARCUL DE INCHIRIERI … SI NU NUMAI”