Chiar daca s-a vorbit intr-un trecut nu prea indepartat de intentia de a lansa un Brutale cu o noua fata, dar mai ales cel mai puternic naked de productie, primul aspect a fost indeplinit, in timp ce partea cu puterea ramane inca discutabila, privind ultimele lansari mondiale, fiind vorba de 140 cai putere si un cuplu maxim de 85 Nm. Modificarile sunt insa destul de notabile, deoarece privesc cam toate componentele, de la motor, la look, in plus a avut loc deja traditionala adaptare la normele Euro4 de emisii si zgomote.
Cele mai mari progrese au fost in legatura cu motorul, unde s-a depus o munca serioasa de a reduce zgomotul si vibratiile. Capul cilindru a fost dezvoltat in vederea suprimarii zgomotului de ardere si exista un nou intinzator came-lant, noi arbori cu came, ghidaje cu supape si amortizor fonic, toate acestea gandite in scopul de a prezerva puterea si elimina zgomotul si vibratiile. De asemenea, s-a lucrat chiar si la capacele laterale de protectie a motorului, ca sa inabuse zgomotul, daca e sa ne luam dupa comunicat.
Acceleratia ride-by-wire a primit un update serios si acum dispune de un sistem de control al tractiunii in opt nivele, accesibile prin intermediul diagnozelor de pe bord. Cireasa de pe tort o reprezinta updatarea sistemului ABS, fiind vorba de Bosch 9 Plus.
De asemenea, cei din Varese anunta ca au imbunatatit si cutia de viteze, cu o transmisie care primeste integral update-uri de performanta, pentru o mai eficienta si mai silentioasa schimbare a vitezelor. Noul quickshifter EAS 2.0 ar trebui sa ajute mult mai mult decat o facea pana acum ambreiajul papuc hidraulic. Alaturi de aceste imbunatatiri, noul Brutale primeste un nou contra-arbore si un starter pentru a imbunatati manevrabilitatea.
Ca brand-uri ale componentelor, nu se inregistreaza vreo modificare, aceasta avand loc doar asupra versiunii.
Am vorbit despre infatisare, intr-adevar si vizual noul Brutale 800 RR e diferit fata de versiunea curenta. A fost reconfigurat sistemul de evacuare, cu trei tevi cu amortizor de sunet diferit. La partea din spate exista o sa noua, divizata si retractabila, cu manere pentru pasager. Tot in spate, sistemul de iluminare apare mult mai compact fiind pe baza de LED.
Modelul va fi disponibil la inceputul anului viitor. An in care se spera ca problemele financiare vor fi lasate in spate, o data cu injectia recenta de capital din partea unui grup de investitori privati, un capital cam rusesc, in principal.
motocicleta MV Agusta Brutale 800 RR, motociclete,
© 2024 atvrom.ro Toate drepturile rezervate
Regulament campanie
Regulamentul campaniei promotionale „INNOIESTE-TI PARCUL DE INCHIRIERI … SI NU NUMAI”
Solicitare de participare la campanie
Model propus pentru Solicitarea de participare la campania „INNOIESTE-TI PARCUL DE INCHIRIERI … SI NU NUMAI”