Bomba a fost lansata, dealerii vor examina restul stocurilor de motociclete din 2017 ramase in showroom-uri, iar potențialii proprietari se vor confrunta cu dilema lor obișnuită de a cumpăra acum sau de a mai astepta.
Vor fi chilipiruri - deși dealerii au lichidat de câteva luni stocurile anumitor modele, iar acum sunt în așteptarea schimbărilor - oricum noile modele se dovedesc întotdeauna atrăgătoare.
Nu a fost nevoie de un geniu care să știe că noul motor Milwaukee Eight va fi lansat în gama Harley-Davidson pentru 2018, dar nu se stia cum o vor face.
Am auzit de mai mult de șase luni zvonuri despre folosirea partilor comune între intervalele FL și Dyna, dar am auzit de asemenea că "Dyna" este un nume care nu va continua, sugerând noul FXR - de aceea vom alege sa alergam cu uimitoarele Twin Cam FXR pe care Second City Custom le va fabrica fara cele cateva suparatoare probleme. Mai recent, totuși, Softail va fi serios refăcut cu un tren de acționare comun cu Dyna - un lanț lung primar - și o suspensie revizuită folosind șocuri în compresie în spatele propulsorului în spațiul care se utilizează pentru a menține rezervorul de ulei care ar fi sub transmisie.
Ultimul, susținut de o fotografie, a sugerat că familiile Dyna și Softail ar deveni una cu Milwaukee Eight - fotografia era a unui Fat Bob într-un cadru stil Softail - dar ar fi necesar un cadru Softail cu totul diferit pentru a pastra dinamica unui Dyna...
Și se pare că aceasta ar fi cea mai mare actualizare din istoria lui Harley-Davidson!
Asadar, bine ati venit in lumea noului Softail: o versiune modificata a modelului Milwaukee-Eight de 107 de inch (2,72 m), proiectat pentru croaziera, cu contrabalansatoare gemene pentru a elimina toate vibratiile primare, introduse intr-un sasiu complet nou cu 91% mai rigid decat sasiul Dyna - în principal datorită faptului că contrabalansatoarele duble sunt montate rigid în noul cadru - și cu 65% mai rigid decât Softail. Poziția revizuită a șocului elimină necesitatea ca bascula să urmeze liniile unui lanț rigid, dar acest lucru este cu adevarat vizibil doar din fata, unde esapamentul nu il poate ascunde.
Motorul are rezervorul său de combustibil sub transmisie, ceea ce înseamnă că șocurile nu pot ajunge acolo, iar asta nu este deloc un lucru rău. În schimb exista un singur amortizor conventional stil Vincent sub sa.
Și în timp ce Dyna s-a dus, numele a ramas. Street Bob, Low Rider și Fat Bob sunt acum Softails și au o nouă denumire, și arată cu totul diferit de variantele lor din 2017. La fel și cu softails-urile din 2018.
motociclete,
© 2024 atvrom.ro Toate drepturile rezervate
Regulament campanie
Regulamentul campaniei promotionale „INNOIESTE-TI PARCUL DE INCHIRIERI … SI NU NUMAI”
Solicitare de participare la campanie
Model propus pentru Solicitarea de participare la campania „INNOIESTE-TI PARCUL DE INCHIRIERI … SI NU NUMAI”