Motocicleta, pe care cei doi piloti ai echipei Repsol Honda vor participa si vor incerca sa castige sezonul 2016 MotoGP, a fost anuntata ca fiind mai manevrabila si cu raspunsuri mult mai precise decat cea care a dat dureri de cap in 2015, in special lui Marc Marquez, insa nu trebuie sa ne asteptam la miracole.
Noul model a aparut, cum aratam, cu o infatisare aproape identica cu versiunea anterioara, insa schimbarile se afla sub aceasta infatisare. Pe langa noul si normalul logo Michelin si un sticker proeminent "One Heart", sloganul local al Honda Indonezia (firesc, avand in vedere locul lansarii), 2016 Honda RC213V apare cu schema grafica si de culori consacrata de ani de zile.
Motorul acestui model 90° V4 inca produce o cantitate brutala de putere, cu care actualmente HRC se lupta in continuare, mai cu seama in acest an, in care trebuie sa se configureze exact si precis cu pachetul de electronice unificate. Si asta s-a putut observa la primele teste oficiale ale anului, pe circuitul Sepang International din Malaezia, in urma cu mai bine de o saptamana. Cu toate acestea, oficialii Honda au declarat ca motorul de un litru a fost dezvoltat pana la urma pentru ca motocicleta "sa fie mai usoara, mai puternica si cu caracteristici de pilotare mult mai prietenoase". Inca mai e de lucru pana a vedea iarasi Honda dominand pistele, ca in anii trecuti, insa lucrurile se indreapta.
Ne amintim ca 2015 Honda RC213V a fost atat de nestrunit, incat la mijlocul sezonului trecut a fost nevoie sa se apeleze la un hibrid, folosindu-se un sasiu din 2014, care sa imblanzeasca raspunsurile violente ale modelului, in special in viraje. Iar cu acest hibrid, in sfarsit au inceput sa apara si rezultatele bune, insa tardiv.
"Am facut cativa pasi semnificativi in directia corecta, pe parcursul celor trei zile de la Sepang, insa avem mult de lucru in continuare, la Philip Island. Raman increzator in inginerii HRC si echipa mea va veni cu mai multe imbunatatiri. sa ne putem folosi optim de noul software", a declarat Marc Marquez, cu o nota oarecum optimista, fata de scepticismul aratat in Malaezia, in zilele testarilor.
Marea speranta a lui Marquez si a lui Pedrosa e pusa in abilitatea inginerilor Honda de a controla aderenta pe spate si problemele de franare, ca la Philip Island, in Australia, sa se poata concentra exclusiv pe integrarea noului software MotoGP ECU pe noul model.
"In acest an sunt bucuros ca ne vom afla in testari pe trei circuite diferite, in conditii meteo diferite si in conditii de pilotat diferite. Cred ca va fi foarte util pentru a ne ajuta sa intelegem mai bine noul motor, anvelopele si noul pachet de electronice", a declarat optimist si el, la randul sau, Dani Pedrosa.
Anul 2016 va fi un an destul de important pentru Marc Marquez si Dani Pedrosa, in care vor trebui sa demonstreze ca sezonul 2015 a fost unul mai nefast (sa ne amintim ca Pedrosa a suferit o interventie chirurgicala la brat, fiind 3 etape indisponibil sau ca in 5 etape Marquez a suferit accidentari din cauza motocicletei) si ca sunt inca in competitia pentru titlul MotoGP. Si de asemenea, vor avea de luptat si in a demonta pe pistele de curse toate speculatiile din ce in ce mai vocale in privinta asa-zisei conspiratii spaniole pentru suprematia in MotoGP.
Peste doar doua zile, in Australia va avea loc cea de-a doua runda de teste oficiale MotoGP, care se vor desfasura intre 17 si 19 februarie pe circuitul de la Philip Island, de unde vom reveni cu stirile cele mai interesante si desfasurarea ostilitatilor.
motocicleta yamaha, motociclete,
© 2024 atvrom.ro Toate drepturile rezervate
Regulament campanie
Regulamentul campaniei promotionale „INNOIESTE-TI PARCUL DE INCHIRIERI … SI NU NUMAI”
Solicitare de participare la campanie
Model propus pentru Solicitarea de participare la campania „INNOIESTE-TI PARCUL DE INCHIRIERI … SI NU NUMAI”