In toamna 2016, MV Agusta a anuntat o revenire spectaculoasa, gratie interventiei unui grup de investitii ruso-britanic Black Ocean Group, specializat in intreprinderi tech emergente, condus de cativa prieteni de-ai lui Castiglioni-fiul, decisi sa investeasaca dupa plata datoriilor in brand-ul de motociclete italian. Giovanni Castiglioni declara ca Black Ocean au o pasiune pentru sporturile cu motor si in special, pentru marca MV Agusta si de aceea infuzia de capital confera stabilitatea de care avea atata nevoie compania din Varese.
Chiar daca au stiut prin ce furtuni trece MV Agusta, clientii si-au exprimat deseori frustrarea in legatura cu lipsa unor modele noi si, in general, lipsa unor unitati in raport cu cererea. Acum, Castiglioni afirma ca productia a fost reluata la capacitate maxima si spera ca va onora cererile anterioare. Insa problema unor modele noi ramane, chiar daca seful MV Agusta arata ca s-a plecat de la o productie de 2.000 de unitati in 2010, la 9.000 in 2015.
Si acum vine vestea cea mare: Castiglioni afirma ca exista trei modele in dezvoltare. In urma problemelor financiare din ultimii ani, lineup-ul s-a limitat la 8 modele. Concret, nu s-a vorbit despre aceste trei modele, care ar fi acestea, in schimb s-a spus ca in 2017 va aparea un prim nou model, pentru ca in 2018 sa fie programate alte doua noi modele.
In principiu, se stie ca trei modele destul de cautate si dorite – Rivale, Stradale si F4 – nu sunt omologate Euro 4 si de aici se poate incepe speculatia privind modelele noi. Apoi, toata gama in patru cilindri a companiei ar reclama o actualizare, nu numai Brutale, despre care se speculeaza cel mai intens. Intr-un interviu dat de Castiglioni la sfarsitul anului trecut, se arata ca F4 nu reprezinta o prioritate pentru companie, cu toate ca ultima imbunatatire majora dateaza din 2013 si nu are compatibilitate Euro4.
F3 de 800cc se afla oarecum in aceeasi situatie, asa ca ar fi un potential model innoit. In schimb, cel de-al treilea model ar fi un pic mai problematic de identificat. In general, MV Agusta are mai multe “gauri” de umplut, deci e dificil de intuit unde se vor situa noile modele. Ramane de vazut, important este altceva, ca MV Agusta is back in business!
motocicleta MV Agusta Brutale, motociclete,
© 2024 atvrom.ro Toate drepturile rezervate
Regulament campanie
Regulamentul campaniei promotionale „INNOIESTE-TI PARCUL DE INCHIRIERI … SI NU NUMAI”
Solicitare de participare la campanie
Model propus pentru Solicitarea de participare la campania „INNOIESTE-TI PARCUL DE INCHIRIERI … SI NU NUMAI”