Cei de la Piaggio au anuntat noi upgrade-uri pentru modelele Vespa GTS 300,adaugand un nou sistem anti-blocare pentru frane,control al tractiunii si un nou model de suspensie Enhanced Sliding,toate aceste imbunatatiri dar si cele mai recente tehnologii care au fost montate il fac cel mai puternic scuter din gama Vespa.Cateva din noile completari aduse asupra modelului GTS 300 nu sunt o noutate,deoarece ele au fost deja preluate de catre celelalate scutere Vespa, cum ar fi 946.Piaggio a fost prima companie care a introdus sistemul de control al tractiunii pentru scutere ABS si ASR,iar noul model GTS 300 va primi toate aceste tehnologii ca optiune stoc preinstalata din fabrica.
Sistemul utilizeaza senzori pe ambele roti,masurand cat de repede se invart in comparatie una cu cealalta dar in concordanta si cu viteza scuterului.Senzorii comunica cu o unitate hidraulica cu doua canale care activeaza sistemul ABS in caz de una dintre roti franeaza mai puternic decat viteza GTS-ului pentru a preveni blocarea rotilor.De asemenea,daca senzorii detecteaza ca roata din spate se invarte prea repede in comparatie cu cea din fata,unitatea de control actioneaza impotriva alunecarii.
Sistemul ESS a fost introdus pentru prima data pe modelele Primavera si Sprint.Se pastreaza suspensia traditionala a Vespei,dar amortizorul de soc este fixat de bratul suspensiei cu un pin in loc sa fie fixat rigid cu bolturi.Cei de la Piaggio declara ca ESS imbunatateste confortul rider-ului,in timp ce absoarbe impactul pe drumurile cu denivelari.
Un alt updrade la modelul GTS 300 este sistemul smartphone compatibil cu platforma Piaggio multimedia.Rebranduit ca platforma multimedia Vespa,sistemul conecteaza smartphone-ul la sistemul electronic de bord,pentru a permite afisarea in timp real a starii scuterului,a vitezei,a turatiei motorului,a cuplului,a combustibilului si multe alte date.De asemenea,smartphone-ul poate fi utilizat si ca navigator GPS.
Pe modelele care vin echipate cu ABS si ASR,sistemul VMP poate functiona ca si monitorizare a cauciucului,urmarind presiunea aerului si uzura pneului.
Un alt beneficiu al modelului GTS 300 este portul USB care se afla in compartimentul din spatele scutului de picior care este util pentru incarcarea smartphone-ului sau a altor electronice de mici dimensiuni.
Din punct de vedere estetic,GTS 300 isi pastreaza look-ul traditional dar cu cateva mici imbunatatiri care corespund cu cele de pe Primavera,inclusiv scutul din fata.Pentru indicatorul de bord,s-a folosit un plastic mai bun si mai clar,in timp ce stopul are acum un cadru din crom pentru a se potrivi cu cel care se afla pe aripa din fata.
Piaggio va produce doua versiuni de GTS.Unul va fi GTS-ul 300 de baza,iar celalalt GTS 300 Super,ambele venind cu o capacitate de 278 cc,cu un singur cilindru,4 valve si care au 22 cp la 7500 rpm si 16 ft-lb.la 5000 rpm.In Europa,versiunea Super este disponibila si cu o capacitate de 124cc care pretinde 15 cp la 9750 rpm si 8.9ft-lb la 7500 rpm.
Vespa GTS 300 poate fi achizitionat pe negru Nero Vulcano,albastru Blu Midnight si gri Girgio Dolomiti,toate avand scaun bej.Versiunea GTS Super vine cu un scaun negru cu cusatura alba si este disponibil in negru Lucido,alb Montebianco,rosu Rosso Dragon si albastru Blu Gialo.GTS 300 Super vine in plus cu jante negre si arcuri ale suspensiei de culoare rosie.
Alte specificatii includ noile lumini de zi cu led,un instrument digital trapezoidal,un rezervor de 9.46 litri,jante de 12" si un spatiu de depozitare sub sa conceput pentru a se potrivi noilor casti Vespa.
ATVROM-importator scutere Aprilia,Honda,Kymco,Peda,Suzuki,TGB,Yamaha
scutere, scuter vespa, Vespa, vespa gts 300,
© 2024 atvrom.ro Toate drepturile rezervate
Regulament campanie
Regulamentul campaniei promotionale „INNOIESTE-TI PARCUL DE INCHIRIERI … SI NU NUMAI”
Solicitare de participare la campanie
Model propus pentru Solicitarea de participare la campania „INNOIESTE-TI PARCUL DE INCHIRIERI … SI NU NUMAI”