ClickCease

Au mai ramas

0
0
ZILE
0
0
ORE
0
0
MINUTE
0
0
SECUNDE

pana la campania

2016 Polaris General - un side-by-side care redefineste versatilitatea


2016 Polaris General - un side-by-side care redefineste versatilitatea
  18.11.2015

Intr-un moment in care atentia lumii intregi e captata de noutatile pe doua roti de la salonul international moto de la Milano, EICMA 2015, Polaris Industries Inc. si-a largit lineup-ul 2016 prin lansarea unui side-by-side, 2016 Polaris GENERAL™, considerat ca noul standard in versatilitatea off-road.

“Aceasta e o zi mare pentru producatorul de SxS-uri Polaris. Inca o data, lansam un nou produs care va schimba regulile jocului”, anunta cu mandrie Tim Blinkhorn, Directorul general al Ranger & Polaris GENERAL. “Acest vehicul este cel mai versatil side-by-side construit vreodata, realizat pentru aceia care doresc sa fie invingatori. Oriunde e nevoie sa domini terenul sau sa-ti faci munca oricat de grea, Polaris GENERAL e acolo sa te ajute” a mai adaugat Blinkhorn. Parte Ranger, parte RZR, GENERAL reprezinta insasi versatilitatea, fara sa fie un UTV pur sportiv sau un UTV pur utilitar, imbinand undeva la mijloc calitatile celor doua game si evidentiindu-se ca un hibrid sport-utility ce va avea un cuvant greu de spus in acest segment.

2016 Polaris General - un side-by-side care redefineste versatilitatea - Commander
2016 Polaris General - un side-by-side care redefineste versatilitatea - AWD

2016 Polaris GENERAL are caracteristici de clasa necesare in abordarea traseelor dificile, in abordarile adventure, dar si in cele mai grele sarcini la care este supus. Aceste caracteristici incep cu un motor ProStar® 1000 (4-Stroke Twin Cylinder, 999cc), capabil sa livreze o putere semnificativa (100 cp) si un cuplu impresionant su care accelereaza de la 0 la 65 km/h in doar 3,6 secunde, avand cel mai bun raport putere-greutate din clasa sa. In ceea ce priveste sistemul de propulsie, GENERAL are in dotare foarte performantul sistem AWD (All-Wheel Drive), care asigura la nevoie in mod automat si instantaneu tractiunea pe toate cele patru roti, revenind tot automat la 2WD atunci cand obstacolul a fost depasit.

2016 Polaris General - un side-by-side care redefineste versatilitatea - side-by-side

De asemenea, vehiculul este dotat cu un sistem de franare a motorului EBS (Engine Braking System), pentru un control mai precis al vehiculului, in special atunci cand transporta sarcini grele in coborare, alaturi de o servodirectie instalata ca dotare standard. Deoarce a venit vorba de sarcina, 2016 Polaris GENERAL ofera o sarcina utila de 500 kg, plus 272 kg in bena.

Cabina acestui side-by-side reprezinta o noutate, neavand corespondent in vreun alt membru al flotei Polaris, dispunand de usi pe jumatate din fabrica, prevazute cu cotiere in vederea sporirii confortului, in special pe traseele calme. Scaunele (ajustabil cel pentru sofer) sunt prinse in doua randuri de cabina si prevazute cu o pelicula subtire sub ele, care asigura mentinerea uscata chiar in conditii de umezeala ridicata. Pe bord exista o combinatie de indicatoare digitale si analoage, iar volanul se regleaza dupa preferinta sau necesitate. In torpedou exista un spatiu de depozitare de aproximativ 23 litri, iar consola centrala dintre scaune functioneaza si ca o cotiera, dar si ca alt spatiu de depozitare suplimentar, incluzand o priza de 12 V si doua suporturi de pahare. In plus, pe podea exista doua covorase care permit o intretinere mai rapida si mai eficienta a curateniei in cabina.

2016 Polaris General - un side-by-side care redefineste versatilitatea - Polaris

Pentru o calatorie stabila si lina, Polaris GENERAL are un ampatament de 2,05 m completat de un sistem de suspensii foarte performant (Dual A-Arm with Stabilizer Bar cu o cursa de 31.1 cm pe fata si Dual A-Arm with Stabilizer Bar, IRS cu o cursa de 33.5 cm pe spate) proiectat si calibrat sa se situeze in varful gamei, in lupta cu pietrele, lemnele si orice obstacole intalnite. Totodata, acele Stabilizer Bar sunt concepute sa mentina parcursul constant si sa reduca torsiunea in virajele agresive din traseu. Si garda la sol duce acest side-by-side in topul clasei, cu 30,48 cm atunci cand nu transporta vreo greutate sau 18,8 cm de la sol, atunci cand bena este plina. Sub vehicul nu lipseste o placa de protectie integrala, care sa fereasca componentele de zgarieturi, loviri sau racaieli.

2016 Polaris General - un side-by-side care redefineste versatilitatea - utilitar

2016 Polaris GENERAL a fost lansat in trei variante: modelul de baza, cu caroseria de plastic turnata in varianta de culoare Indy Red; Velocity Blue, cu caroseria vopsita in maniera automobilelor, dotat cu bara de protectie Sport Low Profile Front Bumper, jantele din aliaj de aluminiu vopsite in Matte Black si incaltate cu anvelope de 27 inch GBC Dirt Commander Tires; in fine, Deluxe Orange Burst are toate dotarile gasite pe Velocity Blue, dar si amortizoare Fox Podium X 2.0 QS3, acoperisul cabinei Pro-Fit Lock & Ride Sport Roof, oglinzi retrovizoare si sistemul de auditie MTX Premium Soundbar, cu opt boxe, care ofera 100 watti prin sase difuzoare si doua tweetere cu conexiune prin Bluetooth.


2016 Polaris General - un side-by-side care redefineste versatilitatea - UTV

Pana in prezent, Polaris nu s-a concentrat pe piata hibridelor sport-utility, lasand alti constructori sa isi produca vehiculele din acest segment si orientandu-se spre pure sport si pure utility. De acum, vizeaza insa segmentul hibrid in care cele mai performante UTV-uri sunt Can-Am Commander si Yamaha Wolverine R-Spec. De altfel, Wolverine are multe lucruri in comun cu Polaris GENERAL, avand amandoua ampatamentul de 2,05 m si alte componente asemanatoare, insa Wolverine are cu 300cc mai putin si poate transporta cu 136 kg mai putin in bena sa nerabatabila. Insa evident, pretul e si mai redus fata de noul UTV Polaris. Commander-ele se pot masura cu GENERAL in cilindree si capacitatea de transport, insa dezvolta cu 15 cp putere mai putin si cabina nu e asa de incapatoare (vorbind de spatiul rezervat pentru picioare). In orice caz, miroase a aruncare de manusa catre Can-Am, daca analizam denumirile: GENERAL vs Commander, iar lucrurile de acest gen nu sunt deloc intamplatoare. Oricum, provocarea a fost lansata, ramane de vazut si acest UTV Polaris GENERAL la treaba si apoi se pot trage concluziile.

2016 Polaris General - un side-by-side care redefineste versatilitatea - Yamaha

Polaris vine in ajutorul detinatorilor (viitorii) de modele GENERAL, oferind mai mult decat 30 de accesorii speciale si 90 de accesorii comune, care se potrivesc prin Polaris Engineered Accessories, de toate tipurile: parbrize, usi, panouri de caroserie, acoperisuri, sisteme de iluminare LED, kit-uri de incalzire, kit-uri de depozitare si suplimentare in vederea transportului etc. 
2016 Polaris General - un side-by-side care redefineste versatilitatea - Wolverine  

Modelul standard Indy Red va fi disponibil in showroom-uri incepand din luna martie 2016, in schimb celelalte doua modele, Velocity Blue si Deluxe Orange Burst vor putea fi achizitionate inca de la sfarsitul acestui an, in luna decembrie.

Tag-uri

polaris, sxs polaris, side by side,

© 2024 atvrom.ro Toate drepturile rezervate