Compania sustine ca noul X-Max 400 ofera mai mult confort si performanta, si este cu mult mai practic.
Motorul monocilindric răcit cu lichid 400 cmc este acum compatibil cu standardele Euro 4 și produce o putere de 33 CP și un cuplu de 26 ft lb (35 N m), ceea ce înseamnă că este potrivit pentru motocicliștii care dețin o licență A2.
Noua motocicleta cântărește acum 210 kg - cu 5 kg mai puțin decât modelul anterior. Controlul tracțiunii vine ca standard pentru prima dată pe X-Max 400, la fel ca ABS.
Yamaha spune că noul 400 este cel mai compact scooter sportiv din clasa sa, cu o lungime totală de 2.185 mm. El vi se va parea poate cam ingust, dar ghidonul este reglabil in doua pozitii, la fel ca si ecranul. Jantele de aluminiu au fost si ele redefinite, si bordul a fost modificat. Au fost adaugate lumini cu LED pentru fata si spate, iar canerajul modificat a fost preluat de la X-MAX 300.
Modelul X-Max 400 are multe în comun cu modelul 300 (lansat in octombrie anul trecut), diferențele principale fiind motorul mai mare, ampatamentul mai lung, o deplasare mai lungă a suspensiei spate, sistemul de control ar tractiunii si pornirea fara cheie, dar si aparitia unui spatiu sub sa, suficient de incapator pentru 2 casti full-face.
motocicleta yamaha, motociclete, scuter,
© 2024 atvrom.ro Toate drepturile rezervate
Regulament campanie
Regulamentul campaniei promotionale „INNOIESTE-TI PARCUL DE INCHIRIERI … SI NU NUMAI”
Solicitare de participare la campanie
Model propus pentru Solicitarea de participare la campania „INNOIESTE-TI PARCUL DE INCHIRIERI … SI NU NUMAI”