Sau cel putin, pana acum nu au aparut informatii, caci cei de la morebikes.co.uk afirma ca surse din interiorul Suzuki le-au transmis cateva schite secrete care ar releva ca noua generatie Hayabusa va fi rezultatul unui aspru program de “slabire”. E foarte adevarat ca motocicleta nu e pe departe renumita pentru abilitatile sale in viraje si agilitatea sa, in mare parte datorate masivitatii, asa ca producatorul vrea mai mult de la acest model inca surprinzator.
Programul amplu de reducere a greutatii Hayabusa se axeaza in principal pe un nou tip de cadru, radical usurat fata de versiunile de pana acum, cel putin asa reiese din aceste schite ce au insotit cererea pentru inregistrarea unui brevet de marca si de inventie.
Numarul 3 reprezinta partea frontala a cadrului, facut sa fie extrem de usor, potrivit surselor care au furnizat schitele, insa cu puternice imbinari transversale pentru o anumita rigiditate. Sectiunea numarul 4 reprezinta un segment foarte puternic al cadrului, care sustine motorul si ofera rezistenta si rigiditate cadrului lateral. Acesta e fabricat dintr-un aliaj solid turnat si actioneaza intr-un mod similar barei de torsiune intr-o maniera in care sustine si stopeaza orice flexare din partea din fata si din spate, fiind transferate omogen de-a lungul intregului lay-out al cadrului.
Numarul 5 apare a fi partea din spate a cadrului in care 4 intra efectiv si e facut din acelasi material usor ca partea din fata, reducand serios masa cadrului existent pe versiunile actuale. Din acest punct, sectiunea transversala a partii dreapta a cadrului, privind din interiorul sinelor de cadru, se poate vedea modul in care sectiunea fata se incadreaza in bucata din mijloc, cea mai rezistenta si robusta parte a intregului cadru. Adica 31a.
Atunci cand e privit de sus, insa, partea dreapta a cadrului se poate vedea cum se incastreaza in elementul spate, perfect potrivit in portiunea laterala, la randul sau. Imaginile sunt mult mai elocvente decat explicatiile, ce trebuie retinut ar fi ca acest cadru a fost usurat si alcatuit din trei elemente perfect si solid integrate.
Asadar, Suzuki mizeaza din nou pe “trucuri” mecanice menite sa creasca performantele modelelor sale, in detrimentul unor dotari suplimentare cu sisteme costisitoare. Ramane insa doar intrebarea legata de anuntatul motor cu inductie fortata. Cu toate ca Hayabusa va putea astfel concura cu marele rival Kawasaki H2R doar pe pista, modelul suferind deja limitari de putere si viteza in trecut.
motocicleta suzuki, motocicleta hayabusa,
© 2024 atvrom.ro Toate drepturile rezervate
Regulament campanie
Regulamentul campaniei promotionale „INNOIESTE-TI PARCUL DE INCHIRIERI … SI NU NUMAI”
Solicitare de participare la campanie
Model propus pentru Solicitarea de participare la campania „INNOIESTE-TI PARCUL DE INCHIRIERI … SI NU NUMAI”