Chiar daca brevetarea precede intrarea in productie, acest lucru nu e si obligatoriu, se intampla ca pe parcurs sa se renunte la idee, fie definitiv, fie pentru o perioada de vreme. Insa atunci cand insusi presedintele Hiroyuki Yanagi, face o declaratie oficiala din care reiese ca MWT va intra in productie, atunci nu mai e nimic de adaugat, ramane doar sa se scurga timpul de asteptare pna modelul va figura in showroom-uri, la vanzare.
“Incepem celebrarea celei de-a 60-a aniversari a noastre de pe pozitii inalte, insa vrem sa continuam sa depasim asteptarile iar si iar. Avem o dorinta fierbinte sa oferim o performanta solida in privinta vehiculelor cu doua, trei si poate patru roti. Vrem sa ne extindem tehnologia si sa ne crestem baza de clienti. Tricilurile ofera multa distractie si pe deasupra si siguranta, iar MWT reprezinta prima motocicleta pe care o dezvoltam in categoria ‘fun’. Acum trei ani v-am spus ca Yamaha s-a intors si suntem foarte mandri de realizarile de atunci incoace, dar trebuie sa continuam”, a declarat Yanagi.
Mai mult decat atata, gurile rele spun ca doi designeri de la un producator rival, atunci cand au studiat straniul concept MWT-9 la Milano, in cadrul EICMA, au avut niste observatii intrigante. “Puteti observa ca aceasta e o motocicleta de productie, conform specificatiilor. Calitatea finisajelor si a imbinarilor arata mult a motocicleta iesita de pe portile fabricii, mai degraba decat una iesita din vreun garaj, un concept realizat manual”, a afirmat unul dintre ei. “Culorile si finisajele carenei se mai pot schimba, dar vedeti dvs., cadrul a fost modificat putin fata de un model standard si arata ca si cum ar fi gata sa intre in productie.”
Si faptul ca Yamaha a utilizat la brevetare numele “MWT” aduce greutate teoriei ca va fi un model in productie. In terminologia specifica, in codarile modelelor, acest MWT indica utilizarea pentru “motociclete, scutere, mopede, motociclete cu trei roti, scutere cu trei roti, mopede cu trei roti”. Daca Yamaha nu ar fi avut planuri de a duce conceptul mai departe in productie si a-l folosi in scopuri comerciale, brevetarea nu ar fi avut sens, oricum.
Asadar, destule indicii care sa arate ca MWT va fi un model de productie si va aparea in curand la vanzare. Recapitulam ce e cu unul dintre cele mai ciudate concepte ale anului 2015, cu trei cilindri si trei roti: imprumuta motorul de 847cc de la modelul MT-09, cel capabil sa ofere 115 cp, aduce tehnologia specifica de inclinare, acea sectiune a paralelogramului in partea din fata, a scuterului Tricity si creaza un trike puternic si stabil in viraje. Furca dubla insa difera putin de cea a modelului Tricity, fiind exterioara rotilor, o gaselnita ce aduce un plus de stabilitate si soliditate, in contextul in care nu mai vorbim de aceiasi parametri de putere, cuplu si transmise ca-n cazul scuterului, ci ne raportam la puternicul MT-09.
In tot cazul, iata ca Yamaha isi intareste flota urbana cu un model intrigant si distractiv, totodata, menit sa concureze triciclurile puternice altor producatori, precum Polaris, cu al lor Slingshot si chiar Spyder-urile celor de la Can-Am, probabil si cu un pret mult mai accesibil.
motocicleta yamaha mwt 09, motocicleta, motocicleta 3 roti,
© 2024 atvrom.ro Toate drepturile rezervate
Regulament campanie
Regulamentul campaniei promotionale „INNOIESTE-TI PARCUL DE INCHIRIERI … SI NU NUMAI”
Solicitare de participare la campanie
Model propus pentru Solicitarea de participare la campania „INNOIESTE-TI PARCUL DE INCHIRIERI … SI NU NUMAI”