ClickCease

Au mai ramas

0
0
ZILE
0
0
ORE
0
0
MINUTE
0
0
SECUNDE

pana la campania

2017 Kawasaki Versys-X 300 cel mai puternic din segmentul mini-adventure


2017 Kawasaki Versys-X 300 cel mai puternic din segmentul mini-adventure
  17.02.2017

Unul dintre cele mai interesante modele ale anului 2017 vine de la Kawasaki. Japonezii au preluat rapid una din cele mai importante tendinte in motociclism ale anului si au oferit un model extrem de performant si manevrabil, in comparatie cu ceilalti rivali din clasa mini-adventure precum Honda CRF250 Rally, BMW G310 GS, Suzuki V-Storm 250 sau CSC Cyclone RX3.

Kawasaki ofera inainte de toate poate cea mai fidela si corecta interpretare a “ADV” din tot segmentul adventure 250-300cc, avand toate bazele acoperite pentru confort si comoditate, dar si putere si capacitate off-road. In prezentarea initiala din saloanele de toamna ale anului trecut, Kawasaki nu s-a prezentat cu o lista de specificatii tehnice, insa s-au facut dese referiri si comparatii cu modelele proprii din segmentul respectiv.

Iata ca japonezii au dat publicitatii aceasta lista (inca incompleta) si se poate discuta concret despre performantele si calitatile noului mini-adventure Kawasaki, mezinul familiei Versys, ale carei trasaturi le imprumuta, vizual vorbind. Pana acum se spunea doar despre inaltimea redusa a seii, suspensia cu cursa mai lunga sau de motorul evident preluat din clasa 300.

Bord 2017 Kawasaki Versys-X 300

Acum avem o imagine mai clara, potrivit specificatiilor. Astfel, site-urile europene Kawasaki anuntau ca motocicleta va avea o greutate umeda de 168 kg pentru modelul standard si 170 kg pentru cel cu sistem ABS. In acest moment, Kawasaki SUA sustine o greutate de 175 kg, fara insa sa clarifice daca e vorba de versiunea standard sau cea cu ABS. In orice caz, Versys-X 300 nu e un Enduro usor, logic, fiind o motocicleta adventure touring echipata complet cu parbriz, rezervor mare, rack spate si asa mai departe.

Inaltimea seii e redusa, intr-adevar, fiind vorba de 81,5 cm, dar se pare ca japonezii au sacrificat garda la sol si ceva din lungimea cursei de suspensie pentru a face inaltimea seii abordabile. Totusi, cursa suspensiei fata e la doar 14 cm, poate singurul minus, in timp ce suspensia spate are o cursa de 20 cm, ceea ce duce la o garda la sol relativ in regula, la 18 cm.

Pilotaj 2017 Kawasaki Versys-X 300

Daca in privinta suspensiilor se mai poate vorbi, deoarece se pare ca producatorul Kawasaki mai are ceva asi in maneca pana luna viitoare, cand va fi disponibila, motorizarea e impresionanta. Stim ca e vorba de motorul pe care il gasim pe Ninja 300, de 296cc, racit cu lichid, in patru timpi cu doi cilindri paraleli, capabil sa dezvolte 39 cp la 11.000 rpm si un cuplu maxim la 10.000 rpm de 27 Nm. Transmisia in sase viteze, un ambreiaj manual umed multi-disc, lant si starter electric.

Ce inseamna cifrele astea? Ca acest Versys-X 300 e cel mai puternic din segmentul mini-adventure 250-300cc. Dar ideea e alta, pot sa fie niste modificari sensibile in motor sau ce cauta un motor sportbike in gama adventure? Mai mult ca sigur ca sunt anumite modificari, altfel un motor sportbike nu sta foarte comod intr-un sasiu ADV.

In rest, specificatiile relativ uzuale pentru un model Kawasaki din clasa 300: furca telescopica 41mm pe fata, Bottom-Link Uni-Trak, cu preincarcare ajustabila pe spate, frane cu disc de 290 mm in fata si etrier balansat cu dublu pistonas, iar in spate disc 220 mm cu etrier cu dublu pistonas, rezervor de 17 litri, disponibil in traditionalul Candy Lime Green si Metallic Graphite Gray.  

2017 Kawasaki Versys-X 300 Metallic Graphite Gray <

2017 Kawasaki Versys-X 300 exista si in oferta ATVROM si va fi disponibila in viitorul apropiat in magazinele noastre, asa ca va invitam sa ne contactati pentru oferta cea mai atractiva.

Tag-uri

motociclete kawasaki, kawasaki, kawasaki versys x 300,

© 2024 atvrom.ro Toate drepturile rezervate