Iata ca o recenta postare pe Facebook a unui comunicat semnat EBR, arata ca exista cateva proiecte interesante in lucru, din care au fost prezentat doua: un model ce va fi lansat in 2017, un urban street bike, care ar fi “quick, dark and low” (rapida, intunecata si joasa), in timp ce in 2018 ar urma sa vada lumina zilei o platforma pentru mai multe modele de motociclete avand pretul sub 10.000 dolari.
Cum comunicatul s-a rezumat doar la atat, evident ca au inceput speculatiile in forta. Cele mai multe site-uri indica faptul ca va fi vorba in 2017 despre o actualizare a sportsbike-urilor RX si SX, ar putea aparea in sfarsit si modelul adventure 1190AX pe piata, in timp ce pe aceeasi platforma de 1190 s-ar putea dezvolta si acel model misterios, rapid, intunecat si jos pentru segmentul urban street bike.
In situatia in care se afla EBR (din pacate, Erik Buell nu mai poate folosi denumirea propriului nume Buell, dar asta e o alta discutie), mai mult ca sigur ca nu se pune problema unei motociclete integral noi, cel putin in acest moment si in urmatoarele. De aceea, cei mai multi au mers pe varianta utilizarii platformei de 1190, fie ca va folosi acelasi motor V-twin de 72° intr-un sasiu nou, fie ca va fi vorba de o regandire a motorului pornind de la aceasta platforma.
Cel de-al doilea proiect, obiectivul lui Erik Buell de a face o platforma de motociclete cu un pret de sub 10.000 dolari pentru 2018, este probabil mai usor de descifrat si de inteles. E mult mai simplu sa curtezi dealerii, atunci cand ai mai mult de doua modele intr-un lineup, iar modelele au diferente de pret. Si de asemenea, e mai usor de inteles de ce e vorba de 2018, caci ar fi vorba de un an in fata pentru pregatiri.
Amuzati, unii au comentat ca e ok ca EBR se vor orienta si pe modele sub 10.000 de dolari, dar asta sa insemne 8.000, de exemplu, nu 9.999 de dolari. Desi vazand o serie de exemple in jur, cu motociclete bine dotate, vandute in jur de 8.000 de dolari bucata (seria MT de la Yamaha, in special 09 fiind unul dintre cele mai relevante), probabil ca EBR nu va face gluma proasta cu pretul de 9.999 dolari.
In acelasi timp, fanii si dealerii asteapta actualizarile modelelor EBR 1190 RX si EBR 1190SX pentru a le pastra in concurenta complexa si in continua dezvoltare, cu toate ca update-urile acestora pot fi lame cu doua taisuri. Reprezinta, de asemenea, subiectul unei alte discutii. Nu in ultimul rand, EBR1190AX, versiunea adventure, este inca asteptata pe piata, iar EBR nu prea are vreun motiv sa nu satisfaca cererea, mai ales ca precedentul numit Buell Ulysses a avut un succes important.
Candva, prin primavara, vara, atat Erik Buell, cat si Bill Melvin jr, CEO-ul firmei de lichidari ce detine in prezent constructorul de motociclete afirmau ca unul dintre obiectivele imediate ale EBR este cladirea unei solide retele de vanzari nationala, dar foarte curand vor urmari si deschiderea internationala. De aceea, e foarte posibil ca primele indicii serioase sa apara si in saloanele din aceasta toamna. Oricum, EBR a reusit sa atraga atentia prin acest comunicat, acum sunt asteptate si modelele cu pricina.
motocicleta ebr 1190 rx, street bike, motociclete,
© 2024 atvrom.ro Toate drepturile rezervate
Regulament campanie
Regulamentul campaniei promotionale „INNOIESTE-TI PARCUL DE INCHIRIERI … SI NU NUMAI”
Solicitare de participare la campanie
Model propus pentru Solicitarea de participare la campania „INNOIESTE-TI PARCUL DE INCHIRIERI … SI NU NUMAI”