BRP si-a propus cu ceva timp in urma sa scoata la fiecare 6 luni cate un nou model de side-by-side timp de 4 ani, insa apare mult mai clar faptul ca producatorul depune eforturi consistente de a remodela segmentul super sport al pietii. Dupa ce in septembrie a dezvaluit un vehicul uluitor, cu un amestec sofisticat de design sfidator, cu o manevrabilitate de mare precizie si o putere exceptionala, bineinteles, acum Can-Am BRP recidiveaza, ducand confortul si controlul la noi niveluri, in privinta unui asemenea model, dar multi-pasager off-road.
“Side-by-side-ul 2017 Can-Am Maverick X3 MAX se bazeaza exclusiv si integral pe progresele si tehnologia existente pe modelul de doua locuri, prezentat anul trecut, insa ofera noi trepte de performanta, manevrabilitate si confort in segmentul cu patru locuri de pe piata”, a explicat Anne-Marie LaBerge, senior vice-presedinte al Global Brands, Marketing and Communications din BRP.
Evident ca se remarca un cockpit mult mai extins si spatios Ergo-Lok si un sasiu mai lung. Toate cele patru scaune din Maverick X3 MAX sunt la acelasi nivel, oferind fiecaruia dintre ocupanti o experienta similara, nivelul fiind destul de jos, insa extrem de confortabil. Toate cele patru scaune Ergoprint sunt ajustabile in patru trepte, ajutand sa se acomodeze o gama larga de pasageri cu staturi diferite, oferind confort si conectivitate. Scaunele din spate se pot ajusta intr-un interval de 5,1 cm pe verticala si pana la 10,2 cm pe orizontala, in timp ce spatiul pentru pasagerii spate a crescut cu pana la 18% fata de tot ceea ce exista in momentul de fata pe piata, ca si concurenta. Pe usile complete din spate exista cateva manere, de care pasagerii se pot prinde confortabil si sigur, montate in pozitii ergonomice.
Noul Can-Am Maverick X3 MAX devine lider in clasa sa in privinta sistemului de suspensii de inalta performanta, inspirate din bratele intalnite la camioane TTX suspensiile din spate si recalibrate, cu sway bar, ce asigura o cursa de 50,8 cm (55,9 cm Maverick X3 MAX X rs) si cu amortizoare FOX 2.5 Podium cu QS3 compresie ajustabila. In fata, exista brate tip A-arms cu sway-bar, ce asigura o cursa tot de 50,8 cm, protejate de un scut HMW (high-molecular weight) excelent si foarte durabil. Sasiul foarte rezistent, realizat din otel DP980 (dual-phase) complet sudat, asigura o manevrabilitate precisa, o torsiune rigida si o rezistenta exceptionala. Garda la sol e 35,6 cm.
In privinta ampatamentului, acesta ajunge la 342,9 cm (135 inci), ceea ce inseamna o lungime mai mare cu 15% fata de orice alt competitor de pe piata, fiind gandit in special pentru sporirea increderii si a conectarii la experientele off-road in viteze foarte mari, plus confortul si ergonomia pozitiei pentru cei doi pasageri din spate. Un sistem de directie quick-ratio, ultima generatie de servodirectie Tri-Mode Dynamic Power Steering, moduri de conducere selectabile si controlul inteligent al acceleratiei (iTC) contribuie la controlul, imbunatatirea vitezei si comportamentul la mari viteze ale Maverick X3 MAX. Anvelopele Maxxis Bighorn 2.0 cu diametrul de 76,2 cm (30 inci) au un rol important in asigurarea unei aderente superioare, in timp ce discurile de frana de 262 mm de pe fata ofera performante deosebite de oprire, chiar de la viteze superioare.
In sfarsit, ajungem la inima acestui side-by-side, unde redescoperim impresionantul motor Rotax ACE in trei cilindri in linie, alaturi de turbina si ventilatia ce ofera cei 154 cai putere cu care se lauda, ce livreaza puterea instantaneu si performanta la cele mai inalte cote, unul dintre motivele pentru care adrenalina va fi in exces in experienta unica off-road. Trei prize de aer plasate la inaltime si pastrate uscate se combina cu un sistem de evacuare premium, cu un debit urias, creandu-se astfel o dinamica avansata a fluxului de aer si un zgomot personalizat. O transmisie QRS-X CVT eficienta, de un inalt raspuns a fost calibrata sa se elimine practic eventualul lag al turbinei si sa imbunatateasca raspunsul pedalei de acceleratie. In tandem cu sistemul excelent gandit de captare si crestere a fluxului de aer exista un sistem avansat de racire, ce confera un nivel optim de performanta si echilibru, in orice moment.
Familia, caci e vorba deja de o familie, Can-Am Maverick X3 MAX include trei pachete distincte: Maverick X3 MAX de baza, Maverick X2 MAX X ds, care au o latime de 64 inci (162,5 cm), plus modelul premium Maverick X3 MAX X rs se prezinta cu o latime de 182,9 cm (72 inci), doua optiuni de culoare si mai ales, un sistem de suspensii integral ajustabile, cu o cursa de 55,9 cm, cuplat cu amortizoare FOX 3.0 Podium RC2.
side by side, sxs bombardier, can am,
© 2024 atvrom.ro Toate drepturile rezervate
Regulament campanie
Regulamentul campaniei promotionale „INNOIESTE-TI PARCUL DE INCHIRIERI … SI NU NUMAI”
Solicitare de participare la campanie
Model propus pentru Solicitarea de participare la campania „INNOIESTE-TI PARCUL DE INCHIRIERI … SI NU NUMAI”