In acest moment, Can-Am si-a consolidat dominatia pe segmentul mud-riding din intreaga industrie, avand nu mai putin de sase ATV-uri si doua vehicule side-by-side. E vorba, mai exact, de patru modele Outlander X mr, doua modele Renegade mr, plus doua side-by-side-uri Maverick, care inseamna cea mai performanta si mai puternica gama pentru noroaie din intreaga industrie, practic orice iubitor de aventuri din noroaie avand de ales varianta cea mai convenabila. Sa le luam pe rand.
Can-Am Maverick MAX X mr 1000R
Can-Am BRP a adaugat gamei sale mud-riding acest model familiy, adica de patru locuri, ce respecta in linii mari specificatiile tehnice ale modelului cu doua locuri. Mai exact, vorbim de motorul Rotax V-Twin 1000R de 976cc, capabil sa dezvolte 101 cp, echipat intr-o configuratie exclusiva X-package, disponibil in schemele de culori Hyper Silver, Black si Blue Octanic.
Fata de modelul original, platforma Maverick MAX are o suplimentara de 29,5 inci (75 cm), ampatament largit sa poata gazdui inca doi pasageri in spate si o amprenta mai buna pe sol. Include de asemenea manere individuale pentru toti pasagerii si scaune tip stadion. Noul Maverick MAX X mr 1000R a primit o serie de caracteristici-cheie specifice gamei 2017, inclusiv CVT durabil cu sistem Quick-Response (QRS). De asemenea, pe acest nou model au fost aduse tehnologii imprumutate de la modelele Maverick Turbo, precum socurile FOX 2.5 Podium QS3 piggyback, Tri-Mode Dynamic Power Steering (DPS™) si Visco-Lok QE, bara stabilizatoare fata, configuratie specifica jante si anvelope 30-inch Gorilla Axle Silverback Tires / 14-inch Cast-Aluminum Wheels, troliu de 2.041 kg. Bineinteles, fiind vorba de un model pentru noroaie, tot sistemul de admisie/evacuare a fost reconfigurat si asezat pe o zona superioara.
Can-Am Maverick X mr 1000R
Can-Am Maverick X mr 1000R, cel mai intimidant side-by-side cu doua locuri din industrie, aratam ca are motorizarea Rotax V-Twin 1000R de 976cc si 101 cp. Fiind modelul de baza al celui de patru roti, diferentele dintre ele constau in faptul ca ampatamentul e mai mic si platforma mai scurta.
Cele doua scaune sunt realizate in maniera X-package, volanul si grafica, de asemenea, iar deocamdata sunt disponibile doar doua scheme de culori: Painted Hyper Silver, Black & Octane Blue and White, Black and Can-Am Red.
Can-Am Outlander X mr 1000R
Acest model ramane cel mai mare si impresionant ATV gata de a ataca noroaiele din intreaga industrie. Bazandu-se pe un motor Rotax V-Twin de 976cc, dezvoltand 89 cp, un sasiu SST™ G2 cu Geometric Contact Control avand un ampatament de 59 inci, modelul a suferit cateva modificari specifice gamei 2017. Astfel, beneficiaza de doua scheme de culori, din care se evidentiaza impresionanta Triple Black and White, socuri FOX 1.5 Podium QS3 piggyback, jante din aluminiu de 35,6 cm diametru si un sistem anti-furt D.E.S.S.
Evident, vorbim despre sistemul de admisie si evacuare integrat la inaltime, un radiator mai mare, relocat, pneuri speciale 30-inch (76.2 cm) Gorilla Axle Silverback, suspensie spate Torsional Trailing arm Independent (TTI), Double A-Arm cu geometrie dive-control pe fata, troliu de 1.360 kg, aparatori de noroi, aparatori de maini, bumpere fata si spate, plus o grafica si realizare speciala a seii si a aripilor.
Can-Am Outlander X mr 850 Package
Acest model imprmuta o serie intreaga de atribute si componente ale fratelui sau mai mare, avand insa cateva diferente notabile, cum ar fi un ampatament mai mic, suspensii FOX HPG si un bord cu instrumente impresionant. Outlander X mr 850 a fost proiectat sa fie liderul clasei sale din industrie, mai ales pe baza motorului Rotax V-Twin racit cu lichid, care dezvolta 78 cp.
Pentru 2017 si acest model primeste jante din aluminiu de 35,6 cm diametru si un sistem anti-furt D.E.S.S. Va fi disponibil intr-o singura schema de culori: White, Black & Can-Am Red.
Can-Am Outlander X mr 650 Package
Evident, mergem mai in jos ca cilindree, mostenind o serie de specificatii si componente pe care le-am intalnit la cele doua modele mai mari anterior prezentate. Intreg modelul a fost proiectat in jurul sasiului one-up Outlander SST G2, pe care a fost montat motorul Rotax 650 V-twin, ce produce 62 cp, neavand rival in clasa 700cc din toata industrie.
Subsecvent tendintei anului 2017 de oferire de modele la preturi accesibile, acest model are un pret scazut fata de versiunea anterioara si totodata, se bazeaza pe jante Outlander XT turnate din aluminiu, de 30,5 cm, incaltate cu anvelope 28-inch (71.1 cm) Maxxis Mudzilla. Beneficiaza, de asemenea de sistemul D.E.S.S. (Digitally Encoded Security System). Schema de culori disponibila: White, Black & Can-Am Red.
Can-Am Outlander X mr 570
Acest model ramane veteranul segmentului mud-riding (mr), fiind cunoscut din versiunile anterioare si pastrandu-si specificatiile deja cunoscute. Nu insistam, de aceea asupra sa, facand doar mentiunea ca si acest model ramane cel mai puternic specialist al noroaielor din clasa mini-mid, dar si mai accesibil ca pret.
Can-Am Renegade X mr 1000R Package
Impozantul ATV sportiv Renegade X mr 1000R imprumuta tehnologia de la familia Outlander (sasiu mai mic, sisteme si componente specifice pentru noroi, in special CVT), insa se distinge net in privinta performantelor unice in pilotatul prin noroaie. Asta alaturi de un aspect extrem de atractiv.
Varful gamei Renegade, cu un motor Rotax V-Twin de 976cc si capabil sa dezvolte 89 cp, reuseste sa domine mlastinile cu socurile sale noi FOX† 1.5 Podium† QS3 piggyback, jante din aluminiu beadlock de 36,5 cm cu anvelope 30-inch (76.2 cm) Gorilla Axle Silverback, plus servodirectia Tri-Mode Dynamic Power Steering (DPS) si diferentialul Visco-Lok QE, cu suspensii TTI pe spate si Double A-arm cu geometrie dive-control pe fata, aparatori de noroi, scarite ridicate, peste floorboards, D.E.S.S. si o serie de alte componente specifice. Scheme de culori disponibile: Painted Hyper Silver, Black & Octane Blue and Hyper Silver, Black and Can-Am Red.
Can-Am Renegade X mr 570 Package
Acest model a fost prezentat la inceputul lui iunie in lansarea lineup-ului 2017 si cel mai notabil, e cel mai accesibil 4x4 din intreaga gama. Insa performanta si componentele de exceptie se regasesc si pe acest model. Construit pe platforma Renegade 570, ofera un motor Rotax V-Twin de 49 cp, dar imprumuta componentele specifice mud-riding ale modelului de 1000.
Cu siguranta, lucrurile nu se vor opri aici. Segmentul mud-riding e in plina dezvoltare, iar producatorii se straduiesc sa acopere toate cerintele iubitorilor acestui segment, mai mult ca sigur ca BRP Can-Am va oferi modele noi si inovatii impresionante in urmatoarea perioada.
side by side, can am, sxs bombardier, renegade x mr 570, brp,
© 2024 atvrom.ro Toate drepturile rezervate
Regulament campanie
Regulamentul campaniei promotionale „INNOIESTE-TI PARCUL DE INCHIRIERI … SI NU NUMAI”
Solicitare de participare la campanie
Model propus pentru Solicitarea de participare la campania „INNOIESTE-TI PARCUL DE INCHIRIERI … SI NU NUMAI”