Cu flerul, experienta si intuitia combinate la marele fix cu specularea oricarei nise, Bombardier prin brand-ul sau specializat in skijet-uri sau personal watercraft Sea-Doo, a gasit un punct nevralgic al distractiei nautice. Caci ce lipsea de o buna vreme din piata pwc? O distractie old-school, freestyle, atipica in peisajul actual, in care s-a pus accentul pe viteze ametitoare si competitii. Si a venit Trixx.
Ca o continuare a descrierii peisajului, se poate spune ca tot Sea-Doo sunt responsabili, daca nu chiar vinovati de aceasta situatie, impunand aceste pwc cat mai puternice, rapide si conformiste, pana la urma. S-a pus accent pe confort, pe pozitii ergonomice, iar utilizatorul se infige bine in scaun si maltrateaza acceleratia. Ei bine, iata ca Sea-Doo incepe sa-si repare greseala si TRIXX e dovada.
Sigur, lucrurile au fost in evolutie, dar un fel de evolutie ciclica, dupa trendul cu GTI, apoi mai recent cu familia Spark, insa nici un model nu a reusit sa ofere distractia pe care TRIXX o promite cu varf si indesat. Si imaginile cu skijet-ul pus vertical ar trebui sa-i faca pe iubitorii de nautice sa saliveze, pana ajung sa puna mana efectiv pe unul.
Face parte din familia Spark cu doi pasageri, cu motorul de 90 cp 900 ACE HO, insa trei caracteristici se evidentiaza in mod special, trei caracteristici care conlucreaza pentru a scoate in evidenta potentialul libertin al ambaractiunii. Cea mai interesanta dintre acestea o reprezinta un sistem variabil de trim regandit integral (VTS – Variable Trim System), care acum ofera o mai mare acoperire. In versiunea de fabrica, VTS-ul face ca botul sa se ridice ori de cate ori se actioneaza acceleratia si astfel se ajunge in pozitia verticala, fara grija. In orice caz, diferitele pozitii sunt dictate de setarile VTS, pe grade, astfel ca prora intra in apa, cu un bot ridicat pentru viteza, unul scufundat asigurand pilotarea agresiva. Unghiurile variaza la Spark-uri de la 7 grade sus si -4,5 grade jos, in timp ce la TRIXX merge de 17 grade in sus, pana la -6 jos.
Potentialul VTS de unghiuri marite a fost dat de un ghidon reglabil din aluminiu, care asigura un efect de parghie mai eficient al pilotului asupra ambarcatiunii, cu o inaltime reglabila in stilul celor de la biciclete. Pozitiile variaza de la 3 inci, cat ar fi standard pe celelalte Spark-uri, la 6 inci. In fine, componenta finala este un set de aripioare, amplasate in spatele locurilor pentru picioare, la un unghi de 60 de grade, ajutand la o mult mai bine distribuire a greutatii in cazul acrobatiilor si trick-urilor, in special in pozitii verticale.
Pe TRIXX, ca pe toate motoarele HO, pilotii au posibilitatea de alegere intre o curba de acceleratie mai blanda, data de modul touring si poate utilizata la finalul zburdalniciilor prin valuri sau intr-o zi linistita sau o livrare agresiva de putere, data de modul sport. Ca toate Spark-urile, se regaseste aceeasi constructie a puntii din polipropilena, cu fibre lungi de sticla, carena revolutionara si consecinta fireasca: scaderea greutatii. 90 cai putere si o viteza medie de aproximativ 77 km/h. Si la fel ca restul gamei, TRIXX se lauda cu o schema de culori excentrica, dublata de kit grafic ce atrag privirea. Astfel, combinatia de Candy Blue pe punte si un scaun rosu Chilli Pepper, culoare care se transmite spre manerul ghidonului (cu suport pentru palme), dar si de-a lungul carenei. Nu lipseste nici sistemul iBR – Intelligent Brake & Reverse, care asigura o oprire fidela si solida in viteza, precum si manevre neutre sau reverse exacte, la andocare.
Ce lipseste, in schimb, o treapta de revenire pe ambarcatiune, oferita doar ca optiune, in conditiile in care cu un skijet jucaus, pana la deprinderea unor skill-uri de conducere si acrobatie legendare, caderile in apa vor fi destul de dese si e nevoie de revenirea la bord. De asemenea, la capitolul minusuri, am fi vrut sa vedem si o umflatura inainte de sa, care sa amortizeze interiorul genunchiului si a gambei superioare. In fine, unitatea de depozitare e mica. Sigur, nu e nevoie de cine stie ce bagaje si obiecte, cand pleci sa faci trick-uri pe apa, dar spatiul de depozitare e mai mic decat la alte Spark-uri. Desigur, exista si posibilitatea de suplimentare, care vine ca optiune, insa nu mai pastreaza silueta scheletica, de baza.
Modelul se gaseste in oferta de skijet-uri a ATVROM, la pretul de 8.269 euro, TVA inclus si puteti sa ne contactati in vederea achizitionarii unui Spark TRIXX sau a oricarui alt model.
skijet, Spark, sea doo, brp,
© 2024 atvrom.ro Toate drepturile rezervate
Regulament campanie
Regulamentul campaniei promotionale „INNOIESTE-TI PARCUL DE INCHIRIERI … SI NU NUMAI”
Solicitare de participare la campanie
Model propus pentru Solicitarea de participare la campania „INNOIESTE-TI PARCUL DE INCHIRIERI … SI NU NUMAI”