Cert este ca la autoritatatile de mediu americane, mai exact la CARB (California Air Resources Board) a fost depusa documentatia privind modelul sport care va fi lansat oficial pe 1 septembrie si de aici s-au aflat cateva informatii.
Dupa ce ultimul teaser video a relevat un motor in trei cilindri, documentatia depusa la CARB ne releva ca e vorba de un motor de 998cc capabil sa dezvolte 112 cai-putere. De asemenea, documentele eticheteaza transmisia ca fiind M5. Asta inseamna ca nu va fi vorba de o transmisie automata sau CVT, ci de cinci trepte de viteza inainte, insa suntem pe deplin constienti ca Yamaha are o varianta inedita de transmisie. Sursele au ales, din respect totusi pentru constructorul Yamaha, sa nu divluge adevarata natura a transmisiei, pana cand nu va fi anunata oficial, ceea ce este de apreciat.
Din documentele de la CARB reiese ca exista doua versiuni Special Edition ale acestui model, fara sa se detalieze de asemenea ce le diferentiaza si ce aduc nou, dar se stie ca toate cele patru variante aprobate pana in acest moment (doua normale si doua SE) au servodirectie.
Dar sa nu vindem blana ursului din padure, sa asteptam ziua de 1 septembrie, ziua lansarii, in care suntem convinsi ca vom vedea un Side-by-Side Sport Yamaha, 2016 YXZ SS, cu adevarat special.
side by side, sxs, yamaha,
© 2024 atvrom.ro Toate drepturile rezervate
Regulament campanie
Regulamentul campaniei promotionale „INNOIESTE-TI PARCUL DE INCHIRIERI … SI NU NUMAI”
Solicitare de participare la campanie
Model propus pentru Solicitarea de participare la campania „INNOIESTE-TI PARCUL DE INCHIRIERI … SI NU NUMAI”