ClickCease

Au mai ramas

0
0
ZILE
0
0
ORE
0
0
MINUTE
0
0
SECUNDE

pana la campania

BRP lanseaza pe 15 februarie Can-Am Maverick X3 MAX, varianta multi-pasager a redutabilului side-by-side sportiv


BRP lanseaza pe 15 februarie Can-Am Maverick X3 MAX, varianta multi-pasager a redutabilului side-by-side sportiv
  02.02.2017

Fara indoiala, lansarea din sfarsitul verii 2016 a impresionantului side-by-side sportiv Can-Am Maverick X3 a reprezentat evenimentul anului in industria powersports, extrem de rapid calitatile si performanta sale propulsandu-l in galeria vehiculelor populare si la care multi tanjesc. Cum fiecare succes trebuie exploatat la maxim, Can-Am BRP a anuntat ca pe 15 februarie a.c. familia Maverick X3 va creste, atat in numar, cat si in proportii fizice.

Asadar, Bombardier pregateste pentru data de 15 februarie lansarea internationala a versiunii multi-pasager a side-by-side-ului Maverick X3, adica modelului Can-Am Maverick X3 MAX. Am fi dorit sa va oferim mai multe detalii in privinta acestui model, insa BRP s-a rezumat la anunta doar lansarea sa, iar pe un site anume creat, fiecare (din America de Nord) se poate inscrie in comunitatea Maverick X3, primind astfel notificari despre noul produs.

Miscarea nu trebuie sa surprinda pe nimeni, caci majoritatea modelelor de succes de ATV-uri si UTV-uri / side-by-side-uri ale celor mai multi producatori au primit ulterior o versiune multi-pasager. Existau deja niste zvonuri ca nici Maverick X3 nu va fi ocolit de o versiune MAX (ceea ce in codificarea proprie BRP presupune suplimentarea numarului de pasageri, dupa caz) si cu atat mai mult era previzibil in contextul unui anunt din trecut al CEO-ului BRP Jose Boisjoli, care afirma ca la maxim 6 luni compania sa va lansa un side-by-side nou.

Can-Am Maverick X3 MAX Desert presentation

Asadar, in principu, ar trebui ca specificatiile tehnice sa ramana aceleasi in privinta motorizarii, cu impresionantul si performantul motor Rotax turbo in trei cilindri, de 900cc, care dezvolta 154 cai putere, insa nu stim ce surpriza poate rezerva BRP. Suspensiile de pe varful de gama controleaza o cursa de 22 inci (55,88 cm) in fata si una de 24 inci (60,96 cm) in partea din spate. Amortizoarele sunt FOX 2.5 Podium RC2 pe fata si FOX 3.0 Podium RC2 in spate, pe acelasi model, insa e posibil ca BRP sa opteze pe amortizoarele 3.0 pe toate cele patru colturi, in vederea unui control mai precis pe un vehicul, fara indoiala, mai greu.

Evident, lucrurile vor fi altele in privinta sasiului, pe care s-ar putea sa-l gasim mai lung cu minim 30 de inci (76,2 cm), marind ampatamentul la 335,28 m fata de actualul Maverick X3 cu ampatamentul de 102 inci (259,1 cm). Ar fi o crestere ceva mai mare fata de ampatamentul modelului Maverick MAX Turbo, cel ce va iesi din productie incepand din acest an, apropo de atunci cand a fost lansat pornind de la modelul de baza Maverick Turbo.  
 

Sigur, acestea sunt cateva speculatii bazate pe niste calcule si niste precedente, adevaratele specificatii urmand sa vina, din fericire, in mai putin de doua saptamani.

Tag-uri

can am, side by side, can am maverick x3, sxs bombardier, brp,

© 2024 atvrom.ro Toate drepturile rezervate