Nu e vorba de o restructurare masiva care sa le dea fiori celor de la Aprilia, BMW, KTM etc., insa e vorba de o tehnologie noua, actualizata, regasita in primul rand in controlul tractiunii, moduri diferite ale motorului, emisiile - sistemul de evacuare și convertorul catalitic se schimbă vizibil - valabil pentru Speed Triple R (care va fi dotat cu suspensii active si ABS).
Despre specificatiile tehnice sigur ca nu se poate vorbi inca, pe baza informatiilor oficiale, insa se pot pune cap la cap anumite date reiesite pe baza raspunsurilor date in sondajele pe care proprietarii le-au primit spre completare. Astfel, s-a sugerat o crestere a puterii motorului, minim 140cp, plus modurile electronice de selectare ale motorului si ale acceleratiei, dar sunt asteptate modificari si la nivel de sasiu.
Dupa ce cu ani in urma Speed Triple a minimalizat puterea si viteza marelui Daytona, din care oricum a provenit, multa vreme nu s-a mai intamplat nimic notabil ca update-uri si modificari. Din ce s-a putut observa in cele doua seturi de poze spion, cel din februarie si cel din urma cu cateva zile, cadrul care era nou in 2011 nu s-a modificat nici in versiunea pentru 2016, asteptata pe piata in luna noiembrie. La fel si suspensiile. Asta inseamna ca pe versiunea normala vom avea amortizoare Showa, in timp ce pe versiunea Speed Triple R vor fi Ohlins. Farurile au fost, in schimb, usor remodelate intr-o forma mai rotunjita, la fel si partea de fata reproiectata, bordul si tevile pornite din motor. Tobele de motor au, in schimb, o noua forma.
In concluzie, 2016 Triumph Speed Triple si varianta R se asteapta sa impresioneze in primul rand fanii modelului, care asteapta de ani buni o schimbare, nu neaparat sa puna probleme concurentei.
motociclete, aprilia, aprilia tuono,
© 2024 atvrom.ro Toate drepturile rezervate
Regulament campanie
Regulamentul campaniei promotionale „INNOIESTE-TI PARCUL DE INCHIRIERI … SI NU NUMAI”
Solicitare de participare la campanie
Model propus pentru Solicitarea de participare la campania „INNOIESTE-TI PARCUL DE INCHIRIERI … SI NU NUMAI”