Cei de la www.morebikes.co.uk, in schimb, sustin ca i-au prins de data asta pe japonezi cu viitorul 2018 Honda V4, superbike-ul ce a incins imaginatia tuturor, de cand s-a lasat sa se inteleaga ca se lucreaza la asa ceva. Si englezii sustin ca acea motocicleta anonima, pe care chipurile o reproiecteaza si o imbunatatesc, e chiar V4, deoarece exista elemente care nu lasa loc de interpretari, cum ar fi motorul, evacuarea, infatisarea si altele.
Si iata ce se descopera: in primul rand, in vederea laterala a motocicletei integrale, conturul motorului cu o linie punctata (adica ascuns sub caroserie) spune clar ca e vorba de o V, notandu-se de asemenea si numarul conductelor din cilindrul frontal si numarul de conducte din cel de spate, care serpuieste spre spate, in jurul cilindrilor, ca sa se intalneasca intr-o singura evacuare, montata jos. Oricum, intr-un alt desen, vedere de sus, se observa o suprafata de sprijin pentru cele doua tevi din spatele motorului si modul in care ajung sa se uneasca in spate dreapta (29R).
Apoi, orientarea inainte inclinata a motocicletei e destul de agresiva. Conturul subcadru se deplaseaza in jos, de la varful motorului spre spatele sau. Nu exista vreo umflare a cadrului, insa se poate pune pe seama faptului ca motorul este foarte evidentiat, anuland practic in schema piesele de cadru si caroserie mai proeminente.
Se ajunge apoi la sa si la unitatea spate, destul de mare. Din alte desene se releva o “aripa” prin care trece fluxul de aer (43b, cu evidentierea fluxului in 45b) construita pe unitatea spate. Acest lucru este deocamdata singurul indiciu despre caroseria aerodinamica ce tradeaza dezvoltarea V4, mai ales ca avand in vedere lungimea si latimea seii, se descrie detaliat cum fluxul de aer trece in jos spre unitatea seii.
Si in final, punctul 46 din desenul de mai jos arata orificiile de ventilatie din lateral care converg catre unitatea spate. In imagine se poate vedea cum fluxul de aer trece prin unitatea spate, prezentandu-se doua linii punctate cu o sageata la sfarsitul fiecarui lateral din spate. Mai exista, de asemenea, cateva rute de flux de aer, ce trec chiar la baza seii.
Asadar, toate aceste indicii arata, in conceptia celor de la morebikes ca e vorba de brevetul inregistrat pentru 2018 Honda V4, modelul cel mult asteptat. Sigur, mai e cale lunga pana la a vedea superbike-ul pe linia de productie, in testari si bineinteles, la lansare. Va fi oare aceasta lansare in saloanele de toamna internationale? Sa speram.
motocicleta honda V4 Blade , motociclete,
© 2024 atvrom.ro Toate drepturile rezervate
Regulament campanie
Regulamentul campaniei promotionale „INNOIESTE-TI PARCUL DE INCHIRIERI … SI NU NUMAI”
Solicitare de participare la campanie
Model propus pentru Solicitarea de participare la campania „INNOIESTE-TI PARCUL DE INCHIRIERI … SI NU NUMAI”