1. ZR 200
2018 Arctic Cat ZR 200 reprezinta puntea dintre modelul ZR 120 si niste snowmobile “normale”, ridicand acum varsta tinerilor utilizatori. Acest model are un motor Yamaha in 4 timpi de 200cc si capabil sa dezvolte 9 cp, un sistem de transmisie CVT nou cu auto-reglare, un sasiu prelungit cu amortizor coil-over pe spate, disc hidraulic de frana, o sa mai inalta, senila Cobra, un rezervor de 8,3 litri, distanta dintre schiuri de 77,5 cm. Pe langa faptul ca cei mai tineri vor avea acum ocazia sa mearga pe trasee acoperite cu zapada cu noul ZR 200, trasee legale, exista o serie de accesorii foarte cool.
2. Seria M a primit imbunatatiri remarcabile
Au trecut 3 ani de la ultimele imbunatatiri majore ale seriei M, iar pentru modelele din serie 2018, cea mai importanta realizare a fost scaderea cu 4,5 kg pana la 6,8 kg, in functie de model. Alte imbunatatiri notabile: panourile caroseriei sunt cu pana la 7,62 cm inguste (si jumatate de kg mai usoare), au un arbore de antrenare usor (1,5 kg) din aluminiu, arborele tubular cu 1 kg mai usor, rezervorul de combustibil (pe modelele Sno Pro/Mountain non-electrice fireste) cu 2,26 kg mai usor, un sistem de franare si el mai usor cu vreo 700 g. Toate snowmobilele 2018 M au obtinut upgrade-urile pe care in 2017 le-au primit Mountain Cat si se refera acum la Ascender Platform: un driveshaft mai jos cu 3 cm, care are ca rezultat un unghi mai plat pentru o mai buna flotabilitate, escaladare mai rapida pe suprafata zapezii, plus o accelerare si manevrabilitate imbunatatite. In plus, dintii senilei au 7,6 cm si 9 dinti pe pinion. Anul trecut, Mountain Cat a fost cel mai usor din seria M, acum a mai pierdut alti 7,2 kg.
In linii mari, privind catre concurenta, au ajuns la greutatea modelelor Summit Ski-Doo, insa raman mai grele cu 7-8 kg decat RMK-urile de la Polaris.
3. C-TEC2 8000
Despre C-TEC2 s-a vorbit la momentul la care Arctic Cat a lansat modelele M 8000 Sno Pro si ZR 8000 Sno Pro ES, la sfarsitul lunii ianuarie. Asa ca nu reprezinta o mare surpriza ca modelele 2018 din seria 8000 vor avea acest motor cu Dual-Stage Injection. Asa cum au spus deja cei care au calarit modelele amintite, e un pas inainte de la venerabilul motor Suzuki 800, cu marea diferenta a performantei in zona joasa si medie a rotatiilor, dar si un consum mult mai redus. Adica, vorbim de o crestere de 36% a cuplului la 5.000 rpm, de 18% in zona 5.000 – 6.000 rpm si 30% consum redus sub 7.000 rpm. Cei care au facut testarile au afirmat ca un 2018 M 8000 vs 2017 Ski-Doo Summit 850 cu senile echivalente a cam rupt, in comparatie.
4. TEAM Rapid Response II with ADAPT
Si despre sistemul de antrenare TEAM Rapid Response II se stiu mai multe lucruri, mai cu seama ca acesta a debutat pe modelele 9000 din 2017 si acum este prezent la toate modelele 2018, 6000, 7000, 8000, 9000, cu exceptia Bearcat 7000 XT. Ideea e frumoasa si simpla: un rulment cu role pe ambreiaj (care permite devierea mai stransa fara uzura) si un driven al carui scripeti poate rula pe interior, eliminand astfel ajustarea curelei. In plus, raportul ofera viteza scazuta cu 12,5% la angajare, in comparatie cu sistemele conventionale, permitand o pornire mult mai lina si ferita de uzura. Arctc Cat l-a denumit ADAPT (Automatic Deflection Adjustment Performance Tehnology).
5. Amortizoare FOX QSL
Un amortizor integral nou FLOAT QSL pe spatele senilei la modelele Mountain Cat si King Cat a inlocuit popularul QS3. Noul QSL ofera setari de compresie 1-2-L care corespund calibrarii de blocare medie si usoara. In zapada adanca si conditii tehnice vitrege, pozitia L previne pozitia prea arcuita a basculei spate si o ridicare a ski-ului, pentru un mai bun control si performante imbunatatite backcountry. In plus fata de amortizoarele QSL de pe spate, sunt disponibile amortizoarele FOX QS3 pe schiuri, in pachetul FLOAT pentru modelele Mountain Cat.
6. Caroseria next-gen
Noua caroserie arata foarte bine, stilistic vorbind, insa adevarata frumusete e dublata si de aspectul practic: acces rapid, usor pentru deschiderea panourilor laterale si capota. Fluxul de aer a fost imbunatatit sub capota si reprezinta una dintre caracteristicile pe care nu le observi din prima, dar face diferenta. Aceasta caroserie este acum standard pe toate modelele 6000, 8000 si 9000.
7. Norseman 6000
Probabil ca in mintea celor de la Arctic Cat nu a fost ca noul Norseman 6000 va fi un best-seller, insa noul snowmobil este o reinterpretare a modelului Norseman 3000, avand un motor 6000 C-TEC2, cu senila Cobra cu suspensii Xtra-Action pe spate, cu un rack spate cu cui tractare, ghidon mountain, ski-uri 10/8 ProUte. Va fi ideal pentru fanii Norseman 3000 care vor avea acum o optiune cu performante dublate, cu un caracter utilitar pregnant, insa poate alerga printre copaci si pe trasee off-road.
8. Noul RR: ZR 6000R XC REAL Racer
Arctic Cat a vrut cu acest model sa ii satisfaca pe aceia care isi doreau un model de curse, dar real, nu o replica. E aceeasi sanie folosita de echipa Arctic Zach Herfindahl, neinvinsi pana in prezent in acest sezon in USXC cross-country, oferind amortizoare FOX ZERO QS3 Kashima, cu sapte trepte pe reglarea suspensiei spate, senila Cobra, intarituri sasiu.
9. Catillac 6000
Acest nou model vine direct in familia Pantera 2018, unde se foloseste un motor nou 6000 C-TEC2, avand o sa detasabila pentru pasager, cu spatar si manere incalzite, o cutie de depozitare mare in spate, o priza pentru scut incalzit, iluminare cu LED si un parbriz cu oglinzi, care protejeaza pilotul si pasagerul. Acest model se adauga modelelor 3000 si 7000 Pantera.
10. Bearcat XT
In lumea snowmobilelor nu sunt foarte multi amatori de modele utilitare, lumea fiind axata pe agrement sau competitii, de aceea din nou vorbim despre un model care nu va ajunge best-seller, dar e bine de stiu ca exista. Arctic Cat aduce Bearcat XT cu un twin racit cu aer de 540cc si cu un singur carburator, o transmisie Hi/Lo, suspensii fata TSS, senila Cobra 20 x 156 x 1,5 inci, latimea 96 cm intre skuri, E-start si marsarier, spatiu de depozitare amplu sub sa, cum spun cei de la ArcticInsider, e un Yamaha Viking pe senile si schiuri.
11. Mai multe modele CrossTour(ing)
In 2018, noile CrossTour 6000 si CrossTour 9000 se alatura existentului CrossTour 7000 existent in segmentul solo-touring. Daca aveti in intentie calatorii lungi, CrossTour ofera un rezervor impresionant de peste 70 de litri capacitate (aproape 500 km autonimie), o senila confortabila si lunga Cobra de 15 x 146 x 1,35 inci, infasurata in jurul unei suspensii Slide-Action, oglinzi, un parbriz de 35,5 cm inaltime.
Cam acestea ar fi principalele noutati si puncte forte ale lineup-ului 2018 de snowmobile Arctic Cat, ce urmeaza in cateva zile sa fie dezvaluit oficial, vom mai reveni in viitor si cu alte stiri sau review-uri despre noile modele. O parte din modelele 2018 vor fi disponibile si oferta ATVROM, distribuitor oficial Arctic Cat in Romania, in curand.
snowmobil arctic cat, snowmobile,
© 2024 atvrom.ro Toate drepturile rezervate
Regulament campanie
Regulamentul campaniei promotionale „INNOIESTE-TI PARCUL DE INCHIRIERI … SI NU NUMAI”
Solicitare de participare la campanie
Model propus pentru Solicitarea de participare la campania „INNOIESTE-TI PARCUL DE INCHIRIERI … SI NU NUMAI”