Acest side-by-side Polaris din familia Ranger, ramane in continuare unul dintre cele mai bune si performante UTV-uri utilitar-recreationale, cu accent pe utilitar, echipat cu servodirectie, din clasa sa, dovedind inca o data de ce Polaris ramane intre liderii industriei powersports. Chiar daca a aparut intre timp (vara 2016) o versiune marita, Polaris Ranger XP 1000 (si cu varianta Crew, cu tot), Ranger-ul XP 900 ramane printre side-by-side-urile preferate ale comunitatii de utilizatori, cel putin din America de Nord.
Chiar daca a pierdut locul fruntas in ce priveste capacitatea si puterea, ramane un side-by-side redutabil si performant. Motorul traditional ProStar de 875cc, cu doi cilindri longitudinali, care dezvolta 68 cai putere, se afla printre platformele preferate de utilizatori, datorita raspunsului prompt si calitatilor deosebite.
Motorul se potriveste cu o transmisie automata PVT, in trepte high, low, normal, parking, reverse, cu schimbator, in timp ce drivetrain-ul Pro-Lock On-Demand foarte performant, permite selectarea 2WD/4WD/VersaTrac Turf Mode (activare/dezactivare automata) ce transforma deplasarea intr-una placuta si constanta, indiferent de teren si conditiile meteo. De asemenea, motorul beneficiaza de un sistem EMS care monitorizeaza si determina injectia, rezultand astfel un consum redus optim si rezervorul de 38 l asigura in consecinta o autonomie mult mai mare decat in cazul concurentei din clasa.
Sistemul de suspensii este similar pe fata si pe spate fiind asigurat de brate duble (dual A-arms) independente, avand aceeasi cursa de 10 inci (25,4 cm). Sistemul de franare presupune discuri hidraulice pe fiecare roata, cu etriere Dual-Bore pe fata. Jantele din otel presat sunt acoperite de anvelope 25x10-12 fata, 25x11-12 spate.
2017 Polaris Ranger XP 900 EPS a fost dotat cu un sistem EBS frana de motor, dar si un performant si foarte util sistem ADC de asistenta la coborarea in panta. Desigur, servodirectia asistata electronic asigura o pilotare neteda si stabila, elemente importante in definirea manevrabilitatii.
Vorbind despre un vehicul pregnant utilitar, Ranger XP 900 EPS, care cantareste 598 kg si are garda la sol de 305 mm, are o capacitate de incarcare apreciabila de 680 kg, plus o capacitate de remorcare de peste 900 kg. Pentru o mai mare stabilitate a marfurilor transportate, dar si pentru o dispunere mult mai economica, Polaris a introdus celebrul sistem de atasare/detasare a accesoriilor Lock & Ride. Iar daca vorbim despre sisteme patentate, trebuie amintit sistemul ProFit, care optimizeaza spatiile in cabina, transformand-o intr-una dintre cele mai confortabile si ergonomice din clasa sa.
Asadar, din decembrie, modelul cu servodirectie 2017 Polaris Ranger XP 900 EPS va fi disponibil si in varianta verde – Sage Green, alaturi de existenta varianta rosie – Solar Red, la un pret de fabrica de 13.300 dolari, fara taxe, adaosuri si alte sume. Disponibil in viitor si in cadrul ATVROM.
UTV Polaris Ranger XP 900 EPS, sxs polaris, side by side, polaris,
© 2024 atvrom.ro Toate drepturile rezervate
Regulament campanie
Regulamentul campaniei promotionale „INNOIESTE-TI PARCUL DE INCHIRIERI … SI NU NUMAI”
Solicitare de participare la campanie
Model propus pentru Solicitarea de participare la campania „INNOIESTE-TI PARCUL DE INCHIRIERI … SI NU NUMAI”