Fata de versiunea anterioara, apar niste modificari de ordin tehnic si mai ales estetic. Ne atrage vizual atentia saua reproiectata pentru imbunatatirea confortului. Nu exista o explicatie si detaliere a motivului pentru care saua a fost modificata, insa se pare ca proiectarea ei mai in spate aduce un suport lombar suplimentar. Pozitia de pilotare si inaltimea de 77 cm a seii raman neschimbate, totusi.
In privinta evacuarii, 2016 Diavel Carbon are noi caracteristici: invelis ceramic Zircotec pe galeriile de evacuare si amortizor de zgomot cu acoperire inox cu un efect de otel mat. Cadrul spalier tubular, din otel, este vopsit in Dark Chrome la fel ca si cele 10 spite forjate ale rotilor Marchesini, care ies perfect in evidenta. Carenajul din fibra de carbon al 2016 Ducati Diavel Carbon este completat de o schema cromatica Asphalt Gray sau de varianta Dark Stealth cu rezervorul negru mat, cadrul si rotile negre. Arata impresionant, nimic de zis, in special in varianta cromatica neagra, iar la capitolul look, primeste nota maxima.
2016 Diavel Carbon este oferit in trei pachete diferite de echipare: Sport, Touring si Urban. Pachetul Sport ia in calcul o exploatare completa a motocicletei, cuprizand aparatoare de noroi (din fibra de carbon) pe spate, capace speciale pentru faruri, frana din componente de aluminiu si un capac special la frana de spate, pentru lichid. Pachetul Touring aduce suplimentar un set de genti, stil saddlebags, un suport de spate si un parbriz din plexiglas. In varianta Urbana, pachetul contine jante usoare forjate din aluminiu, suporturi de picioare din aluminiu, un rezervor de combustibil (17 l) acoperit cu fibra de carbon ca protectie si cadrul din componente de aluminiu, la fel ca si carcasa pinionului si capacul carcasei ambreiajului.
Dincolo de aspectul estetic incontestabil, unul dintre marile beneficii ale prezentei covarsitoare ale fibrei de carbon si ale rotilor forjate din aluminiu il reprezinta scaderea in greutate, astfel Ducati pretinde ca 2016 Diavel Carbon a scazut la 205 kg, comparativ cu modelul standard 2015 Diavel. Iar acest aspect este foarte important raportat la ceea ce defineste un superbike, cu specificatiile pe care le are Diavel.
In continuare, este vorba de un motor Ducati Testastretta 11° Dual Spark de 1.198cc, un motor de superbike proiectat sa livreze 162 cp la 9.250 rpm si un cuplu de peste 130 Nm la 8.000 rpm. Fireste, este vorba de o putere si un cuplu variabile, datorita existentei celor trei moduri diferite de prezentare ale 2016 Diavel Carbon de care am amintit mai sus: Sport, Touring si Urban. Dincolo de caii-putere, cele trei moduri dicteaza si sistemul de tractiune Ducati Traction Control si reactia sistemului Ducati Ride-by-Wire. Motocicleta este echipata cu un display specific Ducati Thin Film Transitor (TFT), care ajuta pilotul sa gestioneze toate datele. Acest sistem TFT este proiectat sa “simta” conditiile luminii ambientale si sa schimbe corespunzator afisajul si culoarea de fundal a ecranului pentru a asigura cea mai buna vizualitate.
2016 Diavel Carbon este plin de “bunatati” tehnologice de varf, care intregesc pachetele, asa cum ii sta bine unui model actual. Astfel, suspensiile sunt asigurate de o furca ajustabila 50mm Marzocchi fata si Sachs in spate, care ofera compresie si reglare a reculului de cea mai buna calitate. Sistemul de franare este de asemenea foarte performant, fiind furnizat de Brembo; in fata gasim Brembo Monobloc cu 4 etriere cu doua discuri de 320 mm, in timp ce in spate descoperim montate 2 etriere Brembo pe un singur disc de 265 mm. Evident, sistemul ABS face parte din dotarea standard. Rotile cu 10 spite sunt imbracate in anvelope Pirelli Diablo Rosso II, in fata avand cauciuc suplu de 120 in opozitie cu un cauciuc gros pe spate, de 240.
motocicleta,
© 2024 atvrom.ro Toate drepturile rezervate
Regulament campanie
Regulamentul campaniei promotionale „INNOIESTE-TI PARCUL DE INCHIRIERI … SI NU NUMAI”
Solicitare de participare la campanie
Model propus pentru Solicitarea de participare la campania „INNOIESTE-TI PARCUL DE INCHIRIERI … SI NU NUMAI”