Atunci cand veti conduce un "CFMoto Z6 EX", sa fiti pregatit pentru o sumedenie de comentarii. Ele variaza in functie de interlocutor: “Acesta este cel mai aratos Polaris pe care l-am vazut!”, “Imi place. Ce este?”, “Trebuie sa-mi cumpar si eu unul!”.
In cazul in care nu stiti prea multe despre CFMoto, nu este o problema. Compania este la inceput pe piata din SUA. Insa in Europa si Rusia, marca este bine stabilita si este pe primul loc, intrecand la vanzari Polaris, Honda si toti ceilalti producatori.
Fabrica CFMoto este in Hangzhou, China, ceea ce ii ofera o imagine putin nefavorabila asociata cu produsele asiatice. Insa exista cateva lucruri care diferentiaza CFMoto de multitudinea de producatori care au aparut pe piata in ultimii ani. Cel mai important lucru este ca CFMoto are proprii distribuitori, atat in SUA cat si in Europa si Rusia. Nu au de gand sa paraseasca piata curand, iar produsele lor nu sunt vandute sub alt nume. In SUA sunt aproape 100 de dealeri, dintre care aproape toti sunt specializati pe powersport, nu vanzatori de masini de tuns iarba sau de arme.
In primul rand, CFMoto Z6 EX arata grozav. Daca este un lucru la care CFMoto se pricepe de minune, acestea sunt finisarile. Caroseria are elemente grafice deosebite, care sunt mai aspectuoase decat orice de la Kawasaki sau Yamaha. Stilul in sine are o aroma foarte puternica de Polaris RZR, iar felul in care totul se imbina este la fel de bun ca orice de pe piata. Dar nu exista un model Polaris care este direct comparabil.
CFMoto Z6 EX are un motor racit cu lichid cu un singur cilindru si un sistem de injectie combustibil produs de Ducati. Modelul EX se diferentiaza prin latime si suspensii. Are o latime de 154.9 cm si amortizoare care ofera o cursa de 25.4 cm. Configuratia suspensiei este brat dublu pentru toate cele patru rotile. Ca si toate vehiculele CFMoto, acest model are o lunga lista de caracteristici care vin standard. Are jante din aliaj de 14 inci cu anvelope CST Abuzz. Are un plafon, un troliu si cateva trasaturi utile precum un indicator de bord digital si un volan ajustabil. Daca sunteti in cautarea unei comparatii, CFMoto Z6 EX este ca si un RZR 570 intr-un sasiu RZR S cu elemente imprumutate de la Ranger Limited Edition.
Interiorul lui CFMoto Z6 EX este placut. Scaunele sunt confortabile si toate controlurile sunt unde ar trebui sa fie. Filtrul de combustibil este sub saua pasagerului, iar butonul 4WD este pe bord. CFMoto Z6 EX vine cu centuri de siguranta in 4 puncte si o bara de sustinere pentru pasager. Nu exista usi, dar plasele va vor tine picioarele inauntru. Modelul vine prevazut cu oglinzi, in spate exista un mic pat de transport, iar troliul Lianda are o telecomanda care functioneaza perfect.
Va intrebati cum este sa conduci un CFMoto Z6 EX? Porneste usor, raspunde bine la comenzi si ruleaza curat. Motorul este suficient de puternic pentru a va trece cu bine prin orice traseu off-road dar nu este in mod special de puternic. CFMoto Z6 EX nu va va impinge in scaun cu o acceleratie impresionanta. Output-ul sau este undeva intre Rhino 660 si Rhino 450, ceea ce nu e rau. Chiar daca fanii se asteptau la ceva comparabil cu un RZR 570, CFMoto Z6 EX nu poate oferi asta, cel putin nu in forma actuala. Cu toate acestea, viteza maxima a modelului se situeaza la un multumitor 65 km/h.
Vestea buna este ca sasiul si manevrabilitatea sunt mai capabile decat motorul si ofera o reteta buna pentru distractie. Nu puteti gresi aproape nimic si oricine cu orice nivel de aptitudini se va simti ca si Robby Gordon la volanul acestui vehicul. Greutatea este distribuita jos in sasiu iar cu latimea sa suficienta, CFMoto Z6 EX este stabil in orice situatie. Nu spunem ca este imposibil de rasturnat, exista rideri care sunt in stare sa rastoarne orice, dar tinand cont de latimea vehiculului si de puterea modesta, putem spune ca este destul de greu sa-l rastorni.
Pe teren accidentat, "CFMoto Z6 EX" este putin rigid, dar nu rau. Suspensia este infinit mai buna decat la varianta standard Z6 si este mult mai confortabila pe teren accidentat decat la majoritatea vehiculelor japoneze. Nu este de nivelul noii generatii ultra performante precum XP900 sau Maverick, dar nu a fost proiectat pentru acest nivel. Iar amortizoarele si bratele duble sunt foarte usoare.
Specificatii tehnice:
- tip motor: un singur cilindru, racit cu lichid, SOHC, 4 valve, 4 timpi - capacitate cilindrica: 593cc - cutie de viteze: automata CVT cu H, L, N, R - transmisie: cardan - sistem de alimentare: Ducati EFI - capacitate rezervor: 26.87 litri - dimensiuni L x l x h: 2629 x 1549 x 1801 mm - ampatament: 1961 mm - garda la sol: 241 mm - suspensii fata si spate: brate duble cu o cursa de 254 mm - anvelope fata: 26x9-14 - anvelope spate: 26x11-14 - frane fata si spate: doua discuri hidraulice ATVROM - importator UTV Arctic Cat, Can-Am Bombardier, CFMoto, Kawasaki, Linhai, Yamaha
sxs, cf moto, sxs cf moto,
© 2024 atvrom.ro Toate drepturile rezervate
Regulament campanie
Regulamentul campaniei promotionale „INNOIESTE-TI PARCUL DE INCHIRIERI … SI NU NUMAI”
Solicitare de participare la campanie
Model propus pentru Solicitarea de participare la campania „INNOIESTE-TI PARCUL DE INCHIRIERI … SI NU NUMAI”