In primul rand, cuvantul de ordine a fost adaptarea pentru motociclete din lineup-urile producatorilor la “marea schimbare la fata” a motoarelor, adica realizarea conformitatii acestora cu normele Euro4 privitoare la emisii si zgomot (plus luminile de zi obligatorii) dupa 1 ianuarie 2017. O serie de modele nu vor mai fi regasite incepand din 2017 in lineup-ul producatorilor pentru piata europeana, iar cele care raman, au fost actualizate si imbunatatie.
Apoi, am asistat la atacul micilor aventuriere, o serie de producatori majori lansand modele noi adventure din clasa 250-400cc, anuntand o tendinta accentuata in acest segment pentru urmatorii ani. BMW G310GS, Honda CRF 250 Rally, Kawasaki Versys X-300, Royal Enfield Himalayan LS411, Suzuki DL 250 V-Strom, Benelli TRK502 sunt modele adventure-bike din clasa mica (pentru Europa, fireste) care vor lovi showroom-urile dealerilor de la inceputul anului. Sa fi apus era modelelor mari, cu BMW R1200GS, KTM (Super) Adventure sau Honda Africa Twin? Deocamdata nu, atata timp cat am vazut aceste modele imbunatatite pentru 2017, ba chiar si in versiuni cu totul noi. Inseamna doar o specializare si o adresare structurata pe bugetul clientilor, mai degraba.
Nu se poate ignora sub nici o forma flotila superbike-urilor de exceptie, in versiuni stradale si de curse, cu sau fara kit-uri de curse, in editii largi sau limitate, pline de sisteme electronice performante si destinate celor mai temerari piloti. BMW S1000 RR, Honda Fireblade CBR1000RR in modelul de baza, plus versiunile competitionale si omologate SP1 SP2, Kawsaki Z1000R, Z1000SX, ZX-10RR si Ninja H2 Carbon, MV Agusta F4, Suzuki GSX-R1000 si versiunea RR, Yamaha YZF-R6 si YZF-R1, Ducati 1299 Superleggera, SuperSport si S.
Bineinteles, segmentul heritage sau pe scurt neo-retro, continua si in 2017 sa faca furori in special intre tineri, iar pentru asta o serie de producatori si-au prezentat cateva modele vintage, evident cele mai multe invartindu-se in jurul conceptului de “scrambler”. Adica Ducati si-a marit familia sa populara Scrambler cu Desert Sled si Cafe Racer, BMW familia sa RnineT cu Pure, Racer, Urban GS, Benelli si-a lansat celebrul sau Leoncino (500), Husqvarna 401 Vitpilen si Svartpilen, Mash TT40 Cafe Racer, Triumph Street Cup si Scrambler, precum si Bonneville Bobber, Yamaha XSR 900 Abarth (concept) si SCR950, plus o serie de modele ale unor producatori mai mici sau mai putin cunoscuti.
Scuterele au fost o parte importanta a saloanelor, o serie de modele noi sau imbunatatie fiind prezentate participantilor, lasand o impresie excelenta. S-ar putea incepe enumerarea cu Honda X-ADV, daca am considera acest maxi-scuter adventure un scuter pur, insa... Yamaha si-a prezentat modelele din familia XMax,TMax, cu imbunatatiri, Vespa au fost prezenti cu un lineup interesant pentru 2017, intre care s-a evidentiat primul lor scuter electric Elettrica.
Daca tot am amintit, au fost prezente o serie intreaga de modele noi de motociclete si scutere electrice, in primul rand americanii de la Zero si italienii de la Energica facandu-si cunoscute produsele 2017, noul BMW c Evolution, GoGoRO, scuterul taiwanez cu acumulatori ce se schimba in puncte speciale, Niu samd.
Aici se afla o lista cu modelele 2017 ale principalilor producatori, prezentate la INTERMOT si EICMA:
Aprilia:
Aprilia Dorsoduro 900
Aprilia Shiver 900
Benelli:
Benelli Leoncino 500
Benelli TRK 502
BMW:
BMW F800R et F800GT
BMW R Nine T
BMW R Nine T Pure
BMW R Nine T Racer
BMW R Nine T Urban GS
BMW R 1200 GS, Rally, Exclusive
BMW K1600GT
BMW K1600GTL
BMW K1600GT Bagger
BMW S1000R
BMW S1000XR
BMW S1000RR
BMW G310GS
BMW HP4 Race Carbon
Ducati:
Ducati Monster 797
Ducati Scrambler Café Racer
Ducati Scrambler Désert Sled
Ducati Monster 1200 (S)
Ducati Supersport 939
Ducati Multistrada 950
Ducati Superleggera
Harley-Davidson:
Harley-Davidson Road King / Classic
Harley-Davidson Street Glide Special
Harley-Davidson Road Glide Special / Ultra
Harley-Davidson Ultra Limited / Low
Harley-Davidson CVO Street Glide
Harley-Davidson CVO Limited
Harley-Davidson Freewheeler
Honda:
Honda CRF 250 L
Honda CRF 250 Rally
Honda CBR1000RR, SP1, SP2
Honda CBR 650 F
Honda CB 650 F
Honda CB1100EX
Honda CB1100RS
Honda X-ADV
Husqvarna:
Husqvarna 701 Supermoto
Husqvarna 401 Vitpilen
Husqvarna 401 Svartpilen
Indian:
Indian Roadmaster
Kawasaki:
Kawasaki Versys X 300
Kawasaki Z650
Kawasaki Ninja 650
Kawasaki Z900
Kawasaki Z1000R
Kawasaki Z1000SX
Kawasaki ZX-10RR
Kawasaki H2 / Carbon
KTM:
KTM Duke 125/250/390
KTM Adventure 1090 (R)
KTM Super Adventure 1290 S (R)
KTM Super Duke 1290 R
Mash:
Mash TT40 Café Racer
MV Agusta:
MV Agusta F3, F4, Dragster RR, Turismo Veloce RC
MV Agusta Brutale 800 RR
Moto Guzzi:
Moto Guzzi Audace Carbon
Moto Guzzi MG-X21
Moto Guzzi V7 III
Moto Morini:
Moto Morini Corsaro ZZ
Royal Enfield:
Royal Enfield Himalayan LS 411
Suzuki:
Suzuki GSX-R 125
Suzuki GSX-S 125
Suzuki GSX-R 250
Suzuki DL 250 V-Strom
Suzuki DL 650 V-Strom
Suzuki GSX-S 750
Suzuki DL 1000 V-Strom (XT)
Suzuki GSX-R 1000 (RR)
Triumph:
Triumph Street Cup
Triumph Bonneville T100
Triumph Street Scrambler
Triumph Bonneville Bobber
Yamaha:
Yamaha YZF-R6
Yamaha MT-10 (SP)
Yamaha MT-09
Yamaha SCR 950
Yamaha XSR 900 Abarth
motocicleta Husqvarna, scuter electric, motocicleta Kawasaki, motociclete,
© 2024 atvrom.ro Toate drepturile rezervate
Regulament campanie
Regulamentul campaniei promotionale „INNOIESTE-TI PARCUL DE INCHIRIERI … SI NU NUMAI”
Solicitare de participare la campanie
Model propus pentru Solicitarea de participare la campania „INNOIESTE-TI PARCUL DE INCHIRIERI … SI NU NUMAI”