ClickCease

Au mai ramas

0
0
ZILE
0
0
ORE
0
0
MINUTE
0
0
SECUNDE

pana la campania

2015 Polaris Ranger Diesel


2015 Polaris Ranger Diesel
  07.01.2015

In urma cu cativa ani, mai exact in 2011, Polaris arunca pe piata cavaleria grea a UTV-urilor pentru munci grele cu ocazia lansarii Ranger Diesel — a Ranger XP 800, cu injectia electronica (EFI) inlocuind motorul diesel Yanmar de 904 cc. Rezultatul a fost aparitia unui competitor de temut pentru modelul Mule din gama de SxS Kawasaki, cu care se tot intrece de atunci.

Numai ca modelul din 2015 este decis sa transeze clar situatia, tragand partea leului pentru noul Ranger Diesel din familia de side-by-side Polaris, ducand condusul, manevrabilitatea, dar mai ales puterea la noi nivele ale performantei. Iar asta se va intampla in primul rand datorita adaptarii motorului diesel Kohler la Tier 4 (adica standardul federal specific pentru motoarele non-road sau off-road, in privinta noxelor), dezvoltand 1028 cc in 3 cilindri. Acest motor de exceptie utilizeaza injectia indirecta care are ca rezultat o rulare liniara si o emisie redusa de noxe. De asemenea, structurarea ingrijita a arborelui cu came reduce zgomotele intr-o masura relevanta.

Daca nu era suficient, Polaris aduce pentru varianta 2015 a modelului Ranger Diesel un alternator urias de 110 amperi, aproape dublu decat in varianta precedenta, marind substantial puterea dar si pentru a face fata unor accesorii, fie ele si mai pretentioase.

Capacitatea rezervorului de combustibil a crescut la 10 galoane (37,9 l), marind astfel autonomia, in comparatie cu modelul din 2011, iar plasarea acestuia permite conducatorului realimentarea chiar din mers.

Din punct de vedere al design-ului si ergonomiei, modificarile nu sunt esentiale, dar confortul a crescut atat pentru conducator, cat si pentru celelale doua persoane.

In rest, Polaris a pastrat caracteristicile castigatoare ale modelului din 2011: sistemul 4WD functioneaza automat, astfel ca atunci cand este nevoie de mai multa tractiune si/sau terenul este accidentat se activeaza, iar cand nu mai e nevoie trece tot automat in modul 2WD. Suspensiile sunt tot reglabile, capacitatea de remorcare ramane tot la aproximativ 900 kg, garda la sol ramane tot la 30,5 cm.

 
2015 Polaris Ranger Diesel - Mule


Specificatii tehnice 2015  Polaris Ranger Diesel

 

Motor:                          Diesel Kohler in 3 cilindri, 1028cc

Cutie de viteze:           automata (PVT) H/L/N/R/P

Sistem tractiune:            On-Demand True AWD/2WD/ VersaTrac Turf Mode

 

Racire                           Lichid

Suspensie fata:           Dubla A-Arm (25.4 cm) Travel

Suspensie spate:         Dubla A-Arm, IRS (25.4 cm) Travel 

Frana fata/spate:         4-Wheel Hydraulic Disc with Dual-Bore Front Calipers

 

Anvelopa fata :            25 x 10-12; 489

 

Anvelopa spate :         25 x 11-12; 489

 

Dimensiuni cabina:        (93 x 137 x 29 cm)

 

Rezervor combustibil:    37.9 L

 

Garda la sol : 30.5 cm

 

Dimensiuni generale vehicul: 296 x 152 x 193 cm

 

Capacitate:       3 persoane

 

Greutate:           649 kg

 

Culoare:            Sage Green

Capacitate remorcare:           907.2 kg

Instrumente bord: Digital Gauge, Speedometer, Odometer, Tachometer, Tripmeter, Hour Meter, Clock, Gear Indicator, Fuel Gauge, Hi-Temp/Low-Batt Lights, DC Outlets (2)

Faruri: 55W infra/ 60W supra, LED spate


Tag-uri

utv polaris ranger, side by side, sxs polaris, polaris ranger diesel,

© 2024 atvrom.ro Toate drepturile rezervate