Noul 2017 YXZ1000R SS SE se distinge printr-o caroserie vopsita in Matte Carbon si Matte Black, cu scaunele asortate pe masura si un cadru vopsit in Racing Blue, cu asortamentul de rigoare inclusiv la bratele A-arms ale suspensiilor, dar si la jantele tip beadlocks de 14 inci. Ca efect vizual, nimic de spus, arata excelent cu acel negru carbon mat.
De asemenea, noul model se remarca printr-o infatisare ingrijita si de efect a interiorului cabinei, cu acceleratia si pedalele din aluminiu usor, maneta schimbatorului vopsita in acel Matte Carbon, un sistem de iluminare interior, instalat din fabrica si o oglinda retrovizoare tipica sport. Incheieturile spate, din aluminiu usor, sunt prezente pe toate modelele SE YXZ si acest nou Sport Shift SE primeste o placa spate de protectie, foarte durabila, realizata din polietilena de inalta greutate moleculara (HMWPE).
Toate modelele Yamaha SE YXZ dispun de amortizoarele exclusiviste cu perete dublu FOX 2.5 Podium X2, care de altfel au fost dezvoltate de catre producatorul FOX special pentru modelele 2017 Yamaha, oferind un mare confort la viteze reduse, fara a sacrifica performanta in momentele de conducere agresive, impreuna cu o ajustabilitate fara precedent, care sa se potriveasca tuturor sau majoritatii tipurilor si preferintelor de conducere. Exista trasat un nou nivel de performanta si confort, prin crearea de compresie la viteza mare si redusa, complet independente si ajustare de revenire pentru a ajunge la curse de 41,1 cm pe fata si 43,1 cm pe spate.
Side-by-side-ul cu padele – SS Sport Shift – a aparut anul trecut, in iunie, pentru prima oara. Bazat la fel, pe motorul in trei cilindri de 998cc (primul din industrie) si cu conexiunea de neegalat oferind o senzatie mult mai reala in controlul vehicului, cum a si fost gandit cu un an mai devreme, in septembrie 2015 primul YXZ1000R, transmisia SS a insemnat o a doua borna stabilita de Yamaha in segmentul side-by-side-urilor sportive. Tehnologia SS inseamna o schimbare secventiala a transmisiei manuale cu cinci viteze, echipata cu un sistem avansat de ambreiaj automat cu padele, eliminandu-se necesitatea unei pedale de ambreiaj si luarea piciorului de pe pedala de acceleratie, in timpul schimbarii vitezei. In plus, transmisia manuala YXZ elimina necesitatea unei curele CVT (de transmisie variabila continua), asigurand o durabilitate maxima, de inalta performanta, mai cu seama in situatiile agresive off-road.
Aceste padele pur-sportive (cum le lauda Yamaha) sunt montate pe coloana de directie si sunt sincronizate cu tehnologia ambreiajului automat Yamaha Chip Controlled Shift (YCC-S). Secventa de schimbare – trecerea in sus a pedalei dreapta si lasarea padelei stanga – a fost proiectata pentru a fi extrem de intuitiva pentru conducatorii auto, chiar daca nu sunt foarte familiarizati cu operarea unei transmisii manuale. Si evident, initierea in conducerea pur-sportiva ce ofera multe senzatii unice si performante.
Modelul 2017 Yamaha YXZ1000RR SS SE va fi disponibil in showroom-uri chiar din aceasta luna, iar pretul de baza (stabilit pentru SUA, fara diferite taxe, comisioane si adaosuri) ar fi de 22.699 dolari. De asemenea, Yamaha Genuine Parts and Accessories ofera o gama variata de componente si accesorii pentru modelele YXZ SS, inclusiv pentru aceasta editie speciala, dintre care se evidentiaza un kit GYTR Torque Assist Gear (TAG), de marire a cuplului si puterii sau jante KMC XD Series Machete, cu anvelope radiale EFX MotoClaw.
utv yamaha yxz1000rr ss se 2017, sxs, side by side, yamaha,
© 2024 atvrom.ro Toate drepturile rezervate
Regulament campanie
Regulamentul campaniei promotionale „INNOIESTE-TI PARCUL DE INCHIRIERI … SI NU NUMAI”
Solicitare de participare la campanie
Model propus pentru Solicitarea de participare la campania „INNOIESTE-TI PARCUL DE INCHIRIERI … SI NU NUMAI”