Toti impatimitii de motociclete stiu ca nu mai reprezinta nici un secret, nici o noutate ca modelul Ducati Multistrada 1200 S a ajuns unul dintre cele mai bune motociclete de pe piata. Nu exista prea multe motociclete din aceasta clasa care sa concureze cu Ducati Multistrada si in aceasta afirmatie nu insistam foarte mult pe aspect si performante, cat insistam pe una dintre cele mai sofisticate tehnologii pe care o putem gasi pe o motocicleta.
2015 Ducati Multistrada 1200 S vine cu cel mai nou motor al companiei, Testastretta DVT (Desmodromic Variable Timing) de 1198cc L - Twin , 4 supape actionate Desmodromically pe cilindru, racit cu lichid ce dezvolta o putere de 160 cp 117.7kw @ 9500rpm si putere cuplu: 124,5 Nm ( 91,8 lb - ft ) @ 7.500 rpm.
Puterea se transmite printr-o cutie de viteze cu sase viteze, permitand motocicletei sa atinga viteza de aproximativ 100 km/h (60 mph) in sub 3 secunde si sa dezvolte o viteza maxima de 230 km/h. Mai mult, modelul 2015 Ducati Multistrada 1200 S dezvolta moduri diferite de riding, motocicleta putand trece aproape instantaneu si in timpul calatoriei intr-unul dintre modurile Urban, Touring, Sport si Enduro, oferind beneficiile manevrarii fiecaruia dintre ele, la cotele cele mai inalte de performanta. Prin combinarea unui numar mare de tehnologii de prima clasa.Sistemul electronic Ride-by-Ride (RbW) administreaza diferite aplicatii cu scopul de a reglementa puterea transmisa de rider prin clapeta de acceleratie, in timp ce sistemul de control (DTC) foloseste opt niveluri de interactiune de control al rotirii rotii.
Ducati D|air Street jacket ramane in continuare cel mai performant sistem integrat de airbag in geaca (pe care o pot purta atat conducatorul cat si pasagerul), reactia la impact fiind de 45 milisecunde, fata de aproximativ 80 milisecunde timp de raspuns specific celorlalte produse similare ale altor firme, cele peste 800 de teste diferite plasand in varful topului sigurantei tehnologia Ducati.
Specificatii tehnice 2015 Ducati Multistrada 1200 S:
Tip motor: Ducati Testastretta DVT, L - Twin , 4 supape actionate Desmodromically pe cilindru , racit cu lichid
Capacitate cilindrica: 1198.4cc
Alezaj x Cursa:106x67.9mm
Raport de compresie 12.5:1
Putere maxima: 117.7kW ( 160c.p. ) @ 9500rpm
Putere cuplu: 136 Nm (100.3 lb-ft) @ 7,500 rpm
Sistemul electronic de injectie a carburantului ,clapeta de acceleratie eliptica
Evacuare: din otel inoxidabil cu convertor catalitic si 2 sonde lambda , tevi de esapament Aluminium
Transmisie: Cutie de viteze 6 viteze
Ambreiaj:multidisc cu control hidraulic,actiune de auto-servo pe unitate,actiune slipper pe over-run
Suspensie fata: 48mm complet ajustabila tip usd furca. Compresii electronice si amortizoare rebound ajustabile cu Ducati Skyhook Suspension (DSS)
Suspensie Spate: Compresii electronice si amortizoare rebound ajustabile.Arcuri electronice reglabile cu DSS Aluminium bascula pe o singura parte.
Cauciucuri fata: Pirelli Scorpion Trail 120/70 17 ''
Cauciucuri spate: Pirelli Scorpion Trail 190/55 17 ''
Frane fata: 2 x 320mm discuri semi-floating,montate, etriere Brembo montate radial, monobloc Evo M50
Frane spate: disc 265mm disc,2 pistoane
Instrumente de bord:computer de bord digital multifunctional cu doua ecrane cu lumina de fundal de culoare alba;Ecran LCD principal: Kilometraj, vitezometru, turometru, ceas,indicator viteze, temperatura lichidului de racire, nivelul de combustibil.
Ampatament:1530mm
Capacitate rezervor: 20 litri
Greutate: 212 kg ( 467lb )
motocicleta Ducati,
© 2024 atvrom.ro Toate drepturile rezervate
Regulament campanie
Regulamentul campaniei promotionale „INNOIESTE-TI PARCUL DE INCHIRIERI … SI NU NUMAI”
Solicitare de participare la campanie
Model propus pentru Solicitarea de participare la campania „INNOIESTE-TI PARCUL DE INCHIRIERI … SI NU NUMAI”