Noua gama de motociclete CF Moto are design Kiska si se mandreÈ™te cu un motor de 155cc, cu injecÈ›ie, un cilindru, racit pe aer si o cutie de viteze cu sase trepte. Un model de 250-330cc este in curs de dezvoltare, dar este probabil sa apara de abia în cursul anului 2017.
Desi nu se ridica la nivelul de performanta ale modelelor KTM DOHC cu patru valve, producatorul chinez a scos pe piata un model - 150NK ce are un motor cu doua valve producand 11.8 cai putere la 8500rpm si 7.89lb-ft la 700rpm. Datorita axului sau, noul CFMoto face ca plimbarea sa fie usoara chiar si pentru o perioada indelugata de timp fara ca motocicleta sa vibreze la viteze mari. Este confortabil chiar si pentru persoanele mai inalte, soferul avand o pozitie naturala, acest model fiind potrivit si pentru piata occidentala , nu doar pentru Asia. Este usor de condus la viteze mici in uzul urban, insa motorul are un apetit deschis catre turatii.
Designul Kiska proiectat de Bjorn Shuster, a fost responsabil pentru detalierea modelului streetbike 150NK, facand posibila trecerea conceptului sefului sau Gerald, in realitate. A facut o treaba excelenta ascuzand, de vederea privitorului, radiatoarele fara a afecta eficienta acestora.
Gerald Kisker este pozitiv in ceea ce priveste impactul motocicletei naked CFmoto 150NK pe piata mondiala “Ei inteleg ca piata interna din China se schimba, unde motocicletele au fost interzise in orase, ele devenind produse de agrement pe care tinerii doresc sa le cumpere. Insa producatorii mari chinezi nu pot indeplini aceasta cerere, deoarece o astfel de motocicleta trebuie sa arate diferit si sa fie altfel fata de modelele mai conventionale cu care mergi la munca, pe care ei le-au produs - in principal copii ale modelului Honda 1980. Acest fapt lasa un gol mare pe piata pe care CFMoto s-a decis sa-l exploateze; ei ne-au rugat sa-i ajutam sa faca acest lucru posibil, vrand sa ocupe un nou segment pe piata de export pe care ei nu sunt inca prezenti. Modelul de 150cc este primul pas pentru a atrage noi clienti, mai ales ca au avut un motor care poate fi modificat usor pentru a se potrivi cererilor, cu schimbari aduse tevii de esapament si airbox-lui.
Sasiul poate fi folosit pentru a sustine mai multe variante diferite ale aceleasi platforme, insa CFMoto vrea sa evalueze succesul primei sale versiuni inainte de a trece la un alt sector. Acesta companie stie cum sa construiasca un motor de incredere, un bun exemplu care sa intareasca acesta afirmatie este succesul pe piata ATV-urilor.
Producatorii chinezi inteleg faptul ca antrenarea corespunzatoare a personalui este un element cheie, de aceea ei sunt capabili de un control riguros al calitatii productiei. Un plus este faptul ca au o buna strategie in ceea ce priveste marketingul de brand – ei au fost primii care au insistat ca motocicletele lor sa se numeasca CFMoto peste tot in lume, fata de competitorii lor care sunt interesati doar de schimbarea de numere a modelelor, lasand importatorii sa ii numeasca cum vor. Deci ei creaza un brand, fapt pe care noi ii putem ajuta cu o continuitate de stil [KTM]”
Este o motocicleta cu un aspect foarte dinamic, carena, farul in sine, scaritele din aluminiu turnate, au un design placut si agresiv. Un aspect de dorit ce va avea cel mai probabil ca tinta potentialii cumparatori, adolescentii. Noua motocicleta cu un singur cilindru are o identitate vizuala puternica si apare impunator de elegant in culoarea pe care Kiski a desemnat-o acvamarin albastru.
Ghidonul, dintr-o singura bucata, ofera o pozitie confortabila iar scaritele pentru picioare sunt un pic mai in spate fata de alte modele de motociclete de acest gen, oferind o senzatie de cursa sport care este confirmata de manevrabilitatea in curbe. Bordul este lizibil si informativ, panoul digital afisand nivelul de combustibil, ora, temperatura apei si kilometraj.
CFMoto va trebui sa mentina calitatea in seria de productie, lucru de care s-au asigurat vizitand anul trecut fabrica de 150.000 m² in Hangzhou pentru a observa controlul calitatii in actiune pe linia de productie. Mai mult ca sigur forta de munca de 1,520 de oameni va putea livra eficient marfa.
Noul CF Moto150NK a avut un element cheie in colaborarea cu Kiska Design “Acum ca am inceput colaborarea cu Kiska si suntem foarte multumiti de rezultate , el va avea grija de toate design-urile motocicletelor in viitor- inclusiv reimprospatarea stilului al modelelor deja existente, cat si crearea unor noi design-uri interesante” spune Mr.Lai.
Specificatii tehnice 2015 CF Moto 150 NK
Motor : Racit pe lichid, SOHC, 2 valve, cu un piston,in patru timpi,149.4cc
Putere : 11.8bhp (8.8kW) @ 8500rpm
Torque : 7.89lb-ft (10.7Nm) @ 7000rpm
Greutate : 142kg
Inaltime scaun : 785mm
Rezervor : 10 litri
ATVROM SPORT - importator motociclete Aprilia, Honda, Kawasaki, Suzuki, Triumph, Yamaha
motociclete cf moto, cf moto 150nk, naked, motocicleta,
© 2024 atvrom.ro Toate drepturile rezervate
Regulament campanie
Regulamentul campaniei promotionale „INNOIESTE-TI PARCUL DE INCHIRIERI … SI NU NUMAI”
Solicitare de participare la campanie
Model propus pentru Solicitarea de participare la campania „INNOIESTE-TI PARCUL DE INCHIRIERI … SI NU NUMAI”