Ampelio Macchi, fost inginer si tehnician la Aprilia, Cagiva si Husqvarna, a cumparat drepturile SWM si si-a unit fortele cu uriasa companie chineza Shineray Group, specializata in powersports (pe doua sau patru roti), dar si in utilaje agricole si generatoare electrice, care a venit cu solide investitii financiare si a realizat reinvierea SWM.
Mai mult decat atata, iata ca noua companie SWM e pe punctul de a-si onora promisiunile facute la ultima editie a salonului EICMA Milano, din noiembrie 2014, cand a prezentat primul model al noii ere, motocicleta enduro SWM RS 650 R, de a fi gata de lansare in acest an cu doua modele supermoto, doua modele enduro si doua modele “clasice”, in afara de modelul prezentat.
Cu ochii in trecut la prestigioasele modele SWM, dar cu abilitatea de a integra tehnologia ultra-moderna pe acestea, modelul SWM RS 650 R va fi primul care va iesi de pe linia de productie si va intra in magazinele de specialitate cat de curand. Motocicletele vor fi realizate, se pare in Italia, dar ne imaginam ca va fi vorba de componente care sunt produse in China, apoi aduse in Europa, unde vor fi asamblate.
Cele doua lumi diferite vor fi unite de aceeasi viziune si animate de dorinta de a construi produse de inalta calitate, cu inima italiana si meticulozitate asiatica si intentia declarata de a cuceri toata lumea, caci strategia de vanzari priveste si pietele vestice, inclusiv America de Nord, dar si Asia si Australia.
SWM RS 650 R e puternic influentata de modelul enduro Husqvarna TE 610, atat ca motorizare, cat si ca aspect. De fapt, ca sa fie clar din capul locului, deocamdata toate modelele off-road SWM vor folosi motoare Husqvarna, asa ca fiabilitatea nu ar trebui sa fie nici o problema. Mergand pe specificatiile de pe site (care nu sunt inca oficiale, ca intr-un pachet pentru presa), e vorba de un motor mono-cilindric in patru timpi, DOHC, cu 4 valve, racit cu lichid, de 599cc (marit fata de motorul TE 610, de doar 576cc) cu compresie 12,4:1. Suspensiile si franele apar neschimbate fata de modelul clasic, iar greutatea (fara combustibil) va fi de 144 kg.
Imediat dupa ce SWM RS 650 R va fi disponibila in magazinele europene, apoi progresiv va aparea si in Asia (intai in China, Israel si Liban), apoi Australia si Noua Zeelanda, compania italo-chineza ne avertizeaza sa fim pregatiti pentru lansarea celor sase modele de care vorbeam mai sus cu motoare intre 300 si 650 cc. Nu se putea altfel, compania pregateste separat o linie speciala de motociclete de 125cc, care va fi dedicata special competitiilor de motocross si enduro, cu care nu exclude reiterarea unor vremuri frumoase, in care SWM domina concursurile de profil.
enduro, motociclete, motocross,
© 2024 atvrom.ro Toate drepturile rezervate
Regulament campanie
Regulamentul campaniei promotionale „INNOIESTE-TI PARCUL DE INCHIRIERI … SI NU NUMAI”
Solicitare de participare la campanie
Model propus pentru Solicitarea de participare la campania „INNOIESTE-TI PARCUL DE INCHIRIERI … SI NU NUMAI”