Stiti de ce Bombardier, in privinta tuturor tipurilor de vehicule si ambarcatiuni pe care le produce, ramane lider mondial, incontestabil? Deoarece are un mare talent de a se adapta tuturor segmentelor posibile si imposibile, iar asta o face rapid, “mirosind” imediat nisa pentru care trebuie sa se adapteze. Ne amintim despre ATV-urile Can-Am specializate in mud-riding sau despre snowmobilele expeditional-utilitare. In privinta skijet-urilor Sea-Doo, producatorul s-a orientat catre diferite nise. Bunaoara, modelele Wake, doua la numar, sunt singurele skijet-uri specializate pentru ski nautic.
De ce sa alegi un model Wake si sa nu alegi chiar orice personal watercraft? Simplu, are o serie de componente si accesorii special adaptate in vederea remorcarii: rack-uri, piloni de remorcare, controlul de viteza, iata reteta unei experiente superioare si recomandarea speciala pentru o nisa speciala.
Pentru cei care nu sunt familiarizati cu modelele Wake, acestea adauga o lista intreaga de specificatii care sunt menite sa ofere o ambarcatiune prietenoasa. Are un suport special pentru placa de ski peste bord, ca un prim plus, care poate gazdui chiar si placi de wakeboard/wakesurf, nu numai echipamentul de wakeskate, poate fi prinsa foarte usor cu o curelusa obisnuita. Al doilea plus e ca suportul e demontabil, asa ca atunci cand nu tractezi pe cineva, poti sa renunti la el.
O alta componenta ingenioasa o reprezinta stalpul retractabil de remorcare din spate. Acesta se inalta in trei trepte, insa in faza superioara nu se afla foarte mult deasupra luciului apei, insa in primul nivel e cel mai frecvent folosit de catre cei mai multi utilizatori, asta si datorita faptului ca ambarcatiunea nu se afunda prea mult in apa in spate, astfel incat jetul de apa sa vina direct pe wakeskater. In plus, pasagerul care sta cu spatele la directia de mers, poate sa se tina de manerele acestui stalp, oferind securitate sporita.
A treia componenta majora a sistemului WAKE o reprezinta un mod special, SKI, ce se adauga la profilurile de acceleratie existente, Touring si Sport. De ce e foarte important? Simplu, selectarea modului de pilotare SKI ofera accesul la cinci curbe aditionale de acceleratie, ceea ce inseamna ca se poate pastra skijet-ul domesticit atunci cand copilul/copiii fac tubing, ori se poate mai multa forta bruta, atunci cand incerci sa tragi un practicant de slalom din apa adanca. Ambarcatiunea va accelera, de asemenea, pana la o viteza prestabilita, ca ulterior sa mentina stilul de croaziera eliminand fluctuatiile, date de instabilitatea unei maini umane pe acceleratie.
Sistemul electric de stabilizatoare pot fi folosite in vederea imbunatatirii experientei de remorcare, astfel ca ridicat arcul, se poate profita la maxim de jeturile mici sau se poate lasa si se imbunatateste pornirea in apele adanci. 2017 Sea-Doo WAKE PRO 230 preia cea mai buna versiune de electric trim a Sea-Doo, cu doua valori prestabilite.
Ajungand la motor, in primul rand sa notam titulatura modelului, care tradeaza puterea dezvoltata. Aceasta gratie noului motor 1500HO ACE (Advanced Combustion Efficiency), care dispune de un cap cu patru valve pe cilindru, camera noua de ardere, cilindri acoperiti cu plasma (inlocuind mansoanele grele), evacuare actualizata si portarea admisiei, supercharger fara intretinere plus un nou intercooler mai eficient. Rezultatul? O greutate mai mica si mai putin spatiu ocupat in compartimentul motorului. In plus, cum spuneam, 230 cai putere si a fost optimizat sa ruleze pe combustibil obisnuit, eliminand costurile suplimentare ale benzinei premium.
Acest model se lauda cu vreo 4 km/h mai mult in viteza medie (in jur de 108 km) maxima de tractare pentru wake, dar atunci cand se ruleaza liber, bineinteles ca poate fi mai rapid si mai agresiv, in special in modul Sport. Apropo, modul ECO poate stabili prin intermediul computerului sa preia si sa schiteze cea mai eficienta rata de asigurare de combustibil.
Ca de obicei, modelele WAKE raman modelele conventionale Sea-Doo in miezul lor, in acest caz baza fiind GTX, ceea ce inseamna ca poate sa profite de o manipulare mai precisa, alaturi de puterea unui motor supraalimentat. Fata de modelul Wake 155, care se bazeaza pe GTI, e foarte important sa se retina ca WAKE PRO 230 ofera superlativul in tractiune, dar si odata eliberat de astfel de sarcini, ramane un skijet performant, peste media clasei sale.
Altfel, bineinteles ca gasiti standardul sistemelor si echipamentelor Sea-Doo, precum Intelligent Brake and Reverse (iBR), ghidon reglabil, scara de imbarcare, securitate digitala D.E.S.S., sistem iControl, sistem D-Sea-Bel de reducere a zgomotului si vibratiilor, sistemul de limitare a performantelor iControl Learning Key, sa Ergolock, cutie de transport etansa si detasabila, maner cu gripuri cu suporturi pentru palme, oglinzi retrovizoare cu unghi larg, reglabile, covorase suport picioare, manere, dopuri de scurgere, plus pachet grafic special WAKE.
Optional, se pot achizitiona suportul wakeboard aditional, shock tube, depth finder (un fel de sonar), modul X package (timp/distanta pana la golirea rezervorului, viteza maxima/medie, temperatura motor), geanta impermeabila, kit echipament siguranta, kit organizer torpedo, extinctor, husa de protectie si multe altele.
In oferta noasta se poate gasi la un pret de 14.736 euro (12.385 fara TVA) in diferite promotii, cu garantie 2 ani si posibilitate de achizitionare in rate. Nu ezita sa ne contactezi!
skijet, sea doo, skijeturi,
© 2024 atvrom.ro Toate drepturile rezervate
Regulament campanie
Regulamentul campaniei promotionale „INNOIESTE-TI PARCUL DE INCHIRIERI … SI NU NUMAI”
Solicitare de participare la campanie
Model propus pentru Solicitarea de participare la campania „INNOIESTE-TI PARCUL DE INCHIRIERI … SI NU NUMAI”