In urma cu putine zile, in nordul Italiei, la istorica fabrica Moto Guzzi, compania a lansat doua modele 2015 fascinante, elegantul si stilatul Eldorado, precum si rebelul si robustul Audace, teoretic aceleasi motociclete deja consacrate, practic diferite cu dotari si specificatii noi.
Ambele modele sunt bazate pe mult-aclamatul si de succes model Moto Guzzi California, lansat in 2013, folosind acelasi motor transversal 1380 V-Twin, folosind de asemenea acelasi sasiu, dar fiind fiecare personalizate totodata, aratand intr-un exemplu perfect cum schimband un ingredient dintr-o reteta clasica, te poti astepta la un impact masiv. Atat Eldorado cat si Audace au trei moduri de condus (Turismo, Veloce si Pioggia), trei nivele de control al tractiunii si sunt dotate cu ABS.
Insa cum ziceam, daca baza e comuna, fiecare dintre cele doua modele are personalitatea sa distincta: Eldorado e reprezentarea moderna a legendarului 850 California, care a avut un mare succes in SUA si unde e utilizat de unele unitati de politie, in timp ce Audace e imaginea moderna a unei muscle bike, cu alura sportiva data de suspensii diferite si ridicate, care cadreaza mult mai bine pe soselele europene, decat pe cele de peste ocean.
Chiar daca “viata” companiei Moto Guzzi a fost marcata de-a lungul deceniilor de suisuri si coborasuri, in care anumite decizii au fost destul de criticate, hotararea de-a dezvolta un motor transversal de 1.400 cc “big block” V-Twin, cel mai mare construit in Europa pana acum, a fost bine primita.
A sta intr-un Audace si a forta motorul "Made in Mandello" V-Twin, calare pe rotile imbracate in anvelope mult marite de 200/60, iti da un sentiment de putere aparte, accentuat si de nivelele de reglare a garzii la sol, a pozitiei si a formei ghidonului si suporturilor de picioare.
Apoi e vorba de modul in care sasiul a fost impodobit, farul fata fiind mare si rotund, iar aripa fata e din carbon mat si furcile nu au acoperamantul telescopic obisnuit. De fapt, componentele nu sunt cromate, fiind inlocuite de finisaje mate sau din carbon, ce schimba radical imaginea modelului, dandu-i acel aer de “bad boy” de care vorbeam. Imagine intregita de saua joasa si amortizoarele spate complet ajustabile, plus evacuarea largita la cap in model “palnie”. Look-ul se schimba, cum mentionam mai sus, in functie de modul de pilotat ales, ceea ce subliniaza o data in plus personalitatea rebela a Audace-ului.
Ceea ce Audace incearca sa mascheze, fratele sau Eldorado reliefeaza intr-o caracteristica de design. Acelasi motor glorios montat transversal in acelasi sasiu, insa asezat pe roti cu spite mai mici, de 16 inci, imbracate cu anvelope mai mici ca la Audace, de doar 180/60, cu peretii albi, conferind un aer de eleganta acestui cruiser rapid. La care contribuie atat saua marita, cat si ghidonul in forma de coarne de taur, oferind un confort sporit al pilotului, in comparatie cu celalalt model de orientare mai sport. Cu toate astea, la fel ca la Audace, intalnim si la Eldorado ABS, sistemul de control al tractiunii si cele 3 setari ale motorului pentru modul de conducere, Turismo, Veloce si Pioggia, semn al confortului chiar daca alergi rapid sau stai mai pe spate, in croaziera, bucurandu-te de peisajele parcurse.
Daca la Audace am observat absenta aproape totala a cromului, la Eldorado, in schimb, avem o gramada de componente cromate, dar care nu dau o imagine obraznica modelului. Dimpotriva, rezervorul rosu sau dupa caz negru, incrustat cu sigla si placat cu argintiu, plus peretii exteriori albi ai anvelopelor, plus componentele cromate, aripile protectoare fata si spate rafinate si solide, creaza o imagine stilata si ferma totodata, individualizandu-i prezenta instantaneu pe sosele.
Cu ocazia lansarii acestor doua modele 2015, Moto Guzzi a implementat pe acestea o platforma multimedia MG-MP, care ofera posibilitatea proprietarilor sa se conecteze cu motocicleta de pe smartphone-urile lor, sa monitorizeze diversi indici, sa isi realizeze propriile setari in vederea asigurarii unor consumuri optime si multe altele. Aceasta platforma va fi compatibila cu ambele sisteme, IOS si Android, deocamdata fiind o dotare optionala.
motocicleta moto guzzi, motociclete, moto guzzi,
© 2024 atvrom.ro Toate drepturile rezervate
Regulament campanie
Regulamentul campaniei promotionale „INNOIESTE-TI PARCUL DE INCHIRIERI … SI NU NUMAI”
Solicitare de participare la campanie
Model propus pentru Solicitarea de participare la campania „INNOIESTE-TI PARCUL DE INCHIRIERI … SI NU NUMAI”