Asadar, motorul sau bicilindric de 649cc, capabil sa dezvolte o putere de 71 cp si un cuplu de 64 Nm la 7.000 rpm, ramane practic acelasi. O mica modificare apare in zona sincronizarii variabile a supapelor DVT (Dual Throttle Valves), care permit schimbari controlate in corelatie cu turatia motorului, in vederea obtinerii unui cuplu satisfacator in turatiile joase. Caci da, vorbim si de o latura street.
Mai departe, cadrul si bascula raman identice cu versiunea anterioara, caracterizate prin rigiditatea ce determina manevrabilitatea sporita, alaturi de greutatea redusa. Nici sistemul de frane nu s-a modificat, ER-6F ramanand in continuare tributara discurilor petala de 300 mm din fata, actionate de un etrier cu pistoane duble, in timp ce in spate acelasi tip de disc petala are doar 220 mm, fiind prevazut de un etrier cu un singur piston.
Sistemul de suspensii contine o furca telescopica de 41 mm, plus un amortizor reglabil, care in corelatie cu arhitectura sasiului asigura o ergonomie si un confort sporit pilotului, neafectat de socurile absorbite de amortizoare. Mai mentionam un parbriz tip sport, aerodinamic, reglabil pe o raza de 60 mm, plus un afisaj de bord analogic si unul digital, cu doua display-uri.
Aminteam ca singurele modificari notabile in privinta modelului 2016 Kawasaki ER-6F se remarca in privinta noilor scheme de culori. Acestea vor fi Candy Lime Green, deja traditionala in lineup-ul de motociclete Kawasaki si Candy Persimmon. La fel ca si in cazul “fratelul” ER-6N, fiecare unitate 6F va fi prevazuta cu amortizorul spate colorat si jante cu rim-stripes. Modelul va fi disponibil in versiunea cu si cea fara sistem ABS.
motocicleta kawasaki, promotie, motociclete, street bike,
© 2024 atvrom.ro Toate drepturile rezervate
Regulament campanie
Regulamentul campaniei promotionale „INNOIESTE-TI PARCUL DE INCHIRIERI … SI NU NUMAI”
Solicitare de participare la campanie
Model propus pentru Solicitarea de participare la campania „INNOIESTE-TI PARCUL DE INCHIRIERI … SI NU NUMAI”