Chiar de cand a fost anuntata plecarea lui Maverick Vinales, Rins a fost considerat ca principal favorit in a-i lua locul, insa a fost o surpriza desfasurarea in termen foarte scurt “debarcarea” lui Iannone de la Ducati (mentinandu-l pe Dovizioso) si inrolarea sa imediata la Suzuki.
Conducerea Suzuki Japonia nu a considerat ca miscarea de a avea doi piloti cu totul noi la echipa ar fi una inspirata, de aceea s-a incercat mentinerea lui Aleix Espargaro la Ecstar Suzuki, mai ales ca s-ar fi dorit o componenta mai experimentata. Insa lucrurile au fost fortate si inrautatite implicit de catre seful echipei, italianul Davide Brivio. A urmat o iesire critica destul de justificata a lui Aleix, chiar in weekendul etapei Barcelona, care a considerat ca atitudinea Suzuki nu a fost corecta.
Espargaro considera ca merita mult mai mult respect, fiind de altfel “veteranul” echipei si ca aducerea lui Iannone cu mare tam-tam si luminile reflectoarelor pe acesta fiind jignitoare. De aceea, inca de atunci a lasat sa se inteleaga ca din 2017 nu va mai face parte din echipa de uzina Suzuki.
In acel moment, se conturasera doua tabere pe pozitii diferite, pe de o parte conducerea constructorului din Japonia, pe de alta seful echipei din MotoGP. Saptamana trecuta, Davide Bivio a fost in Japonia, incercand (si reusind) sa convinga sefii Suzuki ca venirea lui Rins ar fi un castig pentru echipa, iar Espergaro neridicandu-se la inaltimea asteptarilor, desi sincer vorbind, prestatiile sale din ultimele etape au fost mult mai consistente si imbucuratoare.
Despre Johann Zarco nu se stie nimic nou fata de ce se vorbea saptamana trecuta, adica testarea din Japonia a modelului de MotoGP GSX-RR (clauza din contract), participarea la competitia de anduranta Suzuka 8-Hour si ca seful Monster Tech3 Yamaha il cam vrea in echipa. Probabil ca va aparea in curand si stirea ca Zarco si Suzuki nu-si vor mai prelungi contractul dupa 1 ianuarie 2017 si eventual ca Herve Poncharal l-a acontat.
Se spune ca inca nu s-a semnat contractul dintre Alex Rins si Suzuki Ecstar, dar mai mult ca sigur va fi consfintit si anuntat la conferinta de presa de peste doua zile, din debutul etapei olandeze de MotoGP de la Assen. Sau la Sachsenring, in Germania, zic alte voci mai timide.
Aleix Espargaro se va indrepta, cel mai probabil catre Gresini Aprilia, dupa cum se zvonea si saptamana trecuta, stiindu-se faptul ca spaniolul vrea sa continue tot la o echipa de uzina si va fi coleg de echipa cu Sam Lowes, care va avea prilejul sa faca primul test cu modelul RS-GP pregatit pentru 2017, imediat dupa cursa de la Assen.
Asadar, toate echipele de uzina au efectivul complet, se pare, gata sa se alinieze pe grila de start din 2017. Raman cateva semne de intrebare in privinta echipelor-satelit, dar probabil ca cele mai multe dintre ele vor fi risipite pana la sfarsitul acestei veri. De exemplu, in acest weekend, dupa etapa Misano din WSBK, pilotul britanic de la Aruba Ducati a negat categoric prezenta sa in MotoGP din 2017 incolo, spulberand zvonurile care-l dadeau venit la echipa Pramac.
motocicleta motogp, motocicleta honda, motocicleta yamaha, motocicleta suzuki,
© 2024 atvrom.ro Toate drepturile rezervate
Regulament campanie
Regulamentul campaniei promotionale „INNOIESTE-TI PARCUL DE INCHIRIERI … SI NU NUMAI”
Solicitare de participare la campanie
Model propus pentru Solicitarea de participare la campania „INNOIESTE-TI PARCUL DE INCHIRIERI … SI NU NUMAI”