Initial, scrambler-ele erau destul de... standard, motociclete de strada usor modificate pentru off road. Unele erau produse si in serie, dar majoritatea erau modele custom construite in garaje de-a lungul Statelor Unite si Europei si au ramas populare pana la ascensiunea clasei enduro de la jumatatea anilor '70. Asadar, nu este o surpriza faptul ca productia de serie a debutat in SUA. Privind designul, Yamaha SCR950 se remarca de la prima privire prin furca fata cu protectii pronuntate pentru amortizoare si rotile specifice care ii ofera o alura off road, iar ghidonul crossbar-style arata de parca ar fi fost luat de pe un vechi dirtbike. Un rezervor in forma de lacrima si o sa bench-type mentin motocicleta in zona UJM-cruiser, iar placuta pentru numar racing-style de pe capacul lateral de sub sa si esapamentul inclinat adauga mixului o nota track-racer. De vreme ce SCR este, practic, un Bolt modificat pentru off road, putem spune ca modelul este un scrambler in adevaratul sens al cuvantului. Sasiul modelului are un aer old-school, cu un ansamblu double-cradle, double downtube care sustine si protejeaza motorul. Ampatamentul este de 62 inch. Scaritele plaseaza picioarele intr-o pozitie neutra iar saua bench-type incurajeaza o pozitie de pilotare sport dar dreapta si relaxata. Furca fata standard de 41mm si amortizoarele duble coil-over ofera o cursa de 4.7 inch respectiv 2.8 inch. Aceste caracteristici nu se apropie de zonele dirt bike sau dual-sport dar motocicleta nu a fost menita sa fie utilizata in acest mod iar un pilot experimentat ar putea sa gestioneze un teren destul de dificil la viteza mica sau moderata. Jantele sunt prevazute cu anvelope 100/90-19 fata si 140/80-17 fata si faptul ca sunt spitate nu numai ca adauga la look-ul old-school, dar contribuie si la amortizarea socurilor in off-road. Un profil wave-cut al discurilor de 298mm ofera o oarecare abilitate de autocuratare care vine la indemana pe suprafete plane si de asemenea se remarca o mai buna disipare a caldurii. Etrierele sunt dimensionate pentru pilotare off-road, doua in fata si unul in spate. Neimpresionant pentru pilotare la drum deschis, dar suficient pentru scopul motocicletei. Pana la urma, tractiunea este limitata in off-road si nu ar avea sens o putere mai mare de franare. Spre deosebire de majoritatea scrambler-elor, Yamaha SCR950 2017 ruleaza cu un motor la 60 de grade V-Twin. Yamaha a pastrat lucurile simple si usoare cu racire pe aer si un sistem single overhead cam care actioneaza cele patru valve din fiecare camera de combustie. Cilindii imbracati cu material ceramic-compozit definesc un raport de compresie relativ redus de 9 la 1 care va preveni supraincalzirea si suprasolicitarea pistoanelor din aluminiu forjat. Motorul are o capacitate cilindrica de 942cc si, cum este obisnuit in cazul motoarelor V-Twin, puterea se remarca inca de la turatii joase. Puterea dezvoltata este de 48.5 cai putere la 5400 RPM, nu foarte impresionant data fiind greutatea de 248kg, dar motocicleta a fost construita pentru pilotare controlata si tehnica si nu manevre complicate. O cutie de viteze cu 5 trepte utilizeaza la maximum aceasta putere iar transmisia finala este pe curea. Yamaha SCR950 2017 este o motocicleta distractiva si ar putea fi ideala ca o prima motocicleta sau ca o "jucarie" pentru weekend. Pretul sau este de 8699 USD, iar culorile disponibile sunt Charcoal Silver si Rapid Red.
motocicleta Yamaha SCR950, motocicleta, yamaha,
© 2024 atvrom.ro Toate drepturile rezervate
Regulament campanie
Regulamentul campaniei promotionale „INNOIESTE-TI PARCUL DE INCHIRIERI … SI NU NUMAI”
Solicitare de participare la campanie
Model propus pentru Solicitarea de participare la campania „INNOIESTE-TI PARCUL DE INCHIRIERI … SI NU NUMAI”