Lineup-ul 2017 Can-Am BRP a fost lansat calauzit de doua principii majore, o specializare a modelelor (pentru aventuri in noroaie, pentru vanatori, pentru competitii etc.) si o accesibilitate largita, din punctul de vedere al pretului. Ieri, Can-Am Bombardier si-a respectat cuvantul dat de a scoate un produs nou la sase luni (sincer, au trecut doar 2 luni si jumatate de la lansarea impresionantului Maverick X3), cu atat mai mult, unul accesibil, adica noul 2017 Can-Am Defender HD5.
Cel mai nou membru al familiei Defender dispune de un motor Rotax cu un singur cilindru, de 427cc, care produce 38 cai putere, devenind a treia optiune de motorizare Defender, care se alatura modelelor HD8 si HD10.
“Noul side-by-side 2017 Can-Am Defender HD5 ofera functionabilitate full-size si o versatilitate de neegalat, la un pret atractiv. Aceasta adaugare a pachetului HD5 ne ajuta sa extindem gama familiei Defender, in vederea satisfacerii cererii de piata si sa creasca amprenta Can-Am in foarte popularul segment utilitar-recreational al industriei”, a afirmat Marc-Andre Dubois, Global Marketing Director in cadrul Can-Am Off-Road.
2017 Can-Am Defender HD5 vine disponibil in doua pachete diferite: Defender HD5 de baza si Defender DPS HD5, pretul fiind deosebit de atractiv, cu aproximativ 2.000 de dolari (pentru versiunea DPS) mai mic decat HD8, si aproape 4.000 de dolari mai mic decat HD10, evident referinta fiind facuta la pretul de baza MSRP, fara taxe, adaosuri si alte costuri, in SUA.
Noul motor HD5 nu necesita intretinere timp de un an, 1.865 mile (aproximativ 3.000 km) sau 200 de ore de functionare, fiind un aspect deosebit de important pentru clientii si fanii Can-Am. Acest motor vine cuplat la o cutie automata bazata pe curea CVT, avand standard treptele Neutral, High, Low, Park si Reverse. Exista sistemul Electronic Belt Drive Protection care monitorizeaza cureaua transmisiei CVT si alerteaza soferul atunci cand va trece in treapta inferioara.
BRP a construit Defender HD5 in jurul unui sasiu din otel slab aliat. Controlul pilotarii este dat de un sistem de suspensii cu o suspensie dubla A-arm in fata si Torsional Trailing A-arm (TTA-HD) in spate. Amortizoarele cu tub dublu si incarcate cu gaz ofera o cursa de 25,4 cm a suspensiilor in toate cele 4 colturile, iar garda la sol, putin mai joasa decat la modelele HD8 si HD10, 26,7 cm, fata de 28 cm.
Contactul cu solul se realizeaza prin anvelopele Maxxis de 25 inci, fixate pe jante din otel de 12 inci, in timp ce diferentialul auto-blocare Visco-Lok, alaturi de selectarea tractiunii 2WD/4WD permit pilotului sa controleze modul de abordare a terenului accidentat care se intinde in fata sa.
Fara a se uita aplecarea prioritar utilitara, noul 2017 Can-Am Defender HD5 poate tracta pana la 680 kg remorca sau un alt vehicul, in timp ce ofera o capacitate de depozitare de aproximativ 545 kg, din care jumatate in bena spate. Aceste valori sunt, fireste, mai scazute decat ce se intalneste la fratii sai mai mari (907 kg tractiune, 680 kg sarcina transportata si 454 kg in bena spate), plus un rezervor de combustibil mai mic, insa ramane alegerea ideala in clasa sa.
Alte caracteristici includ o configuratie bord-deschis, bancheta inspirata de la camioane VERSA-PRO (poate transporta pana la 3 persoane adulte), care se rabateaza pentru obtinerea unui supliment de spatiu in cabina, depozitare sub bancheta, sub bord, plus o cutie tip unelte, rezistenta la apa, in cadrul bordului.
Cumparatorilor care doresc mai multe dotari, Can-Am ofera pachetul DPS, adica fata de modelul de baza, prezentat mai sus, side-by-side-ul are servodirectie, include un diferential auto-blocabil Visco-Lok QE, care asigura un angajament mai rapid al diferentialului fata de cel de pe modelul standard si are capacitatea de a bloca pana la 100%, fara limitator de viteza sau de Reverse. De asemenea, modelul DPS aduce si jante din aluminiu imbunatatite, plus ceva mai mult spatiu de stocare la bord.
In timp ce 2017 Can-Am Dedender HD5 va fi disponibil pentru inceput in culoarea verde, versiunea cu servo-directie va avea si o optiune suplimentara de camuflaj (celebrul Mossy Oak Break-Up Country Camo), pe langa cea verde.
utv can am brp, can am maverick x3, side by side, sxs can am,
© 2024 atvrom.ro Toate drepturile rezervate
Regulament campanie
Regulamentul campaniei promotionale „INNOIESTE-TI PARCUL DE INCHIRIERI … SI NU NUMAI”
Solicitare de participare la campanie
Model propus pentru Solicitarea de participare la campania „INNOIESTE-TI PARCUL DE INCHIRIERI … SI NU NUMAI”