MV Agusta intampina in ultima perioada o serie de dificultati financiare, despre care s-a scris inclusiv aici in trecut, in prezent fiind in plina desfasurare un plan de avarie, dupa declararea incapacitatii de plata. De asemenea, au existat zvonuri cu privire la o eventuala preluare a companiei de catre liderul industriei powersports, neconcretizata pana in acest moment.
Astfel, compania italiana, prin intrarea in industria de turism, vizeaza o nisa foarte apreciata, turism pe doua roti in toata tara si probabil ca spera la un aport relativ semnificativ la veniturile sale. La inceputul anului, MV Agusta a testat noua afacere sub forma unui tur de sapte zile prin trei insule mediteraneene, inclusiv Sicilia, tur ce se incheie cu vizitarea fabricii din Varese.
Rezultatele fiind incurajatoare, alaturi de prospectiuni de piata, s-a trecut la lansarea programului “Emotion Road”, care presupune o serie de trasee in intreaga Italie, dupa preferinte, in saua noului model tourer Turismo Veloce 800.
Programul se deruleaza in parteneriat cu o companie de turism, Novara Pop Srl si beneficiaza de sprijinul statal prin institutiile din industria turismului italian, constituind o forma inedita si interesanta de promovare, avand in vedere numarul mare de turisti inregistrati anual in Italia si dorinta unora de a strabate frumusetile teritoriului italian pe doua roti.
Pachetele specifice, se arata intr-un comunicat de presa oficial, din cadrul programului Emotion Road, ofera excursii si tururi de-a lungul celor mai pitoresti zone din Italia, oferind cazare si masa in “cele mai bune hoteluri, beneficiind de o atmosfera exclusivista”.
In acest comunicat de presa sau in alte surse nu apar deloc preturile unui pachet, insa turneul inaugural mediteraneean de la inceputul anului nu a fost deloc ieftin, in ciuda faptului ca pretul a fost unul promotional. Astfel, pilotul a avut de platit 2.950 de euro, in timp ce pasagerul sau a platit 1.600 de euro, pentru locul din spate.
Costurile au inclus: inchirierea modelului sport tourer MV Agusta Turismo Veloce 800, transportul pe mare, transferul ferry-boat, vehicule de suport, ghizi turistici, combustibil, plus cazare, masa si furnizarea unor alimente. In pret nu au fost incluse zborurile si transferurile de la aeroport, participantii suportandu-le separat.
La lansarea oficiala a programului “Emotion Road” s-a afirmat ca se ofera “un pachet la cheie, combinat cu o abordare cu totul originala a turismului”. De altfel, testarea din debutul anului a fost considerata un mare succes si s-au inregistrat inca de pe atunci inscrieri pentru program, in cazul in care programul s-ar fi materializat si iata ca acest lucru s-a intamplat.
“Intrarea in industria turismului cu programul Emotion Road ofera o solutie perfecta pentru acei clienti care vor sa isi satisfaca placerea descoperirii Italiei, in timp ce se confrunta direct cu frumusetea tarii si spiritul de aventura. Calatoria va fi memorabila”, a sustinut Alessandro “Ciro” De Petri, cel care va fi ghidul primului tur, din primul pachet, la bordul unei motociclete MV Agusta.
Spre deosebire de obisnuitele centre de inchiriere masini, moto sau vehicule off-road, acest program vine direct cu garantia oferita de insusi producator, cu motociclete testate si bine intretinute, astfel ca temerile de ordin tehnico-logistic sunt ca si inexistente.
Trebuie sa ne asteptam pe viitor ca mai multe companii sa inceapa sa ofere astfel de pachete turistice, diversificate pe modele, specific, regiuni si tari si sa insemne un nou val de marketing care promoveaza loialitatea clientilor si spiritul lor de aventura.
Interesant e ca si Romania turistica reprezinta un spatiu deloc de neglijat pentru o astfel de initiativa, indiferent de brand si cu siguranta ar fi un succes si pe acest plan.
motocicleta mv agusta, motocicleta triumph, motocicleta harley davidson, motociclete,
© 2024 atvrom.ro Toate drepturile rezervate
Regulament campanie
Regulamentul campaniei promotionale „INNOIESTE-TI PARCUL DE INCHIRIERI … SI NU NUMAI”
Solicitare de participare la campanie
Model propus pentru Solicitarea de participare la campania „INNOIESTE-TI PARCUL DE INCHIRIERI … SI NU NUMAI”