Reintoarcerea modelului CBR250RR nu va avea nici o legatura cu inlocuirea vechiului CBR250R, transformat intre timp in CBR300R, noua motocicleta urmand sa aiba un motor bicilindric paralel, fie si pentru simplul motiv ca daca se doreste un model performant in deschiderea noii generatii super sport, acest motor dublu paralel va asigura potrivirea necesara cu componentele electronice ce asigura performanta.
Se vorbeste, de asemenea, pe la colturi ca motorul ar putea fi unul de 350cc, mai cu seama ca modelul vizeaza concurenta si ar fi posibil sa se si adevereasca in cazul versiunii pentru Europa, insa interesul deosebit al producatorului japonez ramane desfacerea pe o piata asiatica puternica, acolo unde modelele de 250cc sunt printre cele mai dorite. Mai cu seama ca productia urmeaza sa se realizeze in fabricile Honda din Indonezia sau Thailanda, planul fiind si de reducerea semnificativa a costurilor. Deci, pe scurt, intai piata asiatica, apoi e de vazut in ce masura Honda va viza si pietele europene, cu versiunea marita.
Asadar, noua Honda CBR250RR va fi dotata cu toate accesoriile si sistemele electronice pe care le au si modelele cu capacitate mai mare, avand si mai multe moduri de pilotat, sistem de control al tractiunii, caci si un model mai mic poate avea probleme pe asfaltul umed.
In privinta infatisarii, mai mult ca sigur ca vor fi modificari minore la modelul de productie fata de conceptul prezentat anul trecut, posibil in ce priveste evacuarile mai “potolite” si mai putina extravaganta in privinta farurilor din fata. In tot cazul, nu va fi afectata imaginea agresiva si totodata rafinata de felina in pregatirea atacului, eventual chiar de pantera neagra, daca se pastreaza schema cromatica integral neagra, caci tocmai prin arhitectura tipica de avion de vanatoare, cu marginile alungite si ascutite, cu un vibe solid si dur, conceptul a impresionat decisiv la Tokyo.
Daca productia va incepe in luna august, asa dupa cum se zvoneste, probabil ca Honda CBR250RR va fi gata de prezentare in saloanele moto ale sfarsitului de an si va lua loc intre modelele anului 2017, an in care ar putea sa inceapa sa fie comercializata. Totodata, se asteapta ca modelele sa fie diferentiate in functie de piata de destinatie, astfel ca versiunea europeana sa fie evident dotata cu ABS si in conformitate cu normele Euro4, in timp ce versiunea asiatica sa nu cunoasca aceste dotari, decat probabil ca optionale.
motocicleta, motociclete,
© 2024 atvrom.ro Toate drepturile rezervate
Regulament campanie
Regulamentul campaniei promotionale „INNOIESTE-TI PARCUL DE INCHIRIERI … SI NU NUMAI”
Solicitare de participare la campanie
Model propus pentru Solicitarea de participare la campania „INNOIESTE-TI PARCUL DE INCHIRIERI … SI NU NUMAI”