Cine nu ar vrea să vadă versiuni actualizate ale acestor ATV-uri clasice?
M-am gandit mult în ultima vreme la primele cinci ATV-uri pe care încă am dori sa le avem în jurul nostru. Da, știu - o altă listă de dorințe. Toți le avem. Liste de vehicule pe care dorim sa fie produse in continuare. Practic nu e nimic în neregulă cu asta și lucrurile se pot schimba la un moment dat. În plus, niciodată nu se știe. Producătorii văd aceste liste și văd discuțiile, iar asta ar putea defini ceea ce vor concepe de acum incolo si hotararile pe care le vor lua. Putem visa, nu?
Yamaha Banshee
Primul Banshee cumparat de amicul meu in 1987 rezista si este perfect functional. Yamaha a transformat lumea ATV-ului atunci când a dezvăluit modelul cu motor de 350 în doi timpi. Ar fi minunat să poti vedea astăzi un motor in doi timpi din gama de snowmobile pe care să îl transformi într-o fiară care respira focul unei mașini cu tracțiune integrală pentru a prelua Polaris Scrambler. De ce traseul ăsta? Pentru că nu ne-am aștepta, și asta face Yamaha cel mai bine. Adăugați niste pneuri Maxxis Razr pentru o manuire mai eficace și suntem gata sa cutreieram pădurile. Cine vine cu mine?
Honda TRX450R
Honda a ieșit în mare forta când a revenit pe piața ATV-urilor sportive. Vechiul Fourtrax 250R a dominat cursele și a fost menținut în viață de către piața pieselor de schimb timp de decenii după ce ultimele 250R au ieșit din productie in 1988. Honda continua să vândă încă 450s chiar și după ce a încetat să il vândă "oficial" în 2014. Nou 450R? Aș vrea să văd că va fi produs din fabrică cu suspensie delicata, ca șocurile Elka. Honda a arătat cu noul Pioneer 1000 LE că este dispus să adauge componente premium de suspensie. Imaginați-vă un sport quad care ar veni dotat din fabrica în acest fel.
Honda ATC 250R
Acum, știu ce se crede in general - ca nu se mai pot face pe trei roți. Da, asta e suparator. Îmi plac trei roți la fel de mult ca oricui. În aceste zile au existat câteva motociclete de acest fel, cum ar fi Can-Am Spyder. De ce nu poate exista si o versiune off-road? Nu-mi spuneti ca nu v-ati gândit la asta. Una din revistele de specialitate chiar s-a jucat cu ideea prin anii 80, când acele truse de conversie insemnau ceva. Am putea face mult mai multe cu tehnologia off-road de astăzi. Adaugati un eșapament de titan FMF, pentru a menține greutatea jos, și ar fi trebuit. Cine nu si-ar dori sa conduca asa ceva?
Polaris Outlaw 525
Cine nu ar dori un sport quad cu putere masivă și suspensie independentă? De ce Polaris a încetat să le produca, nu intelegem. Bine, poate că nu a avut vanzari masive și că parteneriatul cu KTM se apropia de final. Totusi. Adaugati niște bare anti-leganare Durablue pe acel cățeluș, plesniți-i un nou motor și hai sa ne bucuram din nou de el.
Și, desigur, mașina pe care aș vrea să o văd este cea din capul meu. Dacă aș proiecta propriul ATV de performanță, ar trebui să aibă un motor mare, cum ar fi Raptor 700 al lui Yamaha. Sau poate chiar mai mare. Aș avea ghidonuri înalte Rental. Ar avea un avertizor Warn Winch si un filtru K & N, astfel încât să respire. Aș opta pentru șocurile Elka, conducta FMF și anvelopele Maxxis pe care le-am menționat mai sus. Și apoi...
Poate chiar ar trebui să fac asta. Cu piața pieselor de schimb pe care o avem, am putea construi la modul cel mai serios o mașină de vis. Apoi nu ar mai trebui să așteptam ca fabricile să o producă. Tu ce parere ai? Care-i mașina ta de vis?
atv, atv polaris,
© 2024 atvrom.ro Toate drepturile rezervate
Regulament campanie
Regulamentul campaniei promotionale „INNOIESTE-TI PARCUL DE INCHIRIERI … SI NU NUMAI”
Solicitare de participare la campanie
Model propus pentru Solicitarea de participare la campania „INNOIESTE-TI PARCUL DE INCHIRIERI … SI NU NUMAI”