In luna decembrie a anului 2010, CTA a inceput dezvoltarea unui concept de vehicul hibrid electric, iar evolutia proiectului a dus in cele din urma la realizarea modelului, 100% functional, care poate atinge o autonomie de 170 km, cu emisii zero si fara a compromite catusi de putin performanta vehiculului omolog “traditional”. In centrul acestui concept se afla pachet de acumulatori de 16 kW/h, brevetat de CTA si disponibil deja pentru potentialii clienti.
Acest proiect derulat pe durata a aproape 5 ani a beneficiat de un parteneriat extrem de benefic dintre CTA, Universitatea din Sherbrooke si BRP, concretizat prin activitatea de cercetare si dezvoltare a unui numar de peste 20 de studenti aflati in cursuri post-universitare, beneficiind de fonduri de peste 11,5 milioane de dolari.
“Suntem foarte mandri sa aratam acest concept de vehicul electric in timpul simpozionului cel mai important si apreciat in industria propulsiei electrice”, a declarat Pascal Ranger, director general al CTA. “Expertiza CTA se axeaza pe electificare, mecatronica, reducerea greutatii, conectivitatii si managementul zgomotului si vibratiilor. Vom adopta o abordare de inginerie predictiva pentru a reduce costurile de dezvoltare si reducere de timp de productie pentru clientii nostri”.
Proiectul a fost sprijinit financiar de programul Automotive Partnership Canada, Natural Sciences si Engineering Research Council of Canada, Canada Foundation for Innovation, InnovEE si BRP si a fost considerat de expozanti si participanti un real succes.
EVS29, cea mai mare conferinta si expozitie internationala a vehiculelor electrice a avut loc zilele trecute si a fost locul de intalnire a liderilor globail din industrie, guvern si mediul academic si a fost un prilej ideal de a aborda tehnici, politici si metodologii de electrificarea flotelor de autovehicule.
Modelele Can-Am Spyder, ale BRP, de mare succes in SUA pot intra astfel intr-o noua era, in special in California, unde vehiculele electrice au devenit o obisnuinta si preocuparea autoritatilor si ale producatorilor se materializeaza intr-o multitudine de centre de incarcare sau schimbare a bateriilor si acumulatorilor pe baza carora functioneaza aceste vehicule.
spyder can am, roadster, can am spyder,
© 2024 atvrom.ro Toate drepturile rezervate
Regulament campanie
Regulamentul campaniei promotionale „INNOIESTE-TI PARCUL DE INCHIRIERI … SI NU NUMAI”
Solicitare de participare la campanie
Model propus pentru Solicitarea de participare la campania „INNOIESTE-TI PARCUL DE INCHIRIERI … SI NU NUMAI”