Și aici e designul Kawasaki din noul brevet:
Desenele de fabrica pentru noul Versys 650 au fost ascunse intr-o documentatie depusa in vederea inregistrarii unui nou sistem de prindere a carenajului din fata a modelului 650. De fapt, nu e foarte clar daca au fost ascunse deliberat sau pur si simplu se aflau in documentatie, dat fiind ca obiectul inregistrarii nu era tocmai noul model, ci carenajul.
In timp ce Kawasaki ar fi trebuit sa arate modul de deplasare a componentelor interne si toate modificarile aduse in scopul de a ilustra sistemul de economisire a combustibilului pe noua versiune a motocicletei (caci da, din documentatie reiese acest aspect), desenele ilustreaza o serie de modificari exterioare ale modelului, pe care o sa le analizam. Si in acelasi timp se va demonstra directia pe care modelul o va lua in 2017, adica ceea ce se spunea, ca va imprumuta stilul si aspectul fratelui mai mare Versys 1000LT, minus detaliile legate de evacuare, ghidon si oglinzi.
In principiu, e vorba de 12 modificari care rezulta facand comparatia dintre desenele din brevet si motocicleta curenta, ilustrate in imagine, dar si trecute rapid in revista.
1. Carenajul fata inferior – a fost modificat intr-un carenaj de tip lama dintr-o bucata, noul model devenind mai ingust.
2. Protectie stil adventure – intentionat sau nu, protectia motorului are un stil mai adventure.
3. Acoperirea cadrului - cadrul anterior, mai expus, acum e acoperit aproape in intregime ce se continua de-a lungul partilor laterale ale motocicletei.
4. Partea de sus a carenajului fata – e mai mica si se extinde pe “umerii” rezervorului de combustibil cu un profil mult mai ingust si mai mic decat pe modelul anterior.
5. Oglinzile – mai scurte si mai extinse in modelul 2017, usor de evidentiat in raport cu parbrizul ramas neschimbat.
6. Rezervorul de combustibil – in versiunea 2017 e mult mai ridicat fata de sa si se extinde spre headstock; ramane de aceeasi capacitate, insa sistemul de economisire a fost montat sub prima treime a rezervorului.
7. Saua pilotului – ajunge mai ridicata pe rezervor, fata de versiunea curenta, fiind cu un profil mai ingust sculptat, pentru a usura manevrarea in starea de repaus.
8. Saua pasagerului – e mai profilata pe noul model cu un kicker mai la indemana, pe partea de spate, astfel ca locul sa fie mai sigur.
9. Sinele pe care se aseaza gentile: a fost alungita, astfel ca daca pana acum sina se oprea odata cu saua, acum e extinsa pe spate. Deocamdata sistemul e prezent pe 650LT, dar va fi standard din 2017.
10. Subcadru: obtine din 2017 suporturi de picioare de auto-curatare pentru locul din spate.
11. Amortizor de sunet: optional in prezent, va deveni standard din 2017, intr-o forma mai plata.
12. Bascula: partea de sus a bratului basculei va fi din 2017 intr-o linie mai clara.
motocicleta kawasaki versys, motociclete, kawasaki,
© 2024 atvrom.ro Toate drepturile rezervate
Regulament campanie
Regulamentul campaniei promotionale „INNOIESTE-TI PARCUL DE INCHIRIERI … SI NU NUMAI”
Solicitare de participare la campanie
Model propus pentru Solicitarea de participare la campania „INNOIESTE-TI PARCUL DE INCHIRIERI … SI NU NUMAI”