ClickCease

Au mai ramas

0
0
ZILE
0
0
ORE
0
0
MINUTE
0
0
SECUNDE

pana la campania

In 2018, Honda va lansa noul sportsbike de strada RVF1000


In 2018, Honda va lansa noul sportsbike de strada RVF1000
  08.08.2016

Foarte asteptatul next-gen superbike V4 va veni in 2018, dupa cele mai noi zvonuri, ca parte a jubileului de 70 de ani al constructorului Honda, asa cum s-a presupus si in trecut. Deja design-ul general al noului model, care adopta motorul hiper-scump al RC213V-S intr-un “ambalaj” mult mai accesibil, cu un sasiu nou din aluminiu turnat, a aparut nu de multa vreme si am scris despre el. Aceasta miscare a producatorului are intentia de a reduce masiv costurile de productie, incercand sa aduca motocicleta sub plafonul impus de 40.000 de euro in WSBK, potrivit noilor regului.

Si tinandu-l pana in 2018, miscarea are cu atat mai mult sens, cu cat la sfarsitul acestui an Honda va dezvalui noul model Fireblade in patru cilindri in linie si nu doreste sa abata atentia reflectoarelor de la altceva. Asta chiar daca Blade se considera a fi dezvoltat cu soselele mai repede in gand, decat cu pistele de curse, evitand una dintre capcanele de proiectare pentru motociclete ce pana acum au fost destinate acestora din urma, ca apoi sa fie dezvoltate ca modele de strada.

In 2018, Honda va lansa noul sportsbike de strada RVF1000 - motocicleta

Potrivit unor zvonuri venite din cealalta emisfera, unde jurnalistii AustraliaMotorcycleNews au avut ceva insideri vorbareti in randul angajatilor Honda care au declarat ca in cadrul departamentului cercetare-dezvoltare s-au creat doua directii. Intr-una dintre tabere s-a mers pe ideea dezvoltarii unei motociclete aidoma prototipului MotoGP RC213V cu un minim de modificari, cat sa poata iesi pe strada, tabara care a si castigat “confruntarea” in final.

In timp ce al doilea grup de ingineri a pierdut confruntarea pe termen scurt, acum se pare ca pe termen lung, conceptul lor se va dezvolta in noul RVF1000. Iar ocazia li s-a oferit pe tava, caci aniversarea a 70 de ani de existenta a Honda pare a fi prilejul ideal de a lansa noul model, care va avea un motor similar, tehnologii mai avansate, dar si sasiul si alte componente mult mai accesibile intr-un pret final.

Ce se stie despre viitorul model Honda 2018 V4? Sasiul va fi turnat din aluminiu, in trei sectiuni; cadrul va fi astfel turnat mai simplu, in numar mare si la un cost destul de redus. Partea din fata, in maniera Panigale, va avea monococa ce va sta peste V-ul motorului si cutia de aer o va dubla. De subcadrul vor fi prinse banca cilindrului din spate, partea din spate a sectiunii monococa si amortizorul spate. Bascula va fi pe o singura parte, aducand un omagiu catre RC30 si RC45.

In 2018, Honda va lansa noul sportsbike de strada RVF1000 - Fireblade

In privinta denumirii, Honda 2018 V4 se va numi aproape sigur RVF, potrivit inregistrarilor de denumire recente, cu toate ca predecesorii sai directi (si ilustri) purtau ca denumire codificarea interna RC. Fara a mai intra in prea multe detalii, RC30 a fost preferat fata de VRF750R (in 1987, la lansare), tocmai pentru a pastra distanta de versiunea de strada VRF750, mai ales dupa omologarea in WSBK, in 1988. Si mai ales ca au fost vandute foarte bine, in ciuda unui pret dublu fata de versiunea de strada, in 1990 cand productia s-a oprit, fiind mai mult de 4.000 de unitati vandute.

Aparitia RVF (precedata de RC213V-S) vine dupa un sir de confruntari interne ce au avut loc la Honda, dupa ce presedintele din 2012 anuntase construirea unui model MotoGP de strada. Chiar daca la vremea respectiva presedintele anunta ca, tributara istoriei RC30, Honda va dezvolta un nou superbike cu tehnologie MotoGP pentru strada, iar tendintele ulterioare au fost mentionate, e foarte clar ca s-a deschis un drum fara intoarcere, ce va fi incununat (temporar?) de aparitia in mai putin de doi ani a 2018 Honda RVF1000.

Tag-uri

motocicleta honda sportsbike strada rvf1000, motocicleta,

© 2024 atvrom.ro Toate drepturile rezervate