ClickCease

Au mai ramas

0
0
ZILE
0
0
ORE
0
0
MINUTE
0
0
SECUNDE

pana la campania

2015 KTM 1190 RC8 R


2015 KTM 1190 RC8 R
  14.01.2015

Vitezele mari merg deseori mana in mana cu adrenalina si turele aventuroase pe doua roti, iar KTM stie asta foarte bine. Acesta ar fi motivul pentru care au decis sa aduca un design agresiv specific motocicletelor sport fixat pe un intreg sir de caracteristici facute sa accelereze bataile inimii.

Nu e o intamplare ca 2015 KTM 1190 RC8 R se afla printre cele mai dorite modele de motociclete din clasa sa, deoarece specificatiile sale performante il recomanda ca atare. Constructorii s-au straduit si le-a iesit unul dintre cele mai puternice motoare V2 din toate timpurile, alaturi de unul dintre cele mai bune sasiuri din industrie, ducand modelul la limita superioara a admisibilitatii pe sosele.

Motorul de 1195 cc, cu 2 cilindri, in patru timpi, aprindere prin scanteie, racit pe lichid, pornirea este electrica avand o cutie de viteze in sase trepte, iar cu o performanta de 129 kW, adica 173 cp putere, V2-ul de pe KTM RC8 R poate fi considerat varful pentru clasa ultra-sporty twins, cu maxima eficienta, de o mare fiabilitate si precizie, dar si de mare viteza, viteza maxima atinsa fiind de aprox. 300 km/h.

Sasiul are o geometrie tubulara, foarte usor de numai 7,3 kg, fiind realizat dintr-un aliaj de otel cu crom si molibden, asigurand o stabilitate sporita. Brembo asigura actionarea precisa si puternica a franelor, frana pe fata are doua discuri de 320 mm cu patru pistonase fixate pe etrier si un disc de dimensiuni generoase, de 220 mm, pe spate, asigurand distante mici de franare cu un control optim al motocicletei.

Rotile cu jante usoare, din aluminiu, asigurate de Marchesini se combina perfect cu anvelopele Continental Sport Attack II si conduc spre o eficienta optima a motocicletei in rulare, fie ca vorbim de un drum de tara umed, fie ca vorbim de intinderi uscate si prafuite.

Trecand la controlul propriu-zis al modelului, se remarca ghidonul telescopic, care poate fi reglat in functie de starea drumului parcurs (WP Suspension Up Side Down), apoi mecanismul intern sofisticat al WP shock absorber (WP Suspension Monoshock) care permite la fel, o coordonare precisa si optima a suspensiilor in functie de conditiile de calatorie.

Una peste alta, KTM 1190 RC8 R reprezinta un model de varf al clasei sale, recomandat de performantele sale si de grija pentru detaliu cu care a fost proiectat si lucrat.
KTM 1190 RC8 R Racing

 

 

Tag-uri

motocicleta ktm,

© 2024 atvrom.ro Toate drepturile rezervate